Удовлетвореността на клиентите е тясно свързана със задържането на клиентите, лоялността на клиентите и продажбите. Ако искате да увеличите продажбите си, най-доброто, което можете да направите е да въведете ориентирана към клиента култура на работа в компанията си.
Колкото повече се стремите да удовлетворите клиентите си, толкова по-добре ще се развива бизнесът ви по отношение на приходите. Как? Прочетете следващите редове и научете повече по темата!
С помощта на Help Desk софтуер като LiveAgent, подобряването на обслужването на клиентите, задържането, лоялността и, както и увеличаването на продажбите, се превръщат в детска игра. Защо?
LiveAgent предлага над 180 разширени функции за клиентска поддръжка и повече от 100 интеграции, които ще ви помогнат да осигурите възможно най-доброто обслужване.
Клиентите очакват безупречно обслужване. Ако компанията не им го предостави, те я напускат. В действителност американските компании губят над $62 милиарда годишно, заради лошо клиентско обслужване.
Американците споделят средно с 15 човека за неприятния си опит като клиенти, а само 11 разказват за положителния си такъв.
74% от хората са готови да сменят бранда, ако процесът на поръчване е прекалено труден.
Привличането на нови клиенти е около 5 до 25 пъти по-скъпо от запазването на съществуващите.
Предлагаме помощ при преноса на данни от най-известните програмни продукти за клиентска поддръжка.
Със системата на LiveAgent всичките ви имейли, съобщения в чата, обаждания, споменавания в социалните медии и тикети от други канали, биват насочвани към една обща универсална поща.
Поддръжката чрез чат на живо е ключов фактор за увеличаване на продажбите, тъй като помага на компаниите да превърнат посетителите на сайтовете в активни клиенти.
Създайте виртуален кол център като част от мултиканалния си програмен продукт за клиентска поддръжка. LiveAgent насочва телефонните обаждания от сайта ви и тези от стационарния телефон на едно място.
Интегрирайте профилите си в социалните медии в LiveAgent и отговаряйте на коментари, лични съобщения или туитове директно от акаунта си в системата.
Използвайте правила за автоматизация и шаблони на отговори за ускоряване изпълнението на рутинните задачи. Спестете до 15 часа седмично на служителите си с функциите за автоматизация на LiveAgent.
Създайте множество вътрешни и външни бази знания като част от механизма си за самообслужване. Създайте раздели с често задавани въпроси, форуми, раздели с мнения и предложения и още.
Вижте кой се е свързал с компанията ви и следете обслужването, което получава. Получавайте достъп до информация за използването, статистически данни, оценявайте отчетите за свършена работа и се информирайте за удовлетвореността на клиентите от оставените отзиви.
LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно програмен продукт за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2020 година.
Над 21000 компании избраха LiveAgent като програмно решение за клиентска поддръжка.
С повече от 180 функции, над 100 интеграции и безброй възможности за персонализация, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.
Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.
Получете професионалния ни Help Desk продукт на фиксирана месечна такса, без скрити такси и дългосрочни обвързвания-. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички функции, които ви предлагаме.
Какво чакате още? Увеличете продажбите, започвайки още днес!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.