Какво е инициатор на запитване?
Инициатор на запитването е физическо лице създало тикет в системата за клиентска поддръжка чрез който и да е било канал за връзка. В Help Desk системата инициаторите на запитвания се подреждат в списък заедно с другите клиенти.
В главното поле на всички тикети се съдържа информация за инициаторите, заедно с имената им. Това позволява на сътрудниците, работещи с тикетите, да разполагат с допълнителна информация. Това означава, че обработващите тикетите са запознати с това дали инициаторите са подавали тикети за сходни проблеми в миналото, какво е било нивото им на удовлетвореност при всеки един от предходните случаи, какво влияние имат в социалните мрежи и още.
Frequently Asked Questions
Кой е инициатор на запитване?
Инициатор на запитване е човек изпращащ запитване в системата за клиентска поддръжка чрез който и да е било наличен канал за връзка.
Какви са разрешенията на инициатора на запитване?
Инициаторът на запитване е клиент. Затова притежава всички права, които би имал един клиент, свързващ се с екипа за обслужване на клиенти. В зависимост от използваните канали за връзка, той притежава разрешения (ако контактува в чата, може например да изпраща файлове).
Къде можете да откриете информацията за инициатора на запитване в LiveAgent?
Информацията на инициатора на запитването може да бъде открита в панела Тикети, до името в списъка. Информацията, която може да бъде открита включва данни дали клиентът се е свързвал преди с отдела за обслужване на клиенти или вече е докладвал за същия проблем, какво е било нивото на обслужване и какво влияние има инициаторът в социалните мрежи.
Expert’s note
Инициатор на запитването е човекът, който изпраща запитване през канала за обслужване на клиенти. Важно е да се следи степента на техните оплаквания и честотата на проблемите им, за по-добро клиентско обслужване.
Съпричастност в обслужването на клиенти
Научете за съпричастността към клиентите и начините, по които можете да подобрите цялостното си обслужване, като включите изрази на емпатия.
Личностни умения в обслужването на клиенти
Добрите комуникационни умения са от съществено значение за успешното обслужване на клиентите. LiveAgent предлага софтуер, който подобрява комуникацията и уменията за обслужване. Получете безплатен тестов период и се свържете с екипа на LiveAgent.
Контролен списък за стандарти за клиентско обслужване
Текстът обсъжда важността на планирането в маркетинга и инструментите, които могат да помогнат в разбирането на нуждите на целевата аудитория. Втората част от текста се фокусира върху важността на клиентското обслужване и предлага контролен списък за създаване на стандарти за качествено обслужване за служителите в обслужващия сектор.