Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Клиентски ориентирана маркетингова стратегия

Какво е клиентски ориентирана маркетингова стратегия?

Клиентски ориентираната маркетингова стратегия се базира на клиентските очаквания. Компаниите трябва да подготвят тази стратегия правилно, тъй като тя съдържа общата концепция за развитие и бъдещите планове. Тя се създава от висшия мениджмънт.

Комбинацията от маркетингови действия и инструменти, споменати в стратегията, често касае дългосрочните планове. Действията са насочени към добавената стойност за клиентите и изграждането на ефективни и лоялни взаимоотношения с тях. Компаниите могат да измерват удовлетвореността на клиентите и да оценяват въздействието на стратегията.

Често задавани въпроси

Какво означава клиентски ориентираната маркетингова стратегия?

Основната цел на клиентски ориентираната маркетингова стратегия е да отговаря на очакванията и нуждите на клиентите. Този тип стратегия трябва да съдържа точни насоки и цели, които организацията иска да постигне чрез прилагането й.

Как да създадем клиентски ориентираната маркетингова стратегия?

За да създадете маркетингова стратегия, ориентирана към клиентите, първо трябва да дефинирате точната цел, която искате да постигнете във Вашата организация. В този случай това ще бъде целта, свързана с нуждите и очакванията на клиента. В следващите стъпки определете какви маркетингови действия трябва да предприемете, за да постигнете тази цел.

Нуждае ли се Вашия бизнес от клиентски ориентираната маркетингова стратегия ?

Всеки бизнес се нуждае от клиентски ориентирана маркетингова стратегия. Благодарение на нея е известно какви стъпки трябва да предприеме компанията, за да отговори на нуждите и очакванията на клиента. Стратегията определя рамката на действията и позволява редовен анализ на това дали сме близо до желаната цел.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо