Какво е архивирането?
Това е един, достъпен и страхотен инструмент, който помага за почистването на паметта и оптимизира хелп деск софтуера. При архивирането, данните и информацията се прехвърлят към рядко използвано хранилище. Възможно е да се прехвърлят разрешени и затворени тикети, както и имейли след определен период от време. Архивирането се активира автоматично. На LiveAgent можете също да архивирате всички Ваши комуникации в социалните медии като Facebook или Twitter в тикети.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво означава архивиране?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Архивирането е действие, при което данните се прехвърлят към друго местонахождение за съхранение за по- дълъг период за съхранение. На LiveAgent е възможно са се архивират разрешени или затворени тикети, какти и имейли след определен период от време..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво можете да архивирате?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “На LiveAgent можете да архивирате разрешени или затворени тикети, както и имейли след определен период от време. В допълнение, можете да архивирате цялата комуникация в социалните медии (напр. на Facebook и Twitter) чрез доклади.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Предлага ли LiveAgent характеристиката за архивиране?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent има опция за архивиране. Благодарение на нея, паметта се почиства непрекъснато, а софтуерът за техническата поддръжка се оптимизира. Архивирането на LiveAgent е автоматично. Имате също така възможността да разделите активните и архивираните заявки.” } }] }FAQ
Какво означава архивиране?
Архивирането е действие, при което данните се прехвърлят към друго местонахождение за съхранение за по- дълъг период за съхранение. На LiveAgent е възможно са се архивират разрешени или затворени тикети, какти и имейли след определен период от време.
Какво можете да архивирате?
На LiveAgent можете да архивирате разрешени или затворени тикети, както и имейли след определен период от време. В допълнение, можете да архивирате цялата комуникация в социалните медии (напр. на Facebook и Twitter) чрез доклади.
Предлага ли LiveAgent характеристиката за архивиране?
LiveAgent има опция за архивиране. Благодарение на нея, паметта се почиства непрекъснато, а софтуерът за техническата поддръжка се оптимизира. Архивирането на LiveAgent е автоматично. Имате също така възможността да разделите активните и архивираните заявки.
Expert note
Архивирането е важна функция за оптимизация на хелп деск софтуер и почистване на паметта. LiveAgent предлага автоматично архивиране на данни.

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
LiveAgent е инструмент за подобряване на обслужването на клиентите и повишаването на продажбите. Той предоставя много функции за комуникацията, като вътрешен чат, маршрутизиране на обаждания и персонализирани бутони. LiveAgent е сред най-добрите инструменти за комуникация с клиенти и предоставя опция за чат. Множество клиенти са доволни от този инструмент, който помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин.
Жизненият цикъл на тикета в системата за клиентска поддръжка включва различни фази и може да бъде маркиран като "Нов", "Отворен", "Отговорен", "Приключен" или "Отложен". Анализът на жизнения цикъл на тикетите позволява определянето на най-често срещаните видове тикети и техния бърз отговор. Специалистите по обслужване на клиенти играят важна роля в екипа за клиентска поддръжка. Интерфейсът на агента включва цялостен контрол върху дейностите, свързани с работата на клиента. LiveAgent таблото открива всичко, от което се нуждаете за работата в хелп деск софтуера, а тикет системата съдържа входяща кутия със споделен достъп към всички запитвания от клиенти.