Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на Samanage на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Прекратявате по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Samange?

Търсите по-лесно и ефективно решение за обслужването на Вашите клиенти? LiveAgent Ви предлага надеждна тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции.

Преминете на следващото ниво в обслужването с LiveAgent. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 причини,поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

Увеличава клиентската удовлетвореност

LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява продажбите.

По-достъпен

Спестете пари! LiveAgent е по-рентабилен, сравнено с други help desk решения.

Богат откъм функции

Над 175 функции, които ще направят работните процеси по-лесни и по-приятни.

Samanage срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent Samanage
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система.
Samanage не предлага тикетинг система.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат.
Samanage не предлага чат.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център.
Samanage не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага портал за самообслужване в план за $23 на служител, месечно.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
Samanage не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
Samanage не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Samanage не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Samanage не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага секция с полезна информация в план за $23 на служител, месечно.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага клиентски форум в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага форум в план за $23 на служител месечно.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага автоматизация и правила в план за $48 на служител, месечно.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага API функции в план за $84 на служител, месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор
LiveAgent предлага IVR.
Samanage не предлага IVR.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
Samanage не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат по давност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага неограничена история в план за $23 на служител, месечно.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
Samanage не предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
Samanage не предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в план Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага неограничен брой запитвания/имейли в план за $23 на служител, месечно.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Samanage предлага неограничен брой записи на разговори в план за $23 на служител, месечно.
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предла неограничено обслужване 24/7.
Samanage предлага неограничено обслужване 24/7 в план за $23 на служител, месечно.
report on tablet-illustration

Мощна алтернатива на Samange

Ако търсите най-доброто софтуерно решение за обслужване на клиенти, може би търсенето Ви вече приключи. LiveAgent разполага с всичко необходимо за осигуряване на възможно най-добрата поддръжка.

Надеждна тикетинг система, обхващаща всеки важен канал – имейл, live чат, социални мрежи(дори Instagram), кол център и база знания. Ще бъдете подготвени за всичко с LiveAgent.

Най-бързият live чат

Live чатът е важно приспособление, позволяващо на Вашите клиенти да се свържат с Вас директно чрез уебсайта . Той е отлично допълнение към Вашата поддръжка.

Нашето Live чат приложение е най-бързото на пазара, с визуализацията си на екрана само за 2.5 секунди.Отговаряйте на клиентите си със светкавична скорост!

Watch the website loading time
Savings illustration

Вземете повече за по- малко

Това да получите по-полезни инструменти, не е необходимо да Ви струва скъпо. LiveAgent се предлага в три платени плана,изпълнени с полезни приложения, функции и интеграции. Всичко, което трябва да направите е на изберете този, който Ви пасва най-добре.

LiveAgent Ви позволява и да закупите само отделни функции, в случай че искате да добавите нещо. Вижте нашите ценови планове, за да научите повече.

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

man and woman winners-illustration

Готови ли сте да се прехвърлите?

LiveAgent е най-коментираният help desk софтуер и е класиран на първо място като решение за малък и среден бизнес през 2020. Стойте до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Сравнете ни с другите алтернативи

Любопитни ли сте да разберете как се справяме спрямо други популярни софтуерни решения?Разгледайте нашата страница със сравнения, за да откриете всичко, което можем да Ви предложим.

FAQ

Related Articles to Алтернатива на Samange
Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson? Обмислете LiveAgent, печелещият награди многоканален help desk софтуер.

Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson ?

LivAgent помага за по-бърза и по-точна поддръжка на клиентите и увеличава удовлетвореността и продажбите. Различни компании имат положителни мнения за LiveAgent, като го считат за най-доброто решение и инструмент за комуникация с клиенти. Някои от тези мнения допринасят за подобряване на реакцията на клиентите и увеличаване на процента на реализация на платени клиенти. LiveAgent е изборът за постигане на цели като категоризиране на тикетите и ускоряване на комуникацията с клиентите, предлагайки достъпно обслужване на клиенти.

LiveAgent е перфектното многоканално приложение за вашата компания. Възползвайте се от над 175 функционалности и над 40 интеграции и чудесни инструменти още днес.

Търсите алтернатива на Customerly?

LiveAgent е алтернатива на Customerly. Софтуерът осигурява по-високо клиентско удовлетворение, по-дълъг задържа на клиентите и по-ниски разходи за клиентско обслужване. Той предлага различни функционалности като система за управление на тикети, чат на живо и кол център. LiveAgent оказва помощ при прехвърлянето на данни от Customerly, предлага уелбинари за обучение и разбива шаблони за имейли. Екипът на компанията предлага безплатни тестове за периоди от 7 или 30 дни.

LiveAgent би могъл да бъде перфектната алтернатива на HelpSpot. Запознайте се с нашата невероятна, многоканална тикетинг система, като започнете безплатна пробна версия.

Алтернатива на HelpSpot - LiveAgent

LiveAgent е водещ софтуер за обслужване на клиенти, който обслужва над 150 милиона потребители и 40 000 бизнеса по целия свят. Използвайки този софтуер, бизнесите могат да генерират повече приходи със запомнящо се клиентско изживяване, което води до подобрена удовлетвореност на 97%. Клиентите могат да се радват на светкавично бърза реакция и повече добавена стойност до 16 пъти, докато бизнесите могат да постигнат своите цели и да станат по-успешни благодарение на LiveAgent.

LiveAgent е help desk приложение, което Ви позволява да издигнете клиентското си обслужване на по-високо ниво. Имейл, лайв чат, социални медии (Facebook, Instagram и други).

Търсите алтернатива на Front?

LiveAgent се отличава с качествена услуга, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции в комбиниран пакет. Потребителите отбелязват функционалностите, контактните форми, чата, полезната информация и интеграцията със социални мрежи, които работят добре дори на мобилни платформи. LiveAgent се откроява пред затъпената тълпа на чат и тикетинг системи и пред ZenDesk.

LiveAgent предлага повече възможности, когато става въпрос за предоставяне на поддръжка на клиенти. Това е най-доброто решение за вашия бизнес. Изберете един от нашите три платени плана или си изберете отделни функции.

Търсите алтернатива на Vision?

LiveAgent е хелд деск софтуер, който поддържа всички комуникационни канали, включително имейл, чат на живо, колцентър, база от знания и социални медии като Instagram, Twitter и Facebook. Интеграцията на Viber идва скоро. С тикетинг системата на LiveAgent не е нужно да се притеснявате за лошо организирана комуникация. Това представлява мощна алтернатива на Vision за поддържане на клиентите на следващото ниво.

Тикетинг системата на Liveagent е много повече от имейл. Покрийте всички комуникационни канали. Нашето Live чат приложение е най-бързото на пазара, с визуализацията си на екрана само за 2.5 секунди. LiveAgent поддържа и интеграция към кол център.

Търсите алтернатива на SupportBee?

LiveAgent е чат и тикетинг система, която се отличава с висококачествено обслужване, бърза реакция от отдела за поддръжка и богат списък от функции. Потребителите хвалят продукта за функционалностите му, включително контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. LiveAgent също е стабилен и лесен за употреба на мобилни платформи. Потребителите са изпробвали различни системи за обслужване, но предпочитат LiveAgent поради цената, функциите и обслужването на клиентите. Всеки, който е имал опит с Zendesk, на ново се абонира за LiveAgent.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо