Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Разберете защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Smartsupp на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Можете да прекратите по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Smartsupp?

Искате ли нещо повече от чат приложение за обслужване на клиенти? Изпробвайте LiveAgent!

LiveAgent е най-доброто многоканално help desk решение. С повече от 180 функции и над 40 интеграции, LiveAgent е най-добрият инструмент за всеки отдел, обслужващ клиенти, независимо от големината на екипа. Прехвърлете се още днес и вижте предимствата от използването LiveAgent. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 причини,поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

Множество полезни функции

Над 180 функции, които ще направят работните процеси по-лесни и по-приятни.

Достъпни цени

LiveAgent обединява много функции на разумна цена.Изберете един от трите платени плана или изтеглете отделни функции, за да персонализирате обслужването на Вашите клиенти.

Подобрена ефективност

Намалете работното време на Вашите сътрудници и отговаряйте на повече клиентски запитвания, благодарение на нашата универсална пощенска кутия.

SmartsUpp срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent SmartsUpp
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система в план Тикет за $15 на служител, месечно.
SmartsUpp предлага тикетинг система в план за $18 на служител, месечно.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgentпредлага чат в плана Тикет+Чат за $29 на служител, месечно.
SmartsUpp предлага чат в план за $18 на служител, месечно.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център.
SmartsUpp не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага самообслужване.
SmartsUpp не предлага самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
SmartsUpp не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
SmartsUpp не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
SmartsUpp не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
SmartsUpp не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
SmartsUpp не предлага секция с полезна информация.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага форум.
SmartsUpp не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
SmartsUpp не предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет $15 на служител месечно.
SmartsUpp предлага API функции в план за $18 на служител, месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR функции.
SmartsUpp не предлага IVR функции.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
SmartsUpp не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
SmartsUpp не предлага неограничена история.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове в план Тикет за $15 на служител, месечно.
SmartsUpp предлага неограничен брой уебсайтове в план за $18 на служител, месечно.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони в плана Тикет+чат за $29 на служител, месечно.
SmartsUpp неограничен брой чат бутони в план за $18 на служител, месечно.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли за $15 на служител, месечно.
SmartsUpp предлага неограничен брой запитвания/имейли в план за $18 на служител, месечно.
Неограничен брой запис на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
SmartsUpp не предлага неограничен брой записи на разговори.
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
SmartsUpp предлага неограничено обслужване 24/7 в план за $18 на служител, месечно.
feeling proud - illustration

Мощна Smartsupp алтернатива

Ако търсите софтуер, оборудван с много инструменти и функционалност, сте на правилното място. LiveAgent Ви свързва с Вашите клиенти, посредством много комуникационни канали – имейл, чат, социални мрежи, кол център и база знания, всички обединени в мощен help desk бизнес софтуер.

Всички запитвания се управлят и организират от тикетинг система.

Най-бързият live чат

За повечето бизнеси live чатът е основния инструмент за връзка с клиенти. Той трябва да бъде бърз, надежден и винаги на разположение на Вашия уебсайт, за да превръща ефективно посетителите в плащащи клиенти.

LiveAgent предоставя най-бързото live чат приложение на пазара. Визуализира се само за 2.5 сакунди.

LiveAgent - live chat agent feedback - gif
connected world map

Поддържаме много езици

Нашият софтуер поддържа много езици LiveAgent е достъпен в 43 различни езикови превода (някои частично) и разполага с приложение за адаптиране към езика. Не позволявайте езиците да създават бариера между Вас и клиентите. Ние ще се погрижим.

Сравнение между LiveAgent и Smartsupp

Вижте как се справяме спрямо Smartsupp на база отзиви от клиенти в Capterra

Smartsupp vs LiveAgent Capterra comparison
Savings illustration

Вземете повече на отлична цена

Това да получите по-полезни инструменти, не е необходимо да Ви струва скъпо.Всъщност може да е много добра сделка

LiveAgent няма да Ви разори. Имаме три платени плана,изпълнени с полезни приложения, функции и интеграции, помагащи Ви да предоставите възможно най-доброто обслужване. Вижте нашите ценови планове, за да научите повече. !

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

man and woman winners-illustration

Търсите различен help desk софтуер?

LiveAgent е най-разглежданият help desk софтуер и е класиран на първо място като решение за малък и среден бизнес през 2020. Стойте до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Сравнете ни с останалите

Любопитни ли сте да разберете как се справяме спрямо други популярни софтуерни решения?Разгледайте нашата страница със сравнения, за да откриете всичко, което можем да Ви предложим.

    Related Articles to Алтернатива на Smartsupp
    LiveAgent предлага софтуерни решения за клиентско обслужване, които подобряват маркетинга и обслужването на клиенти, включително управление на запитвания и комуникация с клиенти. Обучете екипите си за подобрено клиентско изживяване с безплатен профил на LiveChat.ladesk.com.

    Как да споделите публикация във Facebook чрез LiveAgent

    LiveAgent предлага софтуерни решения за клиентско обслужване, които подобряват маркетинга и обслужването на клиенти, включително управление на запитвания и комуникация с клиенти. Обучете екипите си за подобрено клиентско изживяване с безплатен профил на LiveChat.ladesk.com.

    Ако някога получите различни тикети, касаещи един и същи проблем, не забравяйте да ги обедините в един тикет и да си спестите време.

    Обединяване на тикети

    LiveAgent е система за докладване на грешки и управление на заявки, която подобрява обслужването на клиенти. Тя е свързана с база данни и регистрира информация за проблемите и решенията. Работата с тикети включва поддръжка на многоезичие, SLA, филтри, отчети и CRM. Докинг станцията за чат на прозорец също е важна за предоставянето на чат на живо на клиентите.

    Вземете отчета по канали и разберете, кой е най- известният начин за клиентите да се свържат с Вас. LiveAgent Ви предоставя подробни прозрения за всеки канал.

    Отчет по канали

    LiveAgent предоставя комуникационна платформа за подобрено клиентско обслужване, включително уебинари за управление на бази данни и доклади за популярни комуникационни канали.

    С LiveAgent Вашият прозорец за чат може да бъде прикрепен към лявата или дясната страна на уебсайта. Прочетете за това и да гледате нашето видео - как изглежда прозорец за докинг чат.

    Докинг станция за чат на прозорец

    Бутонът за чат е важен за UX и трябва да се появи след 30 секунди на сайта. Поставете го в долния десен ъгъл за по-добро преживяване на клиентите. Обединяването на тикети спестява време и усилия.

    Когато нов тикет се покаже, никой не го притежава. След като отворите тикета, можете да го възложите на отдел или на определен агент. Възможно е Вие да настроите критериите.

    Възлагане на тикет

    Email response is crucial for companies to maintain customer relations and provide useful feedback. Contextual help is a knowledge base that can assist with frequently asked questions. Customer service specialists play a role in processing tickets and have access to specific settings in the system to provide quality service. Unique contact fields help provide more personalized and competent services for customer satisfaction, leading to loyal customers and generating new revenue. LiveAgent offers a solution for storing contact information and personalized fields.

    Приложението за онлайн чат е софтуер, който позволява на потребителите да изпращат и получават съобщения онлайн. Предаването на текстовите, аудио и видео съобщения се извършва в реално време.

    Приложение за онлайн чат

    LiveAgent предлага софтуерни и хардуерни решения за комуникация и клиентско обслужване, включително софтуер за хелп деск и системи за управление на оплаквания. Екипът за обслужване на клиенти може да използва приложението за онлайн чат на устройства с Android и iOS. Запишете се за демонстрация и научете повече за предимствата на LiveAgent.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x