Какво е клиентски ориентирана маркетингова стратегия?
Клиентски ориентираната маркетингова стратегия се базира на клиентските очаквания. Компаниите трябва да подготвят тази стратегия правилно, тъй като тя съдържа общата концепция за развитие и бъдещите планове. Тя се създава от висшия мениджмънт.
Комбинацията от маркетингови действия и инструменти, споменати в стратегията, често касае дългосрочните планове. Действията са насочени към добавената стойност за клиентите и изграждането на ефективни и лоялни взаимоотношения с тях. Компаниите могат да измерват удовлетвореността на клиентите и да оценяват въздействието на стратегията.
Frequently asked questions
Какво означава клиентски ориентираната маркетингова стратегия?
Основната цел на клиентски ориентираната маркетингова стратегия е да отговаря на очакванията и нуждите на клиентите. Този тип стратегия трябва да съдържа точни насоки и цели, които организацията иска да постигне чрез прилагането й.
Как да създадем клиентски ориентираната маркетингова стратегия?
За да създадете маркетингова стратегия, ориентирана към клиентите, първо трябва да дефинирате точната цел, която искате да постигнете във Вашата организация. В този случай това ще бъде целта, свързана с нуждите и очакванията на клиента. В следващите стъпки определете какви маркетингови действия трябва да предприемете, за да постигнете тази цел.
Нуждае ли се Вашия бизнес от клиентски ориентираната маркетингова стратегия ?
Всеки бизнес се нуждае от клиентски ориентирана маркетингова стратегия. Благодарение на нея е известно какви стъпки трябва да предприеме компанията, за да отговори на нуждите и очакванията на клиента. Стратегията определя рамката на действията и позволява редовен анализ на това дали сме близо до желаната цел.
Expert note
Клиентската ориентация е ключова за успеха на бизнеса. Заложете на маркетингова стратегия, насочена към нуждите и очакванията на клиентите, за да постигнете доволни и лоялни клиенти.

Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
LiveAgent е софтуер за Help Desk, използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет. Предлагат се различни опции, включително Тикет За малки компании и предприемачи за $15 /мес. и Тикет+Чат за МСБ и големи компании за $29 /мес. Присъединете се към тези компании и осигурете първокласно обслужване на клиентите си чрез LiveAgent.
Преместване от Crisp в LiveAgent?
LiveAgent предлага прехвърляне на контакти, билети и тагове с лекота при миграция от Crisp. Ключови предимства за клиентите включват лесен трансфер на агенти, администратори, крайни потребители и клиенти, както и прехвърляне на прикачени файлове и полета за потребители и билети.
Прехвърляте се от Customerly към LiveAgent?
LiveAgent е инструмент с над 175 функции и 40 възможности за интеграция. Предлага три тарифни плана и поддържа 43 езикови версии на продукта. Позволява увеличаване на спестяванията и възвращаемостта на инвестициите.
Прехвърляне данни от Канали към LiveAgent?
LiveAgent предлага мигриране на билети, контакти, тагове и отдели на ползвателите с лекота. Системата осигурява 24/7 поддръжка, повече от 175 функции и над 40 интеграции, а също така и безплатни и платени планове за увеличаване на възвратността на инвестициите. LiveAgent също така поддържа 43 различни превода и приложения, адаптирани към езика на потребителя.