Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на Pure Chat на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Прекратявате по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Pure Chat?

Искате ли да получите нещо повече от чат за обслужване на Вашите клиенти? LiveAgent е правилният избор за всеки бизнес.

Дайте на клиентите си повече възможности, когато става въпрос за връзка с Вас . LiveAgent предлага обслужване чрез имейл,live чат, социални мрежи, кол център и база знания. По този начин покривате всички комуникационни канали. Надеждната тикетинг система организира Вашата комуникация, за да Ви даде възможност да се съсредоточите върху важното – обслужването на Вашите клиенти.

3 причини,поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

По-достъпен

Спестете пари! LiveAgent е по-рентабилен в сравнение с други help desk решения.

Богат откъм функции

С повече от 175 функции, поддръжката е лесна като детска игра.

Увеличава клиентската удовлетвореност

LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява продажбите.

Pure Chat срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта.
Pure Chat
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система.
Pure Chat не предлага тикетинг система.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат в плана Тикет+Чат за $29 на служител, месечно.
Pure Chat предлага чат в план за $49 месечно.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център.
Pure Chat не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
Pure Chat не предлага самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
Pure Chat не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
Pure Chat не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Pure Chat не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Pure Chat не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
Pure Chat не предлага секция с полезна информация.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага форум.
Pure Chat не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
Pure Chat не предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Pure Chat предлага API функции за $49 месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR.
Pure Chat не предлага IVR.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
Pure Chat не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Pure Chat предлага неограничена история в план за $49 месечно.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничени уебсайтове в план Тикет за $15 на служител, месечно.
Pure Chat предлага неограничени уебсайтове в план за $99 месечно.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
Pure Chat не предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничени запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничени запитвания/имейли в план Тикет за $15 на служител, месечно.
Pure Chat предлага неограничени запитвания/имейли в план за $49 месечно.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
Pure Chat не предлага неограничен брой записи на разговори.
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7 в план Тикет за $15 на служител, месечно.
Pure Chat предлага неограничено обслужване 24/7 в план за $49 месечно.
app installation - illustration

Мощна Pure Chat алтернатива

Live чатът е само малка част от успешния help desk софтуер на LiveAgent. Покрийте различни комуникационни канали лесно с надеждната тикетинг система. Тя проследява всичко и превръща Вашата комуникация в тикети, така че никога да не пропускате нищо.

Освен с всички полезни приспособления като имейл, live чат, социални мрежи, кол център и база знания, LiveAgent разполага и с повече от 175 функции и над 40 интеграции.

Най-бързият Live чат

Live чатът е отличен инструмент за предоставяне бързо и ефективно обслужване на клиенти. Следователно той трябва да бъде възможно най-бърз.

LiveAgent разполага с най-бързото чат приложение със скорост на визуализация на екрана от 2,5 секунди. Достигнете до клиентите си и отговорете на въпросите им със светкавична скорост!

Watch the website loading time
Savings illustration

Вземете повече за по-малко

Да, можете да получите всичко, което споменахме, за по-малко, отколкото си мислите. LiveAgent предлага три страхотни платени плана, изпълнени с полезни инструменти, функции и интеграции, за да помогне в обслужването на Вашите клиенти. Страхотната поддръжка не трябва да съсипва бюджета Ви.

Вижте нашите ценови планове, за да разберете повече!

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

man and woman winners-illustration

Търсите по-добър helpdesk софтуер?

LiveAgent е най-коментираният Help desk софтуер и е класиран на първо място, като решение за малък и среден бизнес . Останете близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Сравнете ни с останалите

Любопитни ли сте да разберете как се справяме спрямо останалите? Разгледайте нашата страница със сравнения и вижте всичко, което можем да Ви предложим.

    Related Articles to Алтернатива на Pure chat
    Искате да използвате безплатната версия на LiveAgent? Регистрирайте се сега, лесно е и отнема само няколко минути да настроите всичко.

    Create FREE account

    LiveAgent is a software company that offers customer service solutions such as a ticketing and chat system, VoIP phone systems, and complaint management software. They also have a partner program and a blog with resources like templates, webinars, and a typing speed test. The company highlights their awards and customer reviews on their website. A free trial and pricing information is available for interested customers.

    LiveAgent plans start at $9 /agent/mo. Create custom domains, e-mail ticketing, contact forms, automation, SLA, API, forum & knowledge base, iOS & Android apps are all part of full-sized ticketing solution. All features under one roof come at $69 /agent/mo.

    Цени в LiveAgent

    Продажби, маркетинг, и техническа поддръжка с функции като шаблони за отговори, контакти и групи, готови отговори, преписи на чат, споделяне на файлове и анкети за удовлетвореност.

    Трабъл тикет означава буквално заявка за предоставяне на съдействие, получена в компютърната система за управление на обслужването на клиенти. Тази система може да бъде наречена и система за следене на проблеми.

    Трабъл тикет

    LiveAgent предлага софтуер за подобрено клиентско обслужване, включително чат на живо и управление на тикети за поддръжка. Технологията им цели да подобри производителността на служителите и да създаде по-добър опит за клиентите.

    Един тикет може да премине през различни фази по време на жизнения си цикъл. Тикетът може да бъде отложен за обработване след време, да бъде маркиран като СПАМ, да бъде изтрит или изчистен.

    Жизнен цикъл на тикета

    Жизненият цикъл на тикета включва фазите: нов, отворен, отговорен, приключен и отложен. Анализът помага за определяне на най-честите тикети и техните трудности.

    Обмисляте help desk софтуера на LiveAgent? Попълнете данните си и можете да започнете безплатния си тестов период, без ангажименти, без кредитна карта.

    Започнете безплатен тестов период още днес

    This text is about the various software solutions offered by LiveAgent, including webinars, typing speed tests, pricing calculators, customer service software, VoIP telephone systems, self-service software, complaint management systems, client portals, email management software, and more. LiveAgent also offers a partner program and a support portal. The text invites readers to start a free trial and learn more about LiveAgent's features, integrations, and alternatives.

    Инструментите за обслужване на клиенти могат да бъдат чудесен начин за известяването им. Компаниите разчитат няколко от тях, за да разберат повече.

    Инструменти за обслужаване на клиенти

    Регистрирайте се безплатно за достъп до интелигентни устройства и софтуери за подобрение на клиентското обслужване. LiveAgent предлага целия набор от инструменти за 24/7 обслужване на клиенти, включително чат на живо, видео чат, телефонни обаждания и социални медии.

    Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

    Start Free Trial x