Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на Samanage на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Прекратявате по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Samange?

Търсите по-лесно и ефективно решение за обслужването на Вашите клиенти? LiveAgent Ви предлага надеждна тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции.

Преминете на следващото ниво в обслужването с LiveAgent. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 причини,поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

Увеличава клиентската удовлетвореност

LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява продажбите.

По-достъпен

Спестете пари! LiveAgent е по-рентабилен, сравнено с други help desk решения.

Богат откъм функции

Над 175 функции, които ще направят работните процеси по-лесни и по-приятни.

Samanage срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта.
Samanage
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система.
Samanage не предлага тикетинг система.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат.
Samanage не предлага чат.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център.
Samanage не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага портал за самообслужване в план за $23 на служител, месечно.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
Samanage не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
Samanage не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Samanage не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Samanage не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага секция с полезна информация в план за $23 на служител, месечно.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага клиентски форум в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага форум в план за $23 на служител месечно.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага автоматизация и правила в план за $48 на служител, месечно.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага API функции в план за $84 на служител, месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор
LiveAgent предлага IVR.
Samanage не предлага IVR.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
Samanage не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат по давност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага неограничена история в план за $23 на служител, месечно.
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
Samanage не предлага неограничен брой уебсайтове.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
Samanage не предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в план Тикет за $15 на служител, месечно.
Samanage предлага неограничен брой запитвания/имейли в план за $23 на служител, месечно.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Samanage предлага неограничен брой записи на разговори в план за $23 на служител, месечно.
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предла неограничено обслужване 24/7.
Samanage предлага неограничено обслужване 24/7 в план за $23 на служител, месечно.
report on tablet-illustration

Мощна алтернатива на Samange

Ако търсите най-доброто софтуерно решение за обслужване на клиенти, може би търсенето Ви вече приключи. LiveAgent разполага с всичко необходимо за осигуряване на възможно най-добрата поддръжка.

Надеждна тикетинг система, обхващаща всеки важен канал – имейл, live чат, социални мрежи(дори Instagram), кол център и база знания. Ще бъдете подготвени за всичко с LiveAgent.

Най-бързият live чат

Live чатът е важно приспособление, позволяващо на Вашите клиенти да се свържат с Вас директно чрез уебсайта . Той е отлично допълнение към Вашата поддръжка.

Нашето Live чат приложение е най-бързото на пазара, с визуализацията си на екрана само за 2.5 секунди.Отговаряйте на клиентите си със светкавична скорост!

Watch the website loading time
Savings illustration

Вземете повече за по- малко

Това да получите по-полезни инструменти, не е необходимо да Ви струва скъпо. LiveAgent се предлага в три платени плана,изпълнени с полезни приложения, функции и интеграции. Всичко, което трябва да направите е на изберете този, който Ви пасва най-добре.

LiveAgent Ви позволява и да закупите само отделни функции, в случай че искате да добавите нещо. Вижте нашите ценови планове, за да научите повече.

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

man and woman winners-illustration

Готови ли сте да се прехвърлите?

LiveAgent е най-коментираният help desk софтуер и е класиран на първо място като решение за малък и среден бизнес през 2020. Стойте до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Сравнете ни с другите алтернативи

Любопитни ли сте да разберете как се справяме спрямо други популярни софтуерни решения?Разгледайте нашата страница със сравнения, за да откриете всичко, което можем да Ви предложим.

    Related Articles to Алтернатива на Samange
    Инструментите за обслужване на клиенти могат да бъдат чудесен начин за известяването им. Компаниите разчитат няколко от тях, за да разберат повече.

    Инструменти за обслужаване на клиенти

    Регистрирайте се безплатно за достъп до интелигентни устройства и софтуери за подобрение на клиентското обслужване. LiveAgent предлага целия набор от инструменти за 24/7 обслужване на клиенти, включително чат на живо, видео чат, телефонни обаждания и социални медии.

    LiveAgent е страхотна алтернатива на Kustomer с достъпни цени, страхотна тикетинг система и с подкрепата на много комуникационни канали.

    Kustomer алтернатива - LiveAgent

    WYG редакторът улеснява създаването на полезни статии с персонализирани опции за брандиране и база данни. Важен инструмент за клиентска поддръжка.

    Повишете коефициента на конверсия като промените аспектите на стратегията си за обслужване на клиенти - използвайте чат на живо и осигурете поддръжка в реално време.

    Повишете коефициента на конверсия с LiveAgent

    Предоставени са стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent предлага алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

    Вземете правилния софтуер и предоставяйте на Вашите клиенте най-доброто обслужване, което можете. LiveAgent е най- преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малък и среден бизнес за 2020.

    Търсите алтернатива на Freshcaller?

    Различни стратегии за подобряване на B2B клиентското обслужване включват реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Smartsupp и Aircall.

    Търсите ли алтернативен софтуер на Teamwork Desk? Опитайте LiveAgent с нашия 14-дневен пробен период.

    Търсите ли алтернатива на Teamwork Desk?

    LiveAgent предоставя интеграции със социалните медии, управление на тикети от различни канали и статистически анализ на нуждите на клиентите.

    Търсите алтернатива на Dashly? Have a look at LiveAgent, сравнете и опитайте безплатно в продължение на 14 дни, без прикачени низове.

    Търсите си Dashly алтернатива?

    Използвайте LiveAgent и X-Cart като алтернативи на Freshcaller и Dashly за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x