В застой ли сте? Увеличете продажбите си с LiveAgent!

Удовлетвореността на клиентите е тясно свързана със задържането на клиентите, лоялността на клиентите и продажбите. Ако искате да увеличите продажбите си, най-доброто, което можете да направите е да въведете ориентирана към клиента култура на работа в компанията си.

Колкото повече се стремите да удовлетворите клиентите си, толкова по-добре ще се развива бизнесът ви по отношение на приходите. Как? Прочетете следващите редове и научете повече по темата!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Най-добрите стратегии за увеличаване на продажбите

Увеличаването на продажбите е свързано с фокусирането върху клиентите ви. Уверете се, че компанията ви:

 Цени клиентите си

Намалява усилията на клиентите

Осигурява бързо, персонализирано обслужване

Увеличете продажбите с правилните инструменти

С помощта на Help Desk софтуер като LiveAgent, подобряването на обслужването на клиентите, задържането, лоялността и, както и увеличаването на продажбите, се превръщат в детска игра. Защо?

LiveAgent предлага над 180 разширени функции за клиентска поддръжка и повече от 100 интеграции, които ще ви помогнат да осигурите възможно най-доброто обслужване.

Защо трябва да се фокусирате върху подобряването на обслужването на клиенти, за да увеличите продажбите?

Качественото обслужване е търсено и очаквано

Клиентите очакват безупречно обслужване. Ако компанията не им го предостави, те я напускат. В действителност американските компании губят над $62 милиарда годишно, заради лошо клиентско обслужване.

Негативните коментари се разпространяват като пожар

Американците споделят средно с 15 човека за неприятния си опит като клиенти, а само 11 разказват за положителния си такъв.

Всичко е с цел облекчаване усилията на клиентите

74% от хората са готови да сменят бранда, ако процесът на поръчване е прекалено труден.

Привличането на нови клиенти е скъпо

Привличането на нови клиенти е около 5 до 25 пъти по-скъпо от запазването на съществуващите.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме помощ при преноса на данни от най-известните програмни продукти за клиентска поддръжка.

Функции на LiveAgent, които ще ви помогнат да увеличите продажбите

Тикет система с хибриден поток с тикети

Със системата на LiveAgent всичките ви имейли, съобщения в чата, обаждания, споменавания в социалните медии и тикети от други канали, биват насочвани към една обща универсална поща.

Вътрешен и външен чат на живо в реално време

Поддръжката чрез чат на живо е ключов фактор за увеличаване на продажбите, тъй като помага на компаниите да превърнат посетителите на сайтовете в активни клиенти.

Виртуален вграден кол център

Създайте виртуален кол център като част от мултиканалния си програмен продукт за клиентска поддръжка. LiveAgent насочва телефонните обаждания от сайта ви и тези от стационарния телефон на едно място.

Поддръжка в социалните медии

Интегрирайте профилите си в социалните медии в LiveAgent и отговаряйте на коментари, лични съобщения или туитове директно от акаунта си в системата.

Автоматизация и шаблони на отговори

Използвайте правила за автоматизация и шаблони на отговори за ускоряване изпълнението на рутинните задачи. Спестете до 15 часа седмично на служителите си с функциите за автоматизация на LiveAgent.

Конструктор на база знания

Създайте множество вътрешни и външни бази знания като част от механизма си за самообслужване. Създайте раздели с често задавани въпроси, форуми, раздели с мнения и предложения и още.

Web icon

Табло за управление с анализ на данни и отчети

Вижте кой се е свързал с компанията ви и следете обслужването, което получава. Получавайте достъп до информация за използването, статистически данни, оценявайте отчетите за свършена работа и се информирайте за удовлетвореността на клиентите от оставените отзиви.

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Кое прави LiveAgent правилният инструмент за увеличаване на продажбите?

Най-обсъжданият, номер 1 в класациите

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно програмен продукт за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2020 година.

Изборът на 21K компании

Над 21000 компании избраха LiveAgent като програмно решение за клиентска поддръжка.

Предлагаме ви над 180 функции

С повече от 180 функции, над 100 интеграции и безброй възможности за персонализация, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.

Облачен и безопасен

Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.

Прозрачни и достъпни цени

Получете професионалния ни Help Desk продукт на фиксирана месечна такса, без скрити такси и дългосрочни обвързвания-. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички функции, които ви предлагаме.

Какво чакате още? Увеличете продажбите, започвайки още днес!

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и голяма компания

$39 /мес.
Related Articles to Увеличаване на продажбите
Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте предимствата на LiveAgent и започнете в рамките на 5 минути.

За да предложитеотлично клиентско обслужване

Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Академия LiveAgent

Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!

Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Функции

Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x