Отегчени сте от Вашия хелп деск софтуер?

Разберете, защо LiveAgent е най- добрата SysAid алтернатива на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7       
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Анулиране по всяко време
Използвано от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите правилната алтернатива на SysAid?

LiveAgent предоставя интуитивен интерфейс, пълен с полезни инструменти, които ще Ви помогнат да решите по- бързо клиентските въпроси. Преминете към нашето бюро за клиентско обслужване и подобрете Вашето управление на тикети с нашата тикетинг система с множество канали, която унифицира цялата Ваша комуникация.

Възползвайте се от предимствата на автоматизацията и integrations подобрете Вашите работни потоци. Разберете повече за LiveAgent или започнете още днес нашия 14-дневен пробен период днес за да вземете Вашето преживяване от LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

SysAid vs LiveAgent бърз преглед

Характеристики Liveagent SysAid
Тикетинг
Съдържа инструмент за мениджмънт, който обработва и трансформира в каталог запитванията за клиентско обслужване.
LiveAgent предлага тикетинг.
SysAid предлага тикетинг.
Чат на живо
Уиджет за чат реално време, който може да бъде поставен на всеки един уебсайт.
LiveAgent предлага чат на живо.
SysAid предлага чат на живо.
Call Center
Кол център, който може да бъде използван за извършването и получаването на обаждания, като се използва автоматично разпределение на обажданията.
LiveAgent предлага кол център.
SysAid не предлага кол център.
Самообслужване
Характеристика, която Ви позволява да изградите клиентски портал, на който Вашите клиенти могат да се регистрират за достъп до техните предишни тикети и съдържание на база знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
SysAid предлага портал за самообслужване.
Facebook
Facebook интеграция, която улавя всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговорят на всички коментари и споделяния от хелп деск софтуера на медиите.
LiveAgent предлага Facebook интеграция.
SysAid не предлага Facebook интеграция.
Twitter
Twitter интеграция, която улавя всички споменавания и интеграции в тикети. Интеграцията позволява също така на потребителите да отговарят на тутовете направо от софтуера.
LiveAgent предлага Twitter интеграция.
SysAid не предлага Twitter интеграция.
Instagram
Instagram интеграция, която улавя всички коментари и споменавания и ги трансформира в тикети. Интеграцията позволява също така на потребителите да отговорят на всички коментари и споменавания от хелп деск софтуера в социалните медии.
LiveAgent предлага Instagram интеграция.
SysAid не предлага Instagram интеграция.
Viber
Viber интеграция, която улавя всички споменавания и интеграции в тикети. Интеграцията позволява също така на потребителите да отговарят и да излъчват Viber съобщения направо от хелп деск софтуер в социалните медии.
LiveAgent предлага Viber интеграция.
SysAid не предлага Viber интеграция.
База знания
Хранилище за знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, най-често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага база знания.
SysAid предлага база знания.
Клиентски форум
Онлайн дъска за дискусии за Вашите клиенти, която е разположена направо във Вашата база знания
LiveAgent предлага клиентски форум.
SysAid предлага клиентски форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които може да автоматизирате за да елиминирате повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
SysAid предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции, които позволяват на различните приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага функции за програмно-приложен интерфейс.
SysAid предлага функции за програмно-приложен интерфейс.
Интерактивен гласов отговор (IVR)
Технология, която позволява на входящите обаждащи се да сърфират в телефонната система преди да говорят с човек оператор.
LiveAgent предлага IVR характеристики.
SysAid не предлага IVR характеристики.
Видео обаждания
Обаждане, което съдържа видео, подобно на обажданията по Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео обаждания.
SysAid не предлага видео обаждания.
Неограничена история
Тикетите остават валидни и не биват изтривани--можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
SysAid предлага неограничена история
Неограничени уебстраници
Можете да използвате софтуера за неограничен брой уебстраници.
LiveAgent предлага неограничен брой уебстраници.
SysAid предлага неограничен брой уебстраници.
Неограничени чат бутони
Можете да поставите на Вашите страници неограничен брой чат бутони.
LiveAgent предлага неограничени чат бутони.
SysAid предлага неограничени чат бутони.
Неограничени тикети/мейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и тикети.
LiveAgent предлага неограничени тикети/мейли.
SysAid предлага неограничени тикети/мейли.
Неограничен брой записи на обаждания
Запишете всяко направено обаждане, което е извършено или получено, като възпроизвеждате записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничени записи на обаждания.
SysAid не предлага неограничени записи на обаждания.
Неограничено 24/7 обслужване
Клиентското обслужване се предлага 24/7 без да се ограничава броя на запитванията, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено 24/7 обслужване.
SysAid предлага неограничено 24/7 обслужване.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Подобрете управлението на Вашето клиентско преживяване

LiveAgent предлага обслужване чрез множество канали за комуникация, подкрепени от допълнителни характеристики. Можете да ги използвате за да достигнете до повече клиенти и да решите по-бързо техните проблеми. Възползвайте се от преимуществата на имейл тикетинг, чат на живо, кол център, клиентски портал, или социални медииFacebook, Twitter, и Instagram. Присъствайте навсякъде благодарение на една унифицирана платформа и предоставяйте възможно най- доброто клиентско обслужване.

Ефективно решение, направено за продуктивността на агента

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

По бърз чат на живо на пазара

Нека Вашето клиентско обслужване да премине на следващо ниво с най- бързия достъпен за чат на живо уиджет. С показвана скорост на чата от 2.5 секунди, можете по- бързо да решавате проблеми и на свой ред да получите по- добри клиенти и потребителски прегледи. Лесният за употреба интерфейс улеснява контакта на всеки един с Вас и additional features Ви предоставя цялостна видимост върху онлайн посетителите.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Предоставяйте на- доброто клиентско преживяване с чат на живо

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Разширени работни потоци и наблюдение на мрежата

Управлението на клиентското обслужване става по- лесно, когато зад гърба Ви има анализи, наблюдение, безпроблемни работни потоци, и интеграции. LiveAgent Ви позволява да подобрите Вашия работен поток, създаване на автоматизации, наблюдение на Вашия успех , и интеграция на приложения, които да използвате ежедневно за да обедините всички в едно цяло. Разгледайте нашите страници характеристики и интеграции за да разберете повече.

Революционен софтуер

Знаете ли че?

Основан през 2006, LiveAgent е първото решение на пазара, което предлага възможности за чат на живо и хелп деск. А през 2021, LiveAgent е най- преглежданото хелп деск решение на пазара с най- висока оценка, обслужващо над 150 милиона потребители и 40,000 бизнеси по целия свят.

30%

Генерирайте повече доходи

Създайте незабравими клиентски преживявания, които увеличават приходите.

97%

Подобряване на удолетворението

Нека Вашите клиенти останат удолетворени от светкавично бързите отговори.

16×

Повишаване на значението на клиентите

Правете повече продажби, като запазите лоялността на клиентите към Вашата марка.

Станете щастлив клиент

Можете да ни попитате по всяко едно време за всяко нещо благодарение на нашето 24/7 клиентско обслужване. Ние сме тук за Вас, ако се сблъсквате с проблеми, търсите информация или искате да научите нещо ново. Свържете се с нас с чат съобщение, email или ни се обадете и ще дадем всичко от себе си за да Ви помогнем.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, които ни позволяват дапредоставяме невероятно клиентско обслужване на нашите клиенти.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Готови ли сте да опитате?

Присъединете се към LiveAgent и станете още днес щастлив клиент. Разгледайте нашите достъпни ценови планове подходящи за бизнеси с всеки един размер и индустрии. Или продължете напред и започнете нашия безплатен 14-дневен безплатен пробен период. Без уговорки и не се изисква информация за кредитната карта.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли, какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно предполагате… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Най- често задавани въпроси

Как се сравнява LiveAgent със SysAid?

LiveAgent предлага следните допълнителни характеристики в сравнение с SysAid: кол център, интеграции на социални медии, неограничени записи на обаждания, интерактивен гласов отговор и видео обаждания.

Кои са допълнителните предимства от употребата на LiveAgent пред SysAid?

Допълнителните предимства от употребата на LiveAgent пред SysAid включват увеличено клиентско удовлетворение, запазване на клиентите, намалени разходи за клиентска услуга, намален ставка за отлив и по- добър работен поток за клиентите.

Related Articles to SysAid алтернатива
LiveAgent предлага тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции. Подобрете клиентската удовлетвореност и увеличете продажбите.

Търсите алтернатива на Samange?

LiveAgent е първото решение за малки и средни бизнеси за 2020 година в ранка на най-добрия help desk софтуер. Клиентите хвалят функционалността на системата, която включва контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. Услугата работи и на мобилни платформи.

Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson? Обмислете LiveAgent, печелещият награди многоканален help desk софтуер.

Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson ?

LivAgent помага за по-бърза и по-точна поддръжка на клиентите и увеличава удовлетвореността и продажбите. Различни компании имат положителни мнения за LiveAgent, като го считат за най-доброто решение и инструмент за комуникация с клиенти. Някои от тези мнения допринасят за подобряване на реакцията на клиентите и увеличаване на процента на реализация на платени клиенти. LiveAgent е изборът за постигане на цели като категоризиране на тикетите и ускоряване на комуникацията с клиентите, предлагайки достъпно обслужване на клиенти.

LiveAgent е help desk приложение, което Ви позволява да издигнете клиентското си обслужване на по-високо ниво. Имейл, лайв чат, социални медии (Facebook, Instagram и други).

Търсите алтернатива на Front?

LiveAgent се отличава с качествена услуга, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции в комбиниран пакет. Потребителите отбелязват функционалностите, контактните форми, чата, полезната информация и интеграцията със социални мрежи, които работят добре дори на мобилни платформи. LiveAgent се откроява пред затъпената тълпа на чат и тикетинг системи и пред ZenDesk.

Търсите алтернатива на Dixa? Научете повече за достъпната мултиканална система за управление на тикети на LiveAgent и функциите на продукта.

Алтернатива на Dixa - LiveAgent

Мониторингът на социалните мрежи е важен за всяка компания, за да се следи какво се говори за нея онлайн и за да се отговорят на въпросите на потенциалните клиенти. LiveAgent е хелп деск софтуер с множество канали и интеграции, който предоставя услуги на клиенти през различни комуникационни канали, включително социални мрежи. Инструментите за мониторинг на социалните мрежи трябва да бъдат част от маркетинговата стратегия на компанията.

Тикетинг системата на Liveagent е много повече от имейл. Покрийте всички комуникационни канали. Нашето Live чат приложение е най-бързото на пазара, с визуализацията си на екрана само за 2.5 секунди. LiveAgent поддържа и интеграция към кол център.

Търсите алтернатива на SupportBee?

LiveAgent е чат и тикетинг система, която се отличава с висококачествено обслужване, бърза реакция от отдела за поддръжка и богат списък от функции. Потребителите хвалят продукта за функционалностите му, включително контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. LiveAgent също е стабилен и лесен за употреба на мобилни платформи. Потребителите са изпробвали различни системи за обслужване, но предпочитат LiveAgent поради цената, функциите и обслужването на клиентите. Всеки, който е имал опит с Zendesk, на ново се абонира за LiveAgent.

LiveAgent е най-доброто многоканално решение за обслужване на Вашите клиенти. Тикетинг системата на LiveAgent се грижи за всичко вместо Вас.

Търсите алтернатива на Tawk?

LiveAgent е ценово достъпна и функционално богата система за обслужване на клиенти, която предлага контактни форми, чат, полезна информация и интеграция със социални мрежи. Потребителите хвалят стабилната й работа дори на мобилни платформи и високото ниво на автоматизация. LiveAgent е избран пред ZenDesk и други системи, поради високото качество на услугата и поддръжката.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо