Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson ?
LivAgent помага за по-бърза и по-точна поддръжка на клиентите и увеличава удовлетвореността и продажбите. Различни компании имат положителни мнения за LiveAgent, като го считат за най-доброто решение и инструмент за комуникация с клиенти. Някои от тези мнения допринасят за подобряване на реакцията на клиентите и увеличаване на процента на реализация на платени клиенти. LiveAgent е изборът за постигане на цели като категоризиране на тикетите и ускоряване на комуникацията с клиентите, предлагайки достъпно обслужване на клиенти.
Търсите алтернатива на Customerly?
LiveAgent е алтернатива на Customerly. Софтуерът осигурява по-високо клиентско удовлетворение, по-дълъг задържа на клиентите и по-ниски разходи за клиентско обслужване. Той предлага различни функционалности като система за управление на тикети, чат на живо и кол център. LiveAgent оказва помощ при прехвърлянето на данни от Customerly, предлага уелбинари за обучение и разбива шаблони за имейли. Екипът на компанията предлага безплатни тестове за периоди от 7 или 30 дни.
Алтернатива на HelpSpot - LiveAgent
LiveAgent е водещ софтуер за обслужване на клиенти, който обслужва над 150 милиона потребители и 40 000 бизнеса по целия свят. Използвайки този софтуер, бизнесите могат да генерират повече приходи със запомнящо се клиентско изживяване, което води до подобрена удовлетвореност на 97%. Клиентите могат да се радват на светкавично бърза реакция и повече добавена стойност до 16 пъти, докато бизнесите могат да постигнат своите цели и да станат по-успешни благодарение на LiveAgent.
LiveAgent се отличава с качествена услуга, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции в комбиниран пакет. Потребителите отбелязват функционалностите, контактните форми, чата, полезната информация и интеграцията със социални мрежи, които работят добре дори на мобилни платформи. LiveAgent се откроява пред затъпената тълпа на чат и тикетинг системи и пред ZenDesk.
Търсите алтернатива на Vision?
LiveAgent е хелд деск софтуер, който поддържа всички комуникационни канали, включително имейл, чат на живо, колцентър, база от знания и социални медии като Instagram, Twitter и Facebook. Интеграцията на Viber идва скоро. С тикетинг системата на LiveAgent не е нужно да се притеснявате за лошо организирана комуникация. Това представлява мощна алтернатива на Vision за поддържане на клиентите на следващото ниво.
Търсите алтернатива на SupportBee?
LiveAgent е чат и тикетинг система, която се отличава с висококачествено обслужване, бърза реакция от отдела за поддръжка и богат списък от функции. Потребителите хвалят продукта за функционалностите му, включително контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. LiveAgent също е стабилен и лесен за употреба на мобилни платформи. Потребителите са изпробвали различни системи за обслужване, но предпочитат LiveAgent поради цената, функциите и обслужването на клиентите. Всеки, който е имал опит с Zendesk, на ново се абонира за LiveAgent.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни