Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Архивиране

Какво е архивирането?

Това е един, достъпен и страхотен инструмент, който помага за почистването на паметта и оптимизира хелп деск софтуера. При архивирането, данните и информацията се прехвърлят към рядко използвано хранилище. Възможно е да се прехвърлят разрешени и затворени тикети, както и имейли след определен период от време. Архивирането се активира автоматично. На LiveAgent можете също да архивирате всички Ваши комуникации в социалните медии като Facebook или Twitter в тикети.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво означава архивиране?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Архивирането е действие, при което данните се прехвърлят към друго местонахождение за съхранение за по- дълъг период за съхранение. На LiveAgent е възможно са се архивират разрешени или затворени тикети, какти и имейли след определен период от време..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво можете да архивирате?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “На LiveAgent можете да архивирате разрешени или затворени тикети, както и имейли след определен период от време. В допълнение, можете да архивирате цялата комуникация в социалните медии (напр. на Facebook и Twitter) чрез доклади.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Предлага ли LiveAgent характеристиката за архивиране?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent има опция за архивиране. Благодарение на нея, паметта се почиства непрекъснато, а софтуерът за техническата поддръжка се оптимизира. Архивирането на LiveAgent е автоматично. Имате също така възможността да разделите активните и архивираните заявки.” } }] }

FAQ

Какво означава архивиране?

Архивирането е действие, при което данните се прехвърлят към друго местонахождение за съхранение за по- дълъг период за съхранение. На LiveAgent е възможно са се архивират разрешени или затворени тикети, какти и имейли след определен период от време.

Какво можете да архивирате?

На LiveAgent можете да архивирате разрешени или затворени тикети, както и имейли след определен период от време. В допълнение, можете да архивирате цялата комуникация в социалните медии (напр. на Facebook и Twitter) чрез доклади.

Предлага ли LiveAgent характеристиката за архивиране?

LiveAgent има опция за архивиране. Благодарение на нея, паметта се почиства непрекъснато, а софтуерът за техническата поддръжка се оптимизира. Архивирането на LiveAgent е автоматично. Имате също така възможността да разделите активните и архивираните заявки.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо