Какво е инициатор на запитване?
Инициатор на запитването е физическо лице създало тикет в системата за клиентска поддръжка чрез който и да е било канал за връзка. В Help Desk системата инициаторите на запитвания се подреждат в списък заедно с другите клиенти.
В главното поле на всички тикети се съдържа информация за инициаторите, заедно с имената им. Това позволява на сътрудниците, работещи с тикетите, да разполагат с допълнителна информация. Това означава, че обработващите тикетите са запознати с това дали инициаторите са подавали тикети за сходни проблеми в миналото, какво е било нивото им на удовлетвореност при всеки един от предходните случаи, какво влияние имат в социалните мрежи и още.
Frequently asked questions
Кой е инициатор на запитване?
Инициатор на запитване е човек изпращащ запитване в системата за клиентска поддръжка чрез който и да е било наличен канал за връзка.
Какви са разрешенията на инициатора на запитване?
Инициаторът на запитване е клиент. Затова притежава всички права, които би имал един клиент, свързващ се с екипа за обслужване на клиенти. В зависимост от използваните канали за връзка, той притежава разрешения (ако контактува в чата, може например да изпраща файлове).
Къде можете да откриете информацията за инициатора на запитване в LiveAgent?
Информацията на инициатора на запитването може да бъде открита в панела Тикети, до името в списъка. Информацията, която може да бъде открита включва данни дали клиентът се е свързвал преди с отдела за обслужване на клиенти или вече е докладвал за същия проблем, какво е било нивото на обслужване и какво влияние има инициаторът в социалните мрежи.
Expert note
Инициатор на запитването е човекът, който изпраща запитване през канала за обслужване на клиенти. Важно е да се следи степента на техните оплаквания и честотата на проблемите им, за по-добро клиентско обслужване.

Текстът обсъжда важността на обслужването на клиенти и инструментите и техниките, необходими за постигане на добри резултати. Кол центърите за обслужване на клиенти са важен инструмент за управление на комуникациите с клиентите и управление на базата данни с клиенти. Текстът припомня важността да имате клиентоориентиран подход и кодекс на практиката за компаниите.
Изпращането на благодарствени картички и писма към клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която подобрява лоялността и генерира повече препоръки. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании или B2B компаниите с по-малка база клиенти. Събирането на обратна връзка от клиентите е важно, защото отделя време и ресурси за да опознат клиентите си и да получат ценна информация от първа ръка, която да им помогне да подобрят своя бизнес, продуктите или услугите. LiveAgent ви предоставя шаблони за отговори, с които може да постигнете по-добър контакт с потенциални и съществуващи клиенти.
Клиентите ви си помагат сами с бързи отговори
Управлявайте и персонализирайте вашата база знания за подобряване на клиентското обслужване. Создавайте, конфигурирайте и напълнете със съдържание базата си знания.