Отегчени сте от Вашия хелп деск софтуер?

Разберете, защо LiveAgent е най- добрата SysAid алтернатива на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
  • ✓ Не се изисква кредитна карта
  • ✓ Анулиране по всяко време
Използвано от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите правилната алтернатива на SysAid?

LiveAgent предоставя интуитивен интерфейс, пълен с полезни инструменти, които ще Ви помогнат да решите по- бързо клиентските въпроси. Преминете към нашето бюро за клиентско обслужване и подобрете Вашето управление на тикети с нашата тикетинг система с множество канали, която унифицира цялата Ваша комуникация.

Възползвайте се от предимствата на автоматизацията и integrations подобрете Вашите работни потоци. Разберете повече за LiveAgent или започнете още днес нашия 14-дневен пробен период днес за да вземете Вашето преживяване от LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

SysAid vs LiveAgent бърз преглед

Характеристики Liveagent
Опитайте най- добрата алтернатива за клиентско обслужване безплатно! Не се изисква кредитна карта.
SysAid
Тикетинг
Съдържа инструмент за мениджмънт, който обработва и трансформира в каталог запитванията за клиентско обслужване.
LiveAgent предлага тикетинг.
SysAid предлага тикетинг.
Чат на живо
Уиджет за чат реално време, който може да бъде поставен на всеки един уебсайт.
LiveAgent предлага чат на живо.
SysAid предлага чат на живо.
Call Center
Кол център, който може да бъде използван за извършването и получаването на обаждания, като се използва автоматично разпределение на обажданията.
LiveAgent предлага кол център.
SysAid не предлага кол център.
Самообслужване
Характеристика, която Ви позволява да изградите клиентски портал, на който Вашите клиенти могат да се регистрират за достъп до техните предишни тикети и съдържание на база знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
SysAid предлага портал за самообслужване.
Facebook
Facebook интеграция, която улавя всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговорят на всички коментари и споделяния от хелп деск софтуера на медиите.
LiveAgent предлага Facebook интеграция.
SysAid не предлага Facebook интеграция.
Twitter
Twitter интеграция, която улавя всички споменавания и интеграции в тикети. Интеграцията позволява също така на потребителите да отговарят на тутовете направо от софтуера.
LiveAgent предлага Twitter интеграция.
SysAid не предлага Twitter интеграция.
Instagram
Instagram интеграция, която улавя всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията позволява също така на потребителите да отговорят на всички коментари и споменавания от хелп деск софтуера в социалните медии.
LiveAgent предлага Instagram интеграция.
SysAid не предлага Instagram интеграция.
Viber
Viber интеграция, която улавя всички споменавания и интеграции в тикети. Интеграцията позволява също така на потребителите да отговарят и да излъчват Viber съобщения направо от хелп деск софтуер в социалните медии.
LiveAgent предлага Viber интеграция.
SysAid не предлага Viber интеграция.
База знания
Хранилище за знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, най-често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага база знания.
SysAid предлага база знания.
Клиентски форум
Онлайн дъска за дискусии за Вашите клиенти, която е разположена направо във Вашата база знания
LiveAgent предлага клиентски форум.
SysAid предлага клиентски форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които може да автоматизирате за да елиминирате повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
SysAid предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции, които позволяват на различните приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага функции за програмно-приложен интерфейс.
SysAid предлага функции за програмно-приложен интерфейс.
Интерактивен гласов отговор (IVR)
Технология, която позволява на входящите обаждащи се да сърфират в телефонната система преди да говорят с човек оператор.
LiveAgent предлага IVR характеристики.
SysAid не предлага IVR характеристики.
Видео обаждания
Обаждане, което съдържа видео, подобно на обажданията по Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео обаждания.
SysAid не предлага видео обаждания.
Неограничена история
Тикетите остават валидни и не биват изтривани--можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
SysAid предлага неограничена история
Неограничени уебстраници
Можете да използвате софтуера за неограничен брой уебстраници.
LiveAgent предлага неограничен брой уебстраници.
SysAid предлага неограничен брой уебстраници.
Неограничени чат бутони
Можете да поставите на Вашите страници неограничен брой чат бутони.
LiveAgent предлага неограничени чат бутони.
SysAid предлага неограничени чат бутони.
Неограничени тикети/мейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и тикети.
LiveAgent предлага неограничени тикети/мейли.
SysAid предлага неограничени тикети/мейли.
Неограничен брой записи на обаждания
Запишете всяко направено обаждане, което е извършено или получено, като възпроизвеждате записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничени записи на обаждания.
SysAid не предлага неограничени записи на обаждания.
Неограничено 24/7 обслужване
Клиентското обслужване се предлага 24/7 без да се ограничава броя на запитванията, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено 24/7 обслужване.
SysAid предлага неограничено 24/7 обслужване.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Подобрете управлението на Вашето клиентско преживяване

LiveAgent предлага обслужване чрез множество канали за комуникация, подкрепени от допълнителни характеристики. Можете да ги използвате за да достигнете до повече клиенти и да решите по-бързо техните проблеми. Възползвайте се от преимуществата на имейл тикетинг, чат на живо, кол център, клиентски портал, или социални медииFacebook, Twitter, и Instagram. Присъствайте навсякъде благодарение на една унифицирана платформа и предоставяйте възможно най- доброто клиентско обслужване.

