Омръзна ли ви от настоящия Ви help desk софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на Rocket.Chat на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Прекратяване по всяко едно време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Rocket.Chat?

Подобрете времето си за отговор с приложението за чат и многоканалната тикетинг система на LiveAgent. Прехвърлете се към нашия help desk и получете достъп до тикетинг система, която обединяваимейли, чат, кол център, клиентски портал, Viber социални мрежи – Facebook, Twitter и Instagram.

Продължете с четенето, за да разберете повече за функциите на LiveAgent или се регистрирайте за 14-дневна безплатна пробна версия.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Най-бързата чат услуга с разширени функции

Вземете достъп до най-бързото чат приложение с функции, които правят разговорите с клиентите лесни като детска игра. Просто добавете чат бутон на Вашия уебсайт и дайте възможност на клиентите да се свържат с Вас, когато имат нужда.

Вашите служители могат да наблюдават какво въвеждат клиентите, още преди да са натиснали изпрати. Активните чат покани увеличават ангажираността на клиентите. Следете онлайн посетителите, пренасочвайте чатовете и получете достъп до цялата история на чата.

Създавайте добро впечатление с нашия чат

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Комуникирайте чрез всички популярни канали

Подобрете комуникацията с клиентите и между екипите с достъпа до всички необходими комуникационни канали. Започнете да се грижите за клиентите си чрез имейл тикетинг система, чат, клиентски портал, кол център, Viber, и социални мрежиFacebook, Twitter, и Instagram.

Всичко е добре организирано в една тикетинг система, така че да можете да осигурите най-доброто обслужване навсякъде и по всяко време.

Много канали в един потребителски интерфейс

Открийте тикетинг функциите и интеграцията с приложенията, които обичате.

 

Отличното обслужване на клиенти вече е лесно

Основните комуникационни функции са само началото, всеки инструмент е подкрепен от разширени функции които ви помагат да решавате проблеми с клиентите.

LiveAgent поддържа също над 70 интеграции с популярен софтуер, които можете използвайте, за да обедините работните си процеси в един екран. Разгледайте пълния списък с функции , който LiveAgent предлага и разберете как те могат да направят Вашата работа по добре организирана.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Водещ софтуер

Знаете ли че...

Създадена през 2006 г., LiveAgent е първото решение на пазара, което предлага възможности за чат и help desk. Към 2021 г. LiveAgent е най-добре оцененото и най-преглежданото решение, обслужващо над 150 милиона потребители и 40 000 фирми по целия свят.

30%

Генерират повече приходи

Създайте незабравимо преживяване за клиентите, което ще увеличи приходите Ви.

97%

Подобрена удовлетвореност

Зарадвайте клиентите си със светкавични отговори

16 пъти;

по-висока стойност

Правете повече продажби, като поддържате клиентите лоялни на Вашата марка

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Позитивно преживяване за всички наши клиенти

Ние се стремим да предоставим същия вид страхотно изживяване всичките си клиенти. Ето защо нашият екип е на Ваше разположение 24/7 . Свържете се с нас чрез имейл , чат , телефон или разгледайте нашия клиентски портал , когато имате нужда от някаква информация.

Освен това, поддържаме достъпно си ценообразуване , така че не се налага да разваляте бюджета си с скъпо решение за обслужване. Опитайте и вижте защо нашите клиенти преминаха от различни платформи към LiveAgent .

Препоръки

Открийте защо клиентите ни обичат да работят с LiveAgent

  • Роман Бош
    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
    Роман Бош Partly
  • Кристин Пройслер
    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
    Кристин Пройслер HostingAdvice
  • Карл Дитерих
    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
    Карл Дитерих Covomo
  • Хендрик Хенце
    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
    Хендрик Хенце HEWO Интернет маркетинг
  • Разван Сава
    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
    Разван Сава Webmaster Deals
  • Тараш Бака
    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
    Тараш Бака XperienceHR
  • Андрей Фтомин
    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
    Андрей Фтомин TAZAR Group
  • Мат Джеийнвей
    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
    Мат Джеийнвей The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Йенс Малмквист
    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
    Йенс Малмквист Projure
  • Катана Александру
    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
    Катана Александру Websignal
  • Ян Виенк
    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
    Ян Виенк All British Casino
  • Алан Бьеркан
    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
    Алан Бьеркан Norske Automaten
  • Сиси Бьотхер
    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
    Сиси Бьотхер Study Portals
  • Петер Конинг
    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
    Петер Конинг TypoAssassin
  • Аранзазу Ф
    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
    Аранзазу Ф Factorchic
  • Рик Нуске
    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
    Рик Нуске MyFutureBusiness
  • Войтех Калексений
    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
    Войтех Калексений 123-Nakup
  • Рафаел Кобалян
    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
    Рафаел Кобалян Betconstruct
  • Мартин Другай
    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
    Мартин Другай Atomer
  • Иван Голубович
    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
    Иван Голубович AVMarket
  • Рустем Гимаев
    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
    Рустем Гимаев Езиков център Antalya Consulting
  • Ранди Брайън
    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
    Ранди Брайън tekRESCUE
  • Тимоти Г. Кейс
    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
    Тимоти Г. Кейс Marietta Corporation
  • Михаела Теодореску
    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
    Михаела Теодореску eFortuna
  • Хилда Андрейковичова
    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
    Хилда Андрейковичова TrustPay
  • Александра Данишова
    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
    Александра Данишова Nay
  • Самуел Смахел
    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
    Самуел Смахел m:zone
  • Дейвид Чандлър
    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
    Дейвид Чандлър Volterman
Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат, тикети и автоматизация, които ни позволяват да предоставяме изключителна поддръжка на нашите клиенти.

black Slido logo

Готови ли сте да опитате?

Гледайте нашето видео и разберете как LiveAgent може да подобри Вашето обслужване . Можете също така да разгледате един от нашите достъпни ценови планове или да стартирате безплатно 14-дневна пробна версия, за да получите изживяването на LiveAgent . Без ангажименти и без изискване за кредитна карта.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

FAQ

Какви са допълнителните предимства от използването на LiveAgent вместо Rocket.Chat?

Допълнителните предимства от използването на LiveAgent вместо Rocket.Chat включват повишена удовлетвореност на клиентите, задържане на клиенти, намалени разходи за обслужване, намален процент на отпадане и по -добър работен процес на оператора.

Related Articles to Алтернатива на Rocket.Chat
Търсенето ви на алтернатива на OneDesk приключи. Преминете към LiveAgent и работете с мултиканалната ни система за управление на тикети, поддържаща и социалните медии.

Алтернатива на OneDesk - LiveAgent

LiveAgent предлага система за управление на тикети, събираща всички запитвания от имейли, чатове, телефони и социални медии, като съобщенията в Facebook, Twitter, Instagram и Viber могат да бъдат обработвани в едно място. Обслужването в социалните медии е от първостепенно значение, тъй като те могат да бъдат използвани като ефективен канал за обслужване на клиенти.

Прехвърлете се от SpiceWorks в LiveAgent още днес - безплатно. Можем за прехвърлим всичките ви тикети, контакти, профили на сътрудниците, отзиви и още.

Пренос на данни от SpiceWorks - LiveAgent

Предлагайте светкавично бързо клиентско обслужване, за да увеличите приходите на компанията си и запазите лоялността на клиентите. Това ще доведе до по-висока удовлетвореност на клиентите и повече продажби, които могат да генерират до 30% повече приходи. Изненадайте приятно клиентите си, за да увеличите стойността на техните покупки и да запазите лоялността им към бранда ви.

LiveAgent е чудесна алтернатива на Tidio със супер бързия си чат на живо и многоканалната система за управление на тикети, предлагани на повече от достъпни цени.

Алтернатива на Tidio - LiveAgent

LiveAgent предлага мултиканални решения за управление на тикети, включително чат на живо, имейл, Viber, социални мрежи и др. Продуктът може да повиши качеството на обслужване на клиентите и да подобри взаимоотношенията между тях. Опитайте безплатна пробна версия днес.

LiveAgent има повече от 175 функции, над 40 интеграции и страхотна цена. Вижте защо трябва да преминете от HelpCrunch към LiveAgent.

Търсите алтернатива на HelpCrunch?

LiveAgent изпъква в чат и тикетинг системите с бърза реакция от поддръжката и голям списък от функции. Клиентите хвалят стабилната работа на услугата дори на мобилни платформи. LiveAgent включва контактни форми, чат, полезна информация, интеграция с социални мрежи в един продукт.

Разгледайте селекция с най-добрите лайв чат софтуери на пазара. Изберете идеалният лайв чат софтуер за уебсайта си и издигнете клиентското си обслужване до небето.

Лайв чат софтуер

Лайв чат услугите са ефективен начин за подобряване на уеб конверсиите. Те са достъпни и грабващи вниманието на клиентите и могат да изградят взаимоотношения, повишавайки продуктивността и намалявайки цените. Събирането на данни чрез лайв чат може да помогне за вземането на по-информирани решения за продуктите и маркетинговите стратегии. Лайв чат услугите са любими на клиентите и могат да затворят повече запитвания при първи контакт. Средната цена на лайв чат софтуера зависи от множество фактори.

LiveAgent е по-рентабилен в сравнение с други решения за бюрото за помощ и има повече от 175 функции за помощно бюро и над 40 интеграции. Виж повече.

Търсите алтернатива LiveHelpNow?

LiveAgent предлага качествени услуги, бърза поддръжка и функционалности като контактни форми, чат и интеграция със социални мрежи, което ги прави избрани пред конкуренцията, според клиентите. Освен това, приложението работи добре и на мобилни платформи. Клиентите също допълват, че LiveAgent е най-добрият избор за система за обслужване.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо