Какво е инициатор на запитване?
Инициатор на запитването е физическо лице създало тикет в системата за клиентска поддръжка чрез който и да е било канал за връзка. В Help Desk системата инициаторите на запитвания се подреждат в списък заедно с другите клиенти.
В главното поле на всички тикети се съдържа информация за инициаторите, заедно с имената им. Това позволява на сътрудниците, работещи с тикетите, да разполагат с допълнителна информация. Това означава, че обработващите тикетите са запознати с това дали инициаторите са подавали тикети за сходни проблеми в миналото, какво е било нивото им на удовлетвореност при всеки един от предходните случаи, какво влияние имат в социалните мрежи и още.
Frequently Asked Questions
Кой е инициатор на запитване?
Инициатор на запитване е човек изпращащ запитване в системата за клиентска поддръжка чрез който и да е било наличен канал за връзка.
Какви са разрешенията на инициатора на запитване?
Инициаторът на запитване е клиент. Затова притежава всички права, които би имал един клиент, свързващ се с екипа за обслужване на клиенти. В зависимост от използваните канали за връзка, той притежава разрешения (ако контактува в чата, може например да изпраща файлове).
Къде можете да откриете информацията за инициатора на запитване в LiveAgent?
Информацията на инициатора на запитването може да бъде открита в панела Тикети, до името в списъка. Информацията, която може да бъде открита включва данни дали клиентът се е свързвал преди с отдела за обслужване на клиенти или вече е докладвал за същия проблем, какво е било нивото на обслужване и какво влияние има инициаторът в социалните мрежи.
Expert note
Инициатор на запитването е човекът, който изпраща запитване през канала за обслужване на клиенти. Важно е да се следи степента на техните оплаквания и честотата на проблемите им, за по-добро клиентско обслужване.

Текстът разглежда важността на клиентското обслужване, включително клиентските портали и бази знания, за успешния бизнес. Софтуерът за управление на имейли, оплаквания и списъци с клиенти, като LiveAgent, също може да помогне за комуникацията с клиентите и определението на ефективността на порталите и базите знания. Текстът съветва и за наемането на посланици на марката, които да говорят позитивно за продуктите или услугите, за да привличат нови и задържат редовните клиенти.