Инициатор на запитването

Какво е инициатор на запитване?

Инициатор на запитването е физическо лице създало тикет в системата за клиентска поддръжка чрез който и да е било канал за връзка. В Help Desk системата инициаторите на запитвания се подреждат в списък заедно с другите клиенти.

В главното поле на всички тикети се съдържа информация за инициаторите, заедно с имената им. Това позволява на сътрудниците, работещи с тикетите, да разполагат с допълнителна информация. Това означава, че обработващите тикетите са запознати с това дали инициаторите са подавали тикети за сходни проблеми в миналото, какво е било нивото им на удовлетвореност при всеки един от предходните случаи, какво влияние имат в социалните мрежи и още.

Frequently asked questions

Кой е инициатор на запитване?

Инициатор на запитване е човек изпращащ запитване в системата за клиентска поддръжка чрез който и да е било наличен канал за връзка.

 

Какви са разрешенията на инициатора на запитване?

Инициаторът на запитване е клиент. Затова притежава всички права, които би имал един клиент, свързващ се с екипа за обслужване на клиенти. В зависимост от използваните канали за връзка, той притежава разрешения (ако контактува в чата, може например да изпраща файлове).

 

Къде можете да откриете информацията за инициатора на запитване в LiveAgent?

Информацията на инициатора на запитването може да бъде открита в панела Тикети, до името в списъка. Информацията, която може да бъде открита включва данни дали клиентът се е свързвал преди с отдела за обслужване на клиенти или вече е докладвал за същия проблем, какво е било нивото на обслужване и какво влияние има инициаторът в социалните мрежи.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо