Омръзна ли ви от настоящия Ви help desk софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на Rocket.Chat на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Прекратяване по всяко едно време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Rocket.Chat?

Подобрете времето си за отговор с приложението за чат и многоканалната тикетинг система на LiveAgent. Прехвърлете се към нашия help desk и получете достъп до тикетинг система, която обединяваимейли, чат, кол център, клиентски портал, Viber социални мрежи – Facebook, Twitter и Instagram.

Продължете с четенето, за да разберете повече за функциите на LiveAgent или се регистрирайте за 14-дневна безплатна пробна версия.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Най-бързата чат услуга с разширени функции

Вземете достъп до най-бързото чат приложение с функции, които правят разговорите с клиентите лесни като детска игра. Просто добавете чат бутонна Вашия уебсайт и дайте възможност на клиентите да се свържат с Вас, когато имат нужда.

Вашите служители могат да наблюдават какво въвеждат клиентите, още преди да са натиснали изпрати. Активните чат покани увеличават ангажираността на клиентите. Следете онлайн посетителите, пренасочвайте чатовете и получете достъп до цялата история на чата.

Създавайте добро впечатление с нашия чат

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Комуникирайте чрез всички популярни канали

Подобрете комуникацията с клиентите и между екипите с достъпа до всички необходими комуникационни канали. Започнете да се грижите за клиентите си чрез имейл тикетинг система, чат, клиентски портал, кол център, Viber, и социални мрежиFacebook, Twitter, и Instagram.

Всичко е добре организирано в една тикетинг система, така че да можете да осигурите най-доброто обслужване навсякъде и по всяко време.

Много канали в един потребителски интерфейс

Открийте тикетинг функциите и интеграцията с приложенията, които обичате.

 

Отличното обслужване на клиенти вече е лесно

Основните комуникационни функции са само началото, всеки инструмент е подкрепен от разширени функции които ви помагат да решавате проблеми с клиентите.

LiveAgent поддържа също над 70 интеграции с популярен софтуер, които можете използвайте, за да обедините работните си процеси в един екран. Разгледайте пълния списък с функции , който LiveAgent предлага и разберете как те могат да направят Вашата работа по добре организирана.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Водещ софтуер

Знаете ли че...

Създадена през 2006 г., LiveAgent е първото решение на пазара, което предлага възможности за чат и help desk. Към 2021 г. LiveAgent е най-добре оцененото и най-преглежданото решение, обслужващо над 150 милиона потребители и 40 000 фирми по целия свят.

30%

Генерират повече приходи

Създайте незабравимо преживяване за клиентите, което ще увеличи приходите Ви.

97%

Подобрена удовлетвореност

Зарадвайте клиентите си със светкавични отговори

16 пъти;

по-висока стойност

Правете повече продажби, като поддържате клиентите лоялни на Вашата марка

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Позитивно преживяване за всички наши клиенти

Ние се стремим да предоставим същия вид страхотно изживяване всичките си клиенти. Ето защо нашият екип е на Ваше разположение 24/7 . Свържете се с нас чрез имейл , чат , телефон или разгледайте нашия клиентски портал, когато имате нужда от някаква информация.

Освен това, поддържаме достъпно си ценообразуване , така че не се налага да разваляте бюджета си с скъпо решение за обслужване. Опитайте и вижте защо нашите клиенти преминаха от различни платформи към LiveAgent .

Препоръки

Открийте защо клиентите ни обичат да работят с LiveAgent

  • Роман Бош
    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
    Роман Бош Partly
  • Кристин Пройслер
    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
    Кристин Пройслер HostingAdvice
  • Карл Дитерих
    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
    Карл Дитерих Covomo
  • Хендрик Хенце
    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
    Хендрик Хенце HEWO Интернет маркетинг
  • Разван Сава
    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
    Разван Сава Webmaster Deals
  • Тараш Бака
    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
    Тараш Бака XperienceHR
  • Андрей Фтомин
    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
    Андрей Фтомин TAZAR Group
  • Мат Джеийнвей
    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
    Мат Джеийнвей The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Йенс Малмквист
    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
    Йенс Малмквист Projure
  • Катана Александру
    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
    Катана Александру Websignal
  • Ян Виенк
    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
    Ян Виенк All British Casino
  • Алан Бьеркан
    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
    Алан Бьеркан Norske Automaten
  • Сиси Бьотхер
    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
    Сиси Бьотхер Study Portals
  • Петер Конинг
    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
    Петер Конинг TypoAssassin
  • Аранзазу Ф
    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
    Аранзазу Ф Factorchic
  • Рик Нуске
    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
    Рик Нуске MyFutureBusiness
  • Войтех Калексений
    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
    Войтех Калексений 123-Nakup
  • Рафаел Кобалян
    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
    Рафаел Кобалян Betconstruct
  • Мартин Другай
    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
    Мартин Другай Atomer
  • Иван Голубович
    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
    Иван Голубович AVMarket
  • Рустем Гимаев
    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
    Рустем Гимаев Езиков център Antalya Consulting
  • Ранди Брайън
    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
    Ранди Брайън tekRESCUE
  • Тимоти Г. Кейс
    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
    Тимоти Г. Кейс Marietta Corporation
  • Михаела Теодореску
    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
    Михаела Теодореску eFortuna
  • Хилда Андрейковичова
    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
    Хилда Андрейковичова TrustPay
  • Александра Данишова
    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
    Александра Данишова Nay
  • Самуел Смахел
    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
    Самуел Смахел m:zone
  • Дейвид Чандлър
    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
    Дейвид Чандлър Volterman
Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат, тикети и автоматизация, които ни позволяват да предоставяме изключителна поддръжка на нашите клиенти.

black Slido logo

Готови ли сте да опитате?

Гледайте нашето видео и разберете как LiveAgent може да подобри Вашето обслужване . Можете също така да разгледате един от нашите достъпни ценови планове или да стартирате безплатно 14-дневна пробна версия, за да получите изживяването на LiveAgent . Без ангажименти и без изискване за кредитна карта.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Сравнете ни с останалите

    Related Articles to Алтернатива на Rocket.Chat
    LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Подобрете маркетинга и удовлетвореността на клиентите си чрез електронна поща, сегментация и обучение на персонала. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни за подобряване на клиентското обслужване.

    LiveAgent уебинар 1: Представяне и общ преглед

    LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Подобрете маркетинга и удовлетвореността на клиентите си чрез електронна поща, сегментация и обучение на персонала. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни за подобряване на клиентското обслужване.

    Ако някога получите различни тикети, касаещи един и същи проблем, не забравяйте да ги обедините в един тикет и да си спестите време.

    Обединяване на тикети

    LiveAgent предлага комуникационна платформа за подобрено клиентско обслужване. Функцията за обединяване на тикети помага за улесняване на работата на служителите, като ефективно обединява различни запитвания в един тикет.още предлага ресурси на базата знания, уебинари и демонстрации, които помагат на компаниите да подобрят своето клиентско обслужване.

    Инструментите за съвместна работа позволяват на членовете на екипите да общуват, да решават проблеми, да споделят и работят заедно - по-лесно и ефикасно.

    Инструменти за съвместна работа

    LiveAgent предлага инструменти за съвместна работа и интеграции с различни приложения за подобрено комуникационно изживяване и уеднаквяване на работните процеси. Възможност за безплатна миграция на данни и 14-дневен безплатен пробен период.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x