Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Разберете защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на Smartsupp на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Можете да прекратите по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Smartsupp?

Искате ли нещо повече от чат приложение за обслужване на клиенти? Изпробвайте LiveAgent!

LiveAgent е най-доброто многоканално help desk решение. С повече от 180 функции и над 40 интеграции, LiveAgent е най-добрият инструмент за всеки отдел, обслужващ клиенти, независимо от големината на екипа. Прехвърлете се още днес и вижте предимствата от използването LiveAgent. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 причини,поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

Множество полезни функции

Над 180 функции, които ще направят работните процеси по-лесни и по-приятни.

Достъпни цени

LiveAgent обединява много функции на разумна цена.Изберете един от трите платени плана или изтеглете отделни функции, за да персонализирате обслужването на Вашите клиенти.

Подобрена ефективност

Намалете работното време на Вашите сътрудници и отговаряйте на повече клиентски запитвания, благодарение на нашата универсална пощенска кутия.

SmartsUpp срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent SmartsUpp
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система в план Тикет за $15 на служител, месечно.
SmartsUpp предлага тикетинг система в план за $18 на служител, месечно.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgentпредлага чат в плана Тикет+Чат за $29 на служител, месечно.
SmartsUpp предлага чат в план за $18 на служител, месечно.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център.
SmartsUpp не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага самообслужване.
SmartsUpp не предлага самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
SmartsUpp не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
SmartsUpp не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
SmartsUpp не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
SmartsUpp не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
SmartsUpp не предлага секция с полезна информация.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага форум.
SmartsUpp не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
SmartsUpp не предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет $15 на служител месечно.
SmartsUpp предлага API функции в план за $18 на служител, месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR функции.
SmartsUpp не предлага IVR функции.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
SmartsUpp не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
SmartsUpp не предлага неограничена история.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове в план Тикет за $15 на служител, месечно.
SmartsUpp предлага неограничен брой уебсайтове в план за $18 на служител, месечно.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони в плана Тикет+чат за $29 на служител, месечно.
SmartsUpp неограничен брой чат бутони в план за $18 на служител, месечно.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли за $15 на служител, месечно.
SmartsUpp предлага неограничен брой запитвания/имейли в план за $18 на служител, месечно.
Неограничен брой запис на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
SmartsUpp не предлага неограничен брой записи на разговори.
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
SmartsUpp предлага неограничено обслужване 24/7 в план за $18 на служител, месечно.
feeling proud - illustration

Мощна Smartsupp алтернатива

Ако търсите софтуер, оборудван с много инструменти и функционалност, сте на правилното място. LiveAgent Ви свързва с Вашите клиенти, посредством много комуникационни канали – имейл, чат, социални мрежи, кол център и база знания, всички обединени в мощен help desk бизнес софтуер.

Всички запитвания се управлят и организират от тикетинг система.

Най-бързият live чат

За повечето бизнеси live чатът е основния инструмент за връзка с клиенти. Той трябва да бъде бърз, надежден и винаги на разположение на Вашия уебсайт, за да превръща ефективно посетителите в плащащи клиенти.

LiveAgent предоставя най-бързото live чат приложение на пазара. Визуализира се само за 2.5 сакунди.

LiveAgent - live chat agent feedback - gif
connected world map

Поддържаме много езици

Нашият софтуер поддържа много езици LiveAgent е достъпен в 43 различни езикови превода (някои частично) и разполага с приложение за адаптиране към езика. Не позволявайте езиците да създават бариера между Вас и клиентите. Ние ще се погрижим.

Сравнение между LiveAgent и Smartsupp

Вижте как се справяме спрямо Smartsupp на база отзиви от клиенти в Capterra

Smartsupp vs LiveAgent Capterra comparison
Savings illustration

Вземете повече на отлична цена

Това да получите по-полезни инструменти, не е необходимо да Ви струва скъпо.Всъщност може да е много добра сделка

LiveAgent няма да Ви разори. Имаме три платени плана,изпълнени с полезни приложения, функции и интеграции, помагащи Ви да предоставите възможно най-доброто обслужване. Вижте нашите ценови планове, за да научите повече. !

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

man and woman winners-illustration

Търсите различен help desk софтуер?

LiveAgent е най-разглежданият help desk софтуер и е класиран на първо място като решение за малък и среден бизнес през 2020. Стойте до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Сравнете ни с останалите

Любопитни ли сте да разберете как се справяме спрямо други популярни софтуерни решения?Разгледайте нашата страница със сравнения, за да откриете всичко, което можем да Ви предложим.

Related Articles to Алтернатива на Smartsupp
LiveAgent е номер едно софтуер за клиентска поддръжка за малкия и средния бизнес за 2019 и 2020 година. Искате ли да се прехвърлите от Bitrix24 към LiveAgent? Ще ви помогнем!

Преминавате от Bitrix24 към LiveAgent?

Пренос на тагове и тикети, лесен пренос на контакти и поддръжка на клиенти 24/7 с LiveAgent. Готови ли сте да се преместите от Bitrix24?

Търсите алтернатива на Novocall? Не търсете повече! LiveAgent ще поеме работата. Разгледайте основните му характеристики и възможности сега.

Търсите ли алтернатива на Novocall?

Текстът описва софтуера LiveAgent, който предлага различни канали за комуникация с клиентите - чат, обаждания, форми за контакт и др.

По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

Искате да подобрите обслужването на клиенти? LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат, които могат да ви помогнат.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

LiveAgent е мощна алтернатива Qonvo. Осигурява отлична тикетинг система и покритие на най-важните комуникационни канали.

Търсите алтернатива на Qonvo?

Софтуерът LiveAgent предлага различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Той осигурява безопасност и съвместимост с кол центрове и напреднали функционалности за обработка на запитвания.

Търсите решение различно от Aircall? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете своята безплатна пробна версия и осигурете по-добро обслужване още днес.

Търсите алтернатива на Aircall?

Разглеждани са различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, като реферален маркетинг и онлайн чат. Не се предпочита използването на социални медии. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е една от алтернативите на Service Hub за цялостно обслужване на клиенти.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо