Какво е архивирането?
Това е един, достъпен и страхотен инструмент, който помага за почистването на паметта и оптимизира хелп деск софтуера. При архивирането, данните и информацията се прехвърлят към рядко използвано хранилище. Възможно е да се прехвърлят разрешени и затворени тикети, както и имейли след определен период от време. Архивирането се активира автоматично. На LiveAgent можете също да архивирате всички Ваши комуникации в социалните медии като Facebook или Twitter в тикети.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво означава архивиране?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Архивирането е действие, при което данните се прехвърлят към друго местонахождение за съхранение за по- дълъг период за съхранение. На LiveAgent е възможно са се архивират разрешени или затворени тикети, какти и имейли след определен период от време..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво можете да архивирате?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “На LiveAgent можете да архивирате разрешени или затворени тикети, както и имейли след определен период от време. В допълнение, можете да архивирате цялата комуникация в социалните медии (напр. на Facebook и Twitter) чрез доклади.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Предлага ли LiveAgent характеристиката за архивиране?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent има опция за архивиране. Благодарение на нея, паметта се почиства непрекъснато, а софтуерът за техническата поддръжка се оптимизира. Архивирането на LiveAgent е автоматично. Имате също така възможността да разделите активните и архивираните заявки.” } }] }FAQ
Какво означава архивиране?
Архивирането е действие, при което данните се прехвърлят към друго местонахождение за съхранение за по- дълъг период за съхранение. На LiveAgent е възможно са се архивират разрешени или затворени тикети, какти и имейли след определен период от време.
Какво можете да архивирате?
На LiveAgent можете да архивирате разрешени или затворени тикети, както и имейли след определен период от време. В допълнение, можете да архивирате цялата комуникация в социалните медии (напр. на Facebook и Twitter) чрез доклади.
Предлага ли LiveAgent характеристиката за архивиране?
LiveAgent има опция за архивиране. Благодарение на нея, паметта се почиства непрекъснато, а софтуерът за техническата поддръжка се оптимизира. Архивирането на LiveAgent е автоматично. Имате също така възможността да разделите активните и архивираните заявки.
Expert note
Архивирането е важна функция за оптимизация на хелп деск софтуер и почистване на паметта. LiveAgent предлага автоматично архивиране на данни.

Онлайн история на тикетите (URL)
LiveAgent предлага софтуерно решение за подобряване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат.
LiveAgent е система за докладване на грешки и управление на заявки, която подобрява обслужването на клиенти. Тя е свързана с база данни и регистрира информация за проблемите и решенията. Работата с тикети включва поддръжка на многоезичие, SLA, филтри, отчети и CRM. Докинг станцията за чат на прозорец също е важна за предоставянето на чат на живо на клиентите.
Онлайн история на тикетите (URL)
LiveAgent е софтуер за управление на тикети и чатове, който подобрява ефективността на обслужване на клиенти и помага за повишаване на удовлетвореността на клиентите и увеличаване на продажбите. Системата предлага различни характеристики, включително уникален идентификатор за всеки тикет и опции за разширено маршрутизиране на чатовете. Също така, API позволява взаимодействие между софтуерни приложения и предоставя помощен софтуер за туристическата индустрия.
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
LiveAgent предлага реферален маркетинг и онлайн чат, за да подобри обслужването на клиенти в B2B индустрията.