Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на Pure Chat на пазара.

  • ✓ Без такса за настройка
  • ✓ Обслужване 24/7
  • ✓ Без изискване за кредитна карта
  • ✓ Прекратявате по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на Pure Chat?

Искате ли да получите нещо повече от чат за обслужване на Вашите клиенти? LiveAgent е правилният избор за всеки бизнес.

Дайте на клиентите си повече възможности, когато става въпрос за връзка с Вас . LiveAgent предлага обслужване чрез имейл,live чат, социални мрежи, кол център и база знания. По този начин покривате всички комуникационни канали. Надеждната тикетинг система организира Вашата комуникация, за да Ви даде възможност да се съсредоточите върху важното – обслужването на Вашите клиенти.

3 причини,поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

По-достъпен

Спестете пари! LiveAgent е по-рентабилен в сравнение с други help desk решения.

Богат откъм функции

С повече от 175 функции, поддръжката е лесна като детска игра.

Увеличава клиентската удовлетвореност

LiveAgent увеличава удовлетвореността на клиентите & подобрява продажбите.

Pure Chat срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent Pure Chat
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система.
Pure Chat не предлага тикетинг система.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат в плана Тикет+Чат за $29 на служител, месечно.
Pure Chat предлага чат в план за $49 месечно.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център.
Pure Chat не предлага кол център.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
Pure Chat не предлага самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
Pure Chat не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
Pure Chat не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
Pure Chat не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Pure Chat не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
Pure Chat не предлага секция с полезна информация.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага форум.
Pure Chat не предлага форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
Pure Chat не предлага автоматизация и правила.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Pure Chat предлага API функции за $49 месечно.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага IVR.
Pure Chat не предлага IVR.
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
Pure Chat не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Pure Chat предлага неограничена история в план за $49 месечно.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничени уебсайтове в план Тикет за $15 на служител, месечно.
Pure Chat предлага неограничени уебсайтове в план за $99 месечно.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
Pure Chat не предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничени запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничени запитвания/имейли в план Тикет за $15 на служител, месечно.
Pure Chat предлага неограничени запитвания/имейли в план за $49 месечно.
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
Pure Chat не предлага неограничен брой записи на разговори.
Обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7 в план Тикет за $15 на служител, месечно.
Pure Chat предлага неограничено обслужване 24/7 в план за $49 месечно.
app installation - illustration

Мощна Pure Chat алтернатива

Live чатът е само малка част от успешния help desk софтуер на LiveAgent. Покрийте различни комуникационни канали лесно с надеждната тикетинг система. Тя проследява всичко и превръща Вашата комуникация в тикети, така че никога да не пропускате нищо.

Освен с всички полезни приспособления като имейл, live чат, социални мрежи, кол център и база знания, LiveAgent разполага и с повече от 175 функции и над 40 интеграции.

Най-бързият Live чат

Live чатът е отличен инструмент за предоставяне бързо и ефективно обслужване на клиенти. Следователно той трябва да бъде възможно най-бърз.

LiveAgent разполага с най-бързото чат приложение със скорост на визуализация на екрана от 2,5 секунди. Достигнете до клиентите си и отговорете на въпросите им със светкавична скорост!

Watch the website loading time
Savings illustration

Вземете повече за по-малко

Да, можете да получите всичко, което споменахме, за по-малко, отколкото си мислите. LiveAgent предлага три страхотни платени плана, изпълнени с полезни инструменти, функции и интеграции, за да помогне в обслужването на Вашите клиенти. Страхотната поддръжка не трябва да съсипва бюджета Ви.

Вижте нашите ценови планове, за да разберете повече!

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

man and woman winners-illustration

Търсите по-добър helpdesk софтуер?

LiveAgent е най-коментираният Help desk софтуер и е класиран на първо място, като решение за малък и среден бизнес . Останете близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Сравнете ни с останалите

Любопитни ли сте да разберете как се справяме спрямо останалите? Разгледайте нашата страница със сравнения и вижте всичко, което можем да Ви предложим.

Related Articles to Алтернатива на Pure chat
Искате да използвате безплатната версия на LiveAgent? Регистрирайте се сега, лесно е и отнема само няколко минути да настроите всичко.

Регистрирайте се безплатно

LiveAgent is a software company that offers customer service solutions such as a ticketing and chat system, VoIP phone systems, and complaint management software. They also have a partner program and a blog with resources like templates, webinars, and a typing speed test. The company highlights their awards and customer reviews on their website. A free trial and pricing information is available for interested customers.

Разгледайте селекция с най-добрите лайв чат софтуери на пазара. Изберете идеалният лайв чат софтуер за уебсайта си и издигнете клиентското си обслужване до небето.

Лайв чат софтуер

Служителите ви отговарят на въпросите на клиентите. Предимства: Известия за отзиви, автоматично генериране на отзиви, лесно за употреба табло. Недостатъци: Ненадежден интерфейс, липса на данни за профили, ограничени интеграции. Предлагат безплатен тестов период.

LiveAgent plans start at $9 /agent/mo. Create custom domains, e-mail ticketing, contact forms, automation, SLA, API, forum & knowledge base, iOS & Android apps are all part of full-sized ticketing solution. All features under one roof come at $69 /agent/mo.

Цени в LiveAgent

Намалете изоставянето на пазарската количка и възстановете купувачите си с различни стратегии за подобряване на обслужването на клиенти, включително препоръчителен маркетинг, онлайн чат и инвестиции в софтуер за телефонно обслужване. Висок приоритет имат ясно дефинираните роли, ефективна комуникация, персонализирано обслужване и използването на дигитални канали. ЛайвАджент предлага софтуерни решения за клиентско обслужване, включително системи за телефони, самообслужване и управление на контакти в социалните медии.

Отличното клиентско обслужване започва с по-добър help desk софтуер. Опитайте 14-дневния безплатен тест период на LiveAgent и увеличете лоялността и продажбите с помощта на софтуер за клиентски портал.

Намалете разходите си със софтуер за клиентски портал

Помощни софтуери и решения за обслужване на клиенти предлагат подобрение на маркетинговите съобщения и задържането на клиентите.

Клиентите, които използват хостинга ви, имат нужда от по-добра помощ? Дайте им го с правилния софтуер. Опитайте LiveAgent, 14 дни безплатно без никакви струни.

Помощен софтуер за уеб хостинг индустрия

LiveAgent е алтернатива на Aircall и Service Hub за подобряване на клиентското обслужване чрез различни канали като чат, обаждания и форми за контакт.

Увеличете възможностите си за обслужване с help desk софтуера на LiveAGent и възможността за самообслужване. Дайте на всеки от клиентите си денонощно да разрешава проблемите си самостоятелно.

Софтуер за самообслужване

Възможности за многоканална поддръжка и обслужване с LiveAgent. Включва тикетинг функции, гласови разговори, чат в реално време и връзка със социални мрежи. Подходящо за help desk и самообслужване.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо