GMX

Какво е GMX?

GMX (Global Mail eXchange) е безплатна имейл услуга, която се издържа от реклами. Компанията е открита през 2007 г и е дъщерно дружество на United Internet AG – немска публично търгувана компания. Освен това е сестринска компания на 1&1 и Fasthosts Internet. Поддържа POP3, IMAP4 и уебмейл протоколи, а имейлите се изпращат с SMTP. Всеки профил, регистриран в GMX , поддържа допълнителни услуги, които включват имейл кутия, огранайзер, съхранение на файлове и адресна книга. Има ограничение от 10 отделни имейл адреса за всеки потребител в GMX. Тази имейл услуга се издържа основно чрез реклами, за да може да работи и да осигурява безплатни услуги на потребителите.

Как се използва GMX?

Ако търсите надеждна и безплатна имейл услуга, GMX е правилният избор. Няма скрити такси, освен ако потребителят не пожелае да надгради до премиум профил. GMX предлага три платени плана, които осигуряват значително по-широки възможности. Потребителите могат да платят за допълнителен имейл, облачно пространство, както и за премахване на рекламите, включени в базовата версия.

GMX може да послужи като перфектен основен имейл сървър за клиентско обслужване благодарение на интеграцията със софтуера за хелп деск от LiveAgent. LiveAgent включва система за управление на запитвания, която може безпроблемно да се свърже с GMX, да прехвърли имейли в системата и да ги превърне в запитвания за лесно клиентско обслужване. С допълнителната интеграция с други клиентски канали, LiveAgent може да ви помогне да отговаряте по-бързо, по-надеждно и с по-добри резултати.

Получете помощ от системата ни за управление на запитвания – обработвайте лайв чат и комуникация в социалните медии във FacebookTwitterInstagram или Viber. Създайте своя собствена виртуална телефонна централа с възможности за входящи и изходящи обаждания, настройте клиентски портал с форуми или напишете информационни ръководства във включената база знания. LiveAgent се справя с всичко важно и го събира на едно удобно място.

Какви са предимствата на GMX

  • Безплатен базов имейл за всеки потребител
  • Допълнителни опции за платено съхранение
  • Безопасен и надежден
  • Лесна регистрация и настройка

Let your clients reach you faster with live chat

Provide better support via email thanks to LiveAgent. Start ticketing and improve overall customer satisfaction.

Как да интегрирате GMX с LiveAgent

Процесът по интеграция на GMX и LiveAgent е много прост и може да бъде завършен само за няколко минути. Разгледайте кратното ръководство по-долу, за да видите как да го направите сами за нула време.

Начална страница на GMX с регистрация и вход
Начална страница на GMX
  • Ако все още нямате профил в GMX, отидете на сайта им и си направете безплатен профил (или създайте платен, според предпочитанията си). Уебсайтът е интуитивен и ще ви преведе през процеса по регистрация. Ако вече имате профил, просто пропуснете тази стъпка.
Страница за регистрация в GMX с полета за информация
Страница за регистрация в GMX
  • След като профилът ви вече е готов, отидете в профила си в LiveAgent (или започнете безплатен тестов период). Отворете Конфигурация > Имейл > Имейл профили и изберете Профили за изходящи имейли или Профили за входящи имейли. Изберете изходящи имейли ако искате това да е основният ви имейл за изпращате, или входящи, ако искате да получатате имейлите от този профил в системата си за управление на запитвания. И в двата случая, процесът по интеграция остава подобен. Продължете с която и да е от двете опции и след това кликнете оранжевия бутон Създай и продължете със следващата стъпка.

Избор на профил за изходящ или входящ имейл в LiveAgent
Изберете изходящ, входящ или и двете
  • Ще се отвори нов прозорец. Ще видите възможност за избор на имейл доставчик. Превъртете надолу и кликнете опцията Потребителска входяща кутия най-долу. Това ще ви заведе в следващата секция.

Имейл интеграция с различни имейл доставчици в LiveAgent
Изберете Потребителска входяща кутия
  • Всичко, което трябва да направите сега, е да въведете данните си от GMX в системата, за да може LiveAgent да започне да прихваща имейлите ви. Попълнете имейл адрес, име на хост, порт, както и потребителското си име и паролата в GMX. След като попълните всичко, кликнете Завърши интеграцията най-долу и сте готови.
Последната стъпка от интеграцията с GMX с LiveAgent
Приключване на интеграцията

Успешно завършихте интеграцията си на GMX с LiveAgent. Системата ще започне да прихваща имейлите в системата ви за управление на запитвания. Ако желаете, разгледайте останалите ни възможности за интеграция, вижте Академията на LiveAgent, за да научите нещо ново, или да изгледайте видеото по-долу, за да разгледате хелп деск системата LiveAgent.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Какво е GMX?

GMX (Global Mail eXchange) е безплатна имейл услуга, която се издържа чрез реклами. Поддържа POP3, IMAP4 и уебмейл протоколи, а за изпращане на имейли се използва SMTP. Във всеки GMX профил има включени пощенска кутия, органайзер, съхранение на файлове и адресна книга. Всеки GMX потребител може да има максимум 10 GMX адреса.

Как се използва GMX?

Използвайте GMX ако имате нужда от надеждна и безплатна имейл услуга. Потребителите не плащат никакви скрити такси, освен ако не надградят до премиум акаунт. Налични са три платени абонаментни плана, които предлагат много предимства.

Обратно към Интеграции Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо