Помощен софтуер за модната индустрия

Помощ за рокля в стил с LiveAgent. Предлагайте услугите си по различни канали за поддръжка, сортирайте комуникацията си по приоритет и помогнете на клиентите си веднага.

Намалете изоставянето на пазарската кошница, като предложите помощ в реално време с нашия чат джаджа на живо.

Увеличете стойностите на поръчките, като спечелите доверието на клиента си и предоставяте проактивна помощ по отношение на размера, доставката и др.

Персонализирайте взаимодействието на всеки клиент, като имате важни клиентски данни от нашата вградена CRM система на върха на пръстите си.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Осигуряване на величие на клиентите

Качеството на строителните материали, които са били използвани при създаването на LiveAgent, са най-високо ниво. Вашите клиенти очакват същото качество, докато купуват дрехите и аксесоарите от вас. Осигурете величието на клиентите си с най-добър софтуер за поддръжка на клиенти. Мярка два пъти, нарязани един път!

woman painting-illustration
woman looking at fashion window-illustration

Качеството на строителните материали, които са били използвани при създаването на LiveAgent, са най-високо ниво. Вашите клиенти очакват същото качество, докато купуват дрехите и аксесоарите от вас. Осигурете величието на клиентите си с най-добър софтуер за поддръжка на клиенти. Мярка два пъти, нарязани един път!

Не всички пъти, които трябва да имате няколко приложения, за да завършите “проста” задача – да осигурите изключителна поддръжка на клиенти. LiveAgent за модната индустрия е вашият най-добрият софтуер за помощ за многоканален канал.

Не всички пъти, които трябва да имате няколко приложения, за да завършите "проста" задача - да осигурите изключителна поддръжка на клиенти. LiveAgent за модната индустрия е вашият най-добрият софтуер за помощ за многоканален канал.

Помниш ли когато си купи любимата си дреха? Как се почувства, когато най-накрая го беше в ръцете ти? Вашите клиенти искат да се чувстват същите щастливи чувства всеки път, когато правят покупка от вас. Поддържайте лоялни клиенти с вас и им предоставяйте изискана поддръжка на клиентите точно когато те се нуждаят от нея.

woman working on fashion-illustration

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте как LiveAgent може да повиши Вашата потребителска поддръжка и да увеличи щастието на Вашите клиенти.

Related Articles to Мода
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x