Ефективно решение, направено за продуктивността на агента

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

По бърз чат на живо на пазара

Нека Вашето клиентско обслужване да премине на следващо ниво с най- бързия достъпен за чат на живо уиджет. С показвана скорост на чата от 2.5 секунди, можете по- бързо да решавате проблеми и на свой ред да получите по- добри клиенти и потребителски прегледи. Лесният за употреба интерфейс улеснява контакта на всеки един с Вас и additional features Ви предоставя цялостна видимост върху онлайн посетителите.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Предоставяйте на- доброто клиентско преживяване с чат на живо

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Разширени работни потоци и наблюдение на мрежата

Управлението на клиентското обслужване става по- лесно, когато зад гърба Ви има анализи, наблюдение, безпроблемни работни потоци, и интеграции. LiveAgent Ви позволява да подобрите Вашия работен поток, създаване на автоматизации, наблюдение на Вашия успех , и интеграция на приложения, които да използвате ежедневно за да обедините всички в едно цяло. Разгледайте нашите страници характеристики и интеграции за да разберете повече.

Революционен софтуер

Знаете ли че?

Основан през 2006, LiveAgent е първото решение на пазара, което предлага възможности за чат на живо и хелп деск. А през 2021, LiveAgent е най- преглежданото хелп деск решение на пазара с най- висока оценка, обслужващо над 150 милиона потребители и 40,000 бизнеси по целия свят.

30%

Генерирайте повече доходи

Създайте незабравими клиентски преживявания, които увеличават приходите.

97%

Подобряване на удолетворението

Нека Вашите клиенти останат удолетворени от светкавично бързите отговори.

16×

Повишаване на значението на клиентите

Правете повече продажби, като запазите лоялността на клиентите към Вашата марка.

Станете щастлив клиент

Можете да ни попитате по всяко едно време за всяко нещо благодарение на нашето 24/7 клиентско обслужване. Ние сме тук за Вас, ако се сблъсквате с проблеми, търсите информация или искате да научите нещо ново. Свържете се с нас с чат съобщение, email или ни се обадете и ще дадем всичко от себе си за да Ви помогнем.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, които ни позволяват дапредоставяме невероятно клиентско обслужване на нашите клиенти.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Готови ли сте да опитате?

Присъединете се към LiveAgent и станете още днес щастлив клиент. Разгледайте нашите достъпни ценови планове подходящи за бизнеси с всеки един размер и индустрии. Или продължете напред и започнете нашия безплатен 14-дневен безплатен пробен период. Без уговорки и не се изисква информация за кредитната карта.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли, какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно предполагате… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Сравнете LiveAgent с другите алтернативи

    Related Articles to SysAid алтернатива
    LiveAgent е най-доброто решение за поддръжка на клиенти за вашия бизнес. С полезни инструменти, покритие на множество канали и повече от 175 функции, LiveAgent е правилният избор за вашия бизнес. Уиджетът за чат на LiveAgent е най-бързият на пазара, като скоростта на чата достига 2,5 секунди.

    Търсите алтернатива на Verloop?

    LiveAgent е алтернатива на Samange и OneDesk, подобряваща клиентското обслужване чрез реферален маркетинг, онлайн чат и социални медии. Получава отлични отзиви от потребителите.

    Liveagent Ви предлага надеждна тикетинг система, многоканални интеграции и над 175 функционалности. Преминете на следващото ниво в обслужването на Вашите клиенти с Liveagent.

    Търсите алтернатива на SolarWinds?

    LiveAgent е алтернатива на Aircall и OneDesk за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Предоставя безплатен тестов период и има отлични отзиви от клиентите.

    Търсите решение различно от Aircall? Разгледайте LiveAgent и вижте предимствата. Започнете своята безплатна пробна версия и осигурете по-добро обслужване още днес.

    Търсите алтернатива на Aircall?

    LiveAgent е софтуер за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Осигурява бърза реакция, функции и отлични отзиви.

    LiveAgent предлага тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции. Подобрете клиентската удовлетвореност и увеличете продажбите.

    Търсите алтернатива на Samange?

    LiveAgent се откроява с качество, бърза реакция и списък от полезни функции. Привлекателна алтернатива на ZenDesk за стабилна услуга.

    Търсенето ви на алтернатива на OneDesk приключи. Преминете към LiveAgent и работете с мултиканалната ни система за управление на тикети, поддържаща и социалните медии.

    Алтернатива на OneDesk - LiveAgent

    Рефералният маркетинг и онлайн чат са важни за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е алтернатива на Aircall.

    Искате ли да преминетe от Outlook към обединено решение за поддръжка на клиенти? Погледнете и научете повече за прехвърлянето на данни към LiveAgent.

    Прехвърляте се от Outlook?

    Клиентите препоръчват LiveAgent като по-добро решение с добавена стойност. Екипът по поддръжка отговаря своевременно.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x