Партньор
Какво е SugarCRM?
SugarCRM е голям софтуер за управление на връзките с клиента с отворен код с автоматизация на продажбите, маркетинг кампания, клиентско обслужване и възможност за сътрудничество.
Кодът на това приложение е достъпен за всеки един потребител, разработчик, което означава че може да персонализирате Вашия работен поток, ако имате средствата и уменията.
Как можете да го използвате?
Известия за новини или обновявания относно клиенти, контакти, полета, задачи, модули, случаи, ръководители, записи или възможности няма да преминат мимоходом покрай Вас с тази интеграция. Можете сами да създадете или да обновите тази информация или полета от Вашето табло.
Ползи
- Управление на клиентските връзки от един софтуер
- Известия за да се обновявате постояно
- Брой действия, които можете да правите от Вашето табло
- Увеличаване на работния поток
- Спестява време, не се превключва между приложенията
Как да интегрирате SugarCRM с LiveAgent на Zapier
SugarCRM може да бъде интегриран на LiveAgent чрез Zapier чрез активатор и система за действие, наречена Zap. Можете да създадете много интеграции от достъпните на сайта опции.
Ако нямате Zapier акаунт, създайте един тук. След това преминете към сайта с LiveAgent + SugarCRM интеграциите.

Завъртете надолу, докато видите секцията Свързване на LiveAgent + SugarCRM за минути. Там можете да изберете Вашия активатор и действие. Погледнете списъка на възможните интеграции и помислете, какво искате да направи Вашата интеграция.
Ще Ви покажем връзката с SugarCRM активатора Нова задача и LiveAgent действие Създаване на разговор. Когато сте готови, изберете Вашия тригер и действие, кликнете върху синия бутон за да продължите.

Първата стъпка е да настроите активацията. Регистрирайте се на SugarCRM чрез Zapier и предоставяйте достъп до данните. Първо можете да тествате Вашата активация за да видите как работи.

Втората стъпка е действието за конфигурация на LiveAgent. В нашия случай е необходимо да се попълнят детайлите като имейлите на получателя и изпращача, темата на съобщението и друга информация.

Сега направете един последен опит за интеграция и сте готови. Сега всеки път, когато създавате нова задача на SugarCRM, Вашите агенти ще получат съобщение, което ще ги информира за това.


Чувствайте се свободни да създавате повече интеграции с различни цели на Zapier
Frequently asked questions
Какво е SugarCRM?
SugarCRM е управление на клиентските връзки, което позволява на Вашата компания да автоматизирате продажбите и маркетинг процесите от 2004.
Как може да използвате интеграцията SugarCRM в рамките на LiveAgent?
- получавайте известия за промените/обновяванията - платформа всичко в едно - обновяване на клиентската информация от LiveAgent
Тикет/Информация за клиента (CRM)
Използвайте изходящи обаждания за привличане на нови клиенти и разширяване на контактите. LiveAgent е надежден софтуер за телефонни централи. Dealer предлага автомобилен маркетинг и обслужване на клиенти. LiveAgent ви помага да подобрите качеството на клиентската поддръжка и да увеличите продажбите. Съхранявайте важна информация за контактите и ползвайте я за подобряване на удовлетвореността.
CMS (Система за управление на съдържанието)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага интеграции с други системи и активира докинг чат на прозорец, който подобрява клиентското изживяване. Софтуерът предоставя функция за промъкване на съобщения, която увеличава ефективността на компанията. Инструментите за чат на LiveAgent позволяват на агентите да отговарят по-ефективно на клиентските запитвания. LiveAgent е Service Hub алтернатива с високо качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация.