Какво е софтуер за работа с клиенти?
Софтуерът за работа с клиенти е програма, която повишава ефективността на контактния център. Потребителите могат да зададат някои правила, за да организират пренасочването на контактите до специалистите обслужване на клиенти. Той може да бъде и уеб базиран, достъпен през браузър. Той е лесен за използване и много надежден, тъй като всички данни се съхраняват на сървъра.
Някои софтуери позволяват на потребителите да създават клиентски портали за обслужване, когато сътрудниците са офлайн. Клиентите могат да четат статии от базата знания, форуми и да намерят решение на своите проблеми.
Frequently asked questions
Какво е софтуер за работа с клиенти?
Софтуерът за работа с клиенти е система, която подобрява качеството на обслужване и ефективността на контактния център. Благодарение на това клиентът може лесно да се свърже с отдела за обслужване, когато има нужда, а от друга страна, улеснява служителя, като му дава възможност да борави с множество комуникационни канали.
Какви са най-важните функции на софтуера за работа с клиенти?
Най-важната характеристика на софтуера за работа с клиенти е възможността да се управляват множество канали за комуникация (телефонни обаждания, социални мрежи, чатове, имейли) от едно място. Също така е изключително важно да създавате правила и да управлявате контактите. Друга особеност е, че отделът може да намира и съхранява данните на клиентите на едно място.
Какви са видовете софтуер за работа с клиенти?
Има 6 основни типа софтуер за работа с клиенти.
& nbsp;
& nbsp;
Първият е споделена пощенска кутия и софтуер за поддръжка. Обикновено няколко души могат да влязат в един акаун. Вторият пример е help desk софтуерът. Обикновено се използва за предоставяне на ИТ услуги. Друг е системата за съобщения и чат. Благодарение на нея разговорите с клиента са технически опростени и за двете страни. Следва инструментът за обслужване по телефона. Това е най-традиционният канал за комуникация. Петата система е CRM, т.е. софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите. Системата е предназначена за укрепване на взаимоотношенията. И последен е софтуерът за база знания, който позволява обмен на ключова информация.
Expert note
Софтуерът за работа с клиенти е важен за поддръжката на взаимоотношенията. Има 6 основни типа софтуер, които са предназначени за различни нужди на компаниите.

Център за обслужване на клиенти
Центърът за обслужване на клиенти е специализирана част от организацията, която управлява контактите с клиентите чрез имейли, чат, обаждания и факс. Това е важна част от управлението на взаимоотношенията с клиентите и може да се сравни с кол центъра, но е по-специфичен. Центърът за обслужване на клиенти е и софтуер, който позволява компанията да подобри обслужването и да развива взаимоотношенията с клиентите.
Опашка в обслужването на клиенти
Структурирането на екипа за обслужване на клиенти в сферата на SaaS може да реши проблема с натрупване на тикети и образуването на опашки за обслужване. Създаването на няколко нива на обслужване и задаването на споразумения за нивата на обслужване (SLA) са важни елементи за контролиране на опашката от тикетите. Грамотната документация, описваща работния процес по клиентска поддръжка, е необходима за ясност в екипа и еднаква обслужване на клиентите.
Софтуер за управление на услуги
LiveAgent е софтуер за управление на услуги, който помага на компаниите да оптимизират технологията, да намалят разходите и спестят време. Той улеснява комуникацията и подобрява удовлетвореността на клиентите, което води до по-добро управление на бизнеса и увеличена печалба. В LiveAgent може да се използва опцията за преназначение на тикети, а личните бележки са полезен начин за обмен на информация. Базата знания е част от помощния център на компанията, която предоставя информация за продуктите и услугите. LiveAgent предлага база знания и софтуер за управление на услуги.
Софтуер за обслужване на клиенти
The text is promoting a software called LiveAgent for customer service. The company offers a variety of features such as VoIP phone systems, self-service software, complaint management systems, and email management software. They have a partner program and offer a free trial for their product. The website also includes a blog, terminology dictionary, and webinars. There is a support portal for customers and the company has won awards for their services.