Какво е софтуер за работа с клиенти?
Софтуерът за работа с клиенти е програма, която повишава ефективността на контактния център. Потребителите могат да зададат някои правила, за да организират пренасочването на контактите до специалистите обслужване на клиенти. Той може да бъде и уеб базиран, достъпен през браузър. Той е лесен за използване и много надежден, тъй като всички данни се съхраняват на сървъра.
Някои софтуери позволяват на потребителите да създават клиентски портали за обслужване, когато сътрудниците са офлайн. Клиентите могат да четат статии от базата знания, форуми и да намерят решение на своите проблеми.
Frequently Asked Questions
Какво е софтуер за работа с клиенти?
Софтуерът за работа с клиенти е система, която подобрява качеството на обслужване и ефективността на контактния център. Благодарение на това клиентът може лесно да се свърже с отдела за обслужване, когато има нужда, а от друга страна, улеснява служителя, като му дава възможност да борави с множество комуникационни канали.
Какви са най-важните функции на софтуера за работа с клиенти?
Най-важната характеристика на софтуера за работа с клиенти е възможността да се управляват множество канали за комуникация (телефонни обаждания, социални мрежи, чатове, имейли) от едно място. Също така е изключително важно да създавате правила и да управлявате контактите. Друга особеност е, че отделът може да намира и съхранява данните на клиентите на едно място.
Какви са видовете софтуер за работа с клиенти?
Има 6 основни типа софтуер за работа с клиенти. & nbsp; & nbsp; Първият е споделена пощенска кутия и софтуер за поддръжка. Обикновено няколко души могат да влязат в един акаун. Вторият пример е help desk софтуерът. Обикновено се използва за предоставяне на ИТ услуги. Друг е системата за съобщения и чат. Благодарение на нея разговорите с клиента са технически опростени и за двете страни. Следва инструментът за обслужване по телефона. Това е най-традиционният канал за комуникация. Петата система е CRM, т.е. софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите. Системата е предназначена за укрепване на взаимоотношенията. И последен е софтуерът за база знания, който позволява обмен на ключова информация.
Expert note
Софтуерът за работа с клиенти е важен за поддръжката на взаимоотношенията. Има 6 основни типа софтуер, които са предназначени за различни нужди на компаниите.

Управление за обслужването на клиенти
Служителите са от значение за комуникацията в B2B индустрията. Хибридните тикет потоци и чат решения удовлетворяват клиентите. CRM е важно управление на клиентите. Възможно е автоматизиране на обслужването на клиентите. Качеството може да се подобри с автоматизация и изслушване на агентите.
Софтуер за управление на услуги
Мениджърът на LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на обслужването на клиентите в B2B индустрията чрез live chat и управление на CRM. Системата за управление на оплаквания е от съществено значение.
Система за управление на оплаквания
Статията обяснява важността на управлението на тикети за клиентско обслужване и препоръчва използването на организационни структури и ключови показатели за ефективност. Статията предлага софтуерни решения за управление на оплакванията на клиенти и подобряването на клиентския опит, като LiveAgent е споменат като един от тях.