Партньор
Какво е GMX?
GMX (Global Mail eXchange) е безплатна имейл услуга, която се издържа от реклами. Компанията е открита през 2007 г и е дъщерно дружество на United Internet AG – немска публично търгувана компания. Освен това е сестринска компания на 1&1 и Fasthosts Internet. Поддържа POP3, IMAP4 и уебмейл протоколи, а имейлите се изпращат с SMTP. Всеки профил, регистриран в GMX , поддържа допълнителни услуги, които включват имейл кутия, огранайзер, съхранение на файлове и адресна книга. Има ограничение от 10 отделни имейл адреса за всеки потребител в GMX. Тази имейл услуга се издържа основно чрез реклами, за да може да работи и да осигурява безплатни услуги на потребителите.
Как се използва GMX?
Ако търсите надеждна и безплатна имейл услуга, GMX е правилният избор. Няма скрити такси, освен ако потребителят не пожелае да надгради до премиум профил. GMX предлага три платени плана, които осигуряват значително по-широки възможности. Потребителите могат да платят за допълнителен имейл, облачно пространство, както и за премахване на рекламите, включени в базовата версия.
GMX може да послужи като перфектен основен имейл сървър за клиентско обслужване благодарение на интеграцията със софтуера за хелп деск от LiveAgent. LiveAgent включва система за управление на запитвания, която може безпроблемно да се свърже с GMX, да прехвърли имейли в системата и да ги превърне в запитвания за лесно клиентско обслужване. С допълнителната интеграция с други клиентски канали, LiveAgent може да ви помогне да отговаряте по-бързо, по-надеждно и с по-добри резултати.
Получете помощ от системата ни за управление на запитвания – обработвайте лайв чат и комуникация в социалните медии във Facebook, Twitter, Instagram или Viber. Създайте своя собствена виртуална телефонна централа с възможности за входящи и изходящи обаждания, настройте клиентски портал с форуми или напишете информационни ръководства във включената база знания. LiveAgent се справя с всичко важно и го събира на едно удобно място.
Какви са предимствата на GMX
- Безплатен базов имейл за всеки потребител
- Допълнителни опции за платено съхранение
- Безопасен и надежден
- Лесна регистрация и настройка
Let your clients reach you faster with live chat
Provide better support via email thanks to LiveAgent. Start ticketing and improve overall customer satisfaction.
Как да интегрирате GMX с LiveAgent
Процесът по интеграция на GMX и LiveAgent е много прост и може да бъде завършен само за няколко минути. Разгледайте кратното ръководство по-долу, за да видите как да го направите сами за нула време.
- Ако все още нямате профил в GMX, отидете на сайта им и си направете безплатен профил (или създайте платен, според предпочитанията си). Уебсайтът е интуитивен и ще ви преведе през процеса по регистрация. Ако вече имате профил, просто пропуснете тази стъпка.

След като профилът ви вече е готов, отидете в профила си в LiveAgent (или започнете безплатен тестов период). Отворете Конфигурация > Имейл > Имейл профили и изберете Профили за изходящи имейли или Профили за входящи имейли. Изберете изходящи имейли ако искате това да е основният ви имейл за изпращате, или входящи, ако искате да получатате имейлите от този профил в системата си за управление на запитвания. И в двата случая, процесът по интеграция остава подобен. Продължете с която и да е от двете опции и след това кликнете оранжевия бутон Създай и продължете със следващата стъпка.
Ще се отвори нов прозорец. Ще видите възможност за избор на имейл доставчик. Превъртете надолу и кликнете опцията Потребителска входяща кутия най-долу. Това ще ви заведе в следващата секция.
- Всичко, което трябва да направите сега, е да въведете данните си от GMX в системата, за да може LiveAgent да започне да прихваща имейлите ви. Попълнете имейл адрес, име на хост, порт, както и потребителското си име и паролата в GMX. След като попълните всичко, кликнете Завърши интеграцията най-долу и сте готови.
Успешно завършихте интеграцията си на GMX с LiveAgent. Системата ще започне да прихваща имейлите в системата ви за управление на запитвания. Ако желаете, разгледайте останалите ни възможности за интеграция, вижте Академията на LiveAgent, за да научите нещо ново, или да изгледайте видеото по-долу, за да разгледате хелп деск системата LiveAgent.
Frequently asked questions
Какво е GMX?
GMX (Global Mail eXchange) е безплатна имейл услуга, която се издържа чрез реклами. Поддържа POP3, IMAP4 и уебмейл протоколи, а за изпращане на имейли се използва SMTP. Във всеки GMX профил има включени пощенска кутия, органайзер, съхранение на файлове и адресна книга. Всеки GMX потребител може да има максимум 10 GMX адреса.
Как се използва GMX?
Използвайте GMX ако имате нужда от надеждна и безплатна имейл услуга. Потребителите не плащат никакви скрити такси, освен ако не надградят до премиум акаунт. Налични са три платени абонаментни плана, които предлагат много предимства.
VIPTel LiveAgent е фирма, която предлага софтуер за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи и софтуер за управление на оплаквания. Компанията има и портал за поддръжка и партньорска програма, където е възможно да се научи повече за услугите и да се заяви демонстрация или оферта. В сайта има информация относно блог, терминологичен речник, академия, шаблони, уебинари, тест за скорост на писане и калкулатор на цени. Фирмата е носител на награди и сертификати и има отзиви от клиенти. Технологиите, които фирмата използва, са популярни и се отнасят до софтуер за самообслужване, входяща телефонна централа, клиентски портал и управление на имейли.
Двутонален многочестотен сигнал
Текстът предлага шаблони за имейли за раздяла и изтъква ползите от използването на тикет система за управление на клиентски заявки. Основните характеристики на системата от LiveAgent са универсална пощенска кутия, хибридни тикет потоци и уникални идентификатори за всеки тикет. Също така, текстът представя софтуер за управление на имейли, който осигурява автоматизиране на работния процес и CRM функционалности. Функцията за преглед на въвеждането в реално време в LiveAgent позволява на операторите да се подготвят по-добре за отговора и да подобрят качеството на обслужването на клиенти. Накрая, текстът се фокусира върху шаблоните за имейли за раздяла, които могат да увеличат отварянето на имейли и да грабнат вниманието на потенциалните клиенти.
LiveAgent предоставя функции за отговорност и работни потоци за отделите в организацията. Предлагат се функции за възлагане на тикети, настройка на автоматично възлагане и отчитане на историята на тикетите. Можете да възползвате от безплатния пробен период от 14 дни и да получите информация за онлайн историята на тикета, масови действия и отдели. LiveAgent предлага и демонстрации, цени, възможности за интеграции и алтернативни решения.