Наблюдавайте достъпността на Вашите агенти. Вижте времената (дати, часове, от, до) ,когато Вашите агенти са онлайн. Филтър за статистиките според отделите. Достъпността на агента може да бъде експортирана в CSV файл.
![Достъпност-на-агент-LiveAgent]()
Достъпност на агент
Докладите за достъпност на агент са достъпни за:
- Тикети
- Чатове
- Обаждания
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
Открийте как LiveAgent, първият help desk софтуер, трансформира клиентското обслужване с иновации и ефективност от 2004 г. насам. Присъединете се към над 150 милиона потребители и над 40 000 бизнеса, които се доверяват на нашия софтуер за отлично обслужване в реално време. Запишете се за безплатен 14-дневен пробен период и усетете разликата!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Удовлетвореността на клиентите от обслужването
Открийте как да подобрите удовлетвореността на клиентите чрез ефективна комуникация, обучение и специализирани инструменти. Научете техники за насочване на тикети и как да надминете очакванията на клиентите с LiveAgent. Регистрирайте се безплатно и започнете пътя към по-добро обслужване още днес!






