Искате ли нещо повече от чат приложение за обслужване на клиенти? Изпробвайте LiveAgent!
LiveAgent е най-доброто многоканално help desk решение. С повече от 180 функции и над 40 интеграции, LiveAgent е най-добрият инструмент за всеки отдел, обслужващ клиенти, независимо от големината на екипа. Прехвърлете се още днес и вижте предимствата от използването LiveAgent.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Над 180 функции, които ще направят работните процеси по-лесни и по-приятни.
LiveAgent обединява много функции на разумна цена.Изберете един от трите платени плана или изтеглете отделни функции, за да персонализирате обслужването на Вашите клиенти.
Намалете работното време на Вашите сътрудници и отговаряйте на повече клиентски запитвания, благодарение на нашата универсална пощенска кутия.
Функции | Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта. | SmartsUpp |
---|---|---|
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти. | LiveAgent предлага тикетинг система в план Тикет за $15 на служител, месечно. | SmartsUpp предлага тикетинг система в план за $18 на служител, месечно. |
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт. | LiveAgentпредлага чат в плана Тикет+Чат за $29 на служител, месечно. | SmartsUpp предлага чат в план за $18 на служител, месечно. |
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори. | LiveAgent предлага кол център. | SmartsUpp не предлага кол център. |
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания. | LiveAgent предлага самообслужване. | SmartsUpp не предлага самообслужване. |
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи. | LiveAgent предлага интеграция с Facebook. | SmartsUpp не предлага интеграция с Facebook. |
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера. | LiveAgent предлага интеграция с Twitter. | SmartsUpp не предлага интеграция с Twitter. |
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи. | LiveAgent предлага интеграция с Instagram. | SmartsUpp не предлага интеграция с Instagram. |
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера. | LiveAgent предлага интеграция с Viber. | SmartsUpp не предлага интеграция с Viber. |
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции. | LiveAgent предлага секция с полезна информация. | SmartsUpp не предлага секция с полезна информация. |
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация. | LiveAgent предлага форум. | SmartsUpp не предлага форум. |
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи. | LiveAgent предлага автоматизация и правила. | SmartsUpp не предлага автоматизация и правила. |
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно. | LiveAgent предлага API функции в плана Тикет $15 на служител месечно. | SmartsUpp предлага API функции в план за $18 на служител, месечно. |
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор. | LiveAgent предлага IVR функции. | SmartsUpp не предлага IVR функции. |
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime. | LiveAgent предлага видео разговори. | SmartsUpp не предлага видео разговори. |
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време. | LiveAgent предлага неограничена история. | SmartsUpp не предлага неограничена история. |
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове. | LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове в план Тикет за $15 на служител, месечно. | SmartsUpp предлага неограничен брой уебсайтове в план за $18 на служител, месечно. |
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си. | LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони в плана Тикет+чат за $29 на служител, месечно. | SmartsUpp неограничен брой чат бутони в план за $18 на служител, месечно. |
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания. | LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли за $15 на служител, месечно. | SmartsUpp предлага неограничен брой запитвания/имейли в план за $18 на служител, месечно. |
Неограничен брой запис на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време. | LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори. | SmartsUpp не предлага неограничен брой записи на разговори. |
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите. | LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7в плана Тикет за $15 на служител, месечно. | SmartsUpp предлага неограничено обслужване 24/7 в план за $18 на служител, месечно. |
Ако търсите софтуер, оборудван с много инструменти и функционалност, сте на правилното място. LiveAgent Ви свързва с Вашите клиенти, посредством много комуникационни канали – имейл, чат, социални мрежи, кол център и база знания, всички обединени в мощен help desk бизнес софтуер.
Всички запитвания се управлят и организират от тикетинг система.
За повечето бизнеси live чатът е основния инструмент за връзка с клиенти. Той трябва да бъде бърз, надежден и винаги на разположение на Вашия уебсайт, за да превръща ефективно посетителите в плащащи клиенти.
LiveAgent предоставя най-бързото live чат приложение на пазара. Визуализира се само за 2.5 сакунди.
Нашият софтуер поддържа много езици LiveAgent е достъпен в 43 различни езикови превода (някои частично) и разполага с приложение за адаптиране към езика. Не позволявайте езиците да създават бариера между Вас и клиентите. Ние ще се погрижим.
Вижте как се справяме спрямо Smartsupp на база отзиви от клиенти в Capterra
Това да получите по-полезни инструменти, не е необходимо да Ви струва скъпо.Всъщност може да е много добра сделка
LiveAgent няма да Ви разори. Имаме три платени плана,изпълнени с полезни приложения, функции и интеграции, помагащи Ви да предоставите възможно най-доброто обслужване. Вижте нашите ценови планове, за да научите повече. !
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
LiveAgent е най-разглежданият help desk софтуер и е класиран на първо място като решение за малък и среден бизнес през 2020. Стойте до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитни ли сте да разберете как се справяме спрямо други популярни софтуерни решения?Разгледайте нашата страница със сравнения, за да откриете всичко, което можем да Ви предложим.
Преминавате от Bitrix24 към LiveAgent?
Пренос на тагове и тикети, лесен пренос на контакти и поддръжка на клиенти 24/7 с LiveAgent. Готови ли сте да се преместите от Bitrix24?
Търсите ли алтернатива на Novocall?
Текстът описва софтуера LiveAgent, който предлага различни канали за комуникация с клиентите - чат, обаждания, форми за контакт и др.
Търсите алтернатива на Aircall?
Разглеждани са различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, като реферален маркетинг и онлайн чат. Не се предпочита използването на социални медии. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е една от алтернативите на Service Hub за цялостно обслужване на клиенти.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни