В днешно време клиентите оценяват възможността да търсят информация независимо. Съвременните клиенти не искат непременно да се консултират с отдела за обслужване на клиенти с всеки и всеки проблем, с който се сблъскат. Ето защо все повече компании създават бази от знания – портали за самообслужване, които съдържат жизненоважна информация за даден продукт или услуга.
Според Форестър 81% от възрастните, които са онлайн, в даден момент са се консултирали със страници с ЧЗВ или бази знания, за да потърсят информация, която ще им помогне да решат даден проблем или просто да отговорят на въпросите си. Нещо повече, същото проучване показа, че над 53% от възрастните купувачи са по-склонни да изоставят онлайн покупка, ако не могат да намерят отговор на въпроса си бързо и независимо.
Заключението е по-скоро ясно: ако искате да отговаряте на очакванията на клиентите си, трябва да им предложите възможност за самообслужване. A Базата знания е чудесно решение за това. В тази статия ще намерите шаблони за статии от базата знания “Първи стъпки”.
We’re happy to see that you have decided to use our knowledge base. We hope that you will be able to find all the answers to your questions related to our product/service here.
This platform is a friendly space where you can look for content according to your interests, ask questions, share opinions, support your fellow users, and get help from others 🙂
[Most important info about your product or service presented in an easy-to-digest way]: Before you dive deeper into our “How to” articles, tutorials, and video presentations, here’s some basic information you need to know about [product/service]:
Concise piece of information 1
Concise piece of information 2
Concise piece of information 3
Once again, we’re thrilled to see you here, and we hope you will find this knowledge base useful.
If you have any other questions, doubts, or problems, you can always contact our customer support team. Just click here to initiate a chat or call us at [phone number].
Hey there! Welcome to our knowledge base, a place where you can find answers to your most urgent questions in mere seconds.
This space exists because we want you to be able to resolve issues related to [product/service] on your own using the search function. Just type your question or some related keywords into the top right window and click “Search”.
[FAQ] Here’s a list of the most frequently asked questions that we receive from our users. Remember, reading them now may save you time later!
Frequently Asked Question 1 and link to the answer
Frequently Asked Question 2 and link to the answer
Frequently Asked Question 3 and link to the answer
Good luck, and we hope you’ll enjoy using [product/service]!
Since you are getting started with [product/service], here are a few knowledge base articles you may find useful:
Related article 1
Related article 2
Related article 3
If you can’t find answers to your most challenging questions, you can always reach out to us. Just shoot us an email at [email address], message us on any social media platform, or use the live chat to get in touch with one of our agents.
We’re always happy to help!
Customer Support Team at [company]
Уводната статия “Първи стъпки” трябва да бъде по-скоро кратка и кратка. Неговата роля е да поздрави вашите потребители и да им предостави най-полезната, основна информация, за да започне пътуването си с вашия продукт или услуга. Не забравяйте, че много хора не четат задълбочено дълги парчета съдържание. Вместо това те обезмасляват текста, търсейки думи или фрази, които са от значение за търсенето им.
Ето защо трябва да се опитате да запазите статията си “Първи стъпки” кратка, приятна и подходяща за вашите клиенти. Ако е възможно, тя трябва да бъде с дължина 150-200-думи.
Гласът за писане на статия “Първи стъпки” трябва да съответства на цялостната комуникация на вашата марка или компания. Ако цялото друго съдържание, създадено от вашите екипи, се пази в лек, разговорен глас, има смисъл да продължите този вид комуникация в статии от базата знания. В допълнение към това, уверете се, че езикът, използван за създаване на вашите статии от базата знания, е по-скоро прост и лесен за разбиране дори за потребители, които не са технологи.
Въпреки че структурата на статия “Първи стъпки” може да варира в различните компании, има някои общи елементи, които всяка статия трябва да покрие. Тези елементи могат да включват кратки описания на продукти или услуги, често задавани въпроси, връзки към най-полезните ресурси и как да се свържете с отдела за обслужване на клиенти.
Точната структура на статия “Първи стъпки” зависи от вида на продукта или услугата, които предлагате, техническите познания или опит на потребителите и най-често срещаните проблеми, с които клиентите Ви се сблъскват, докато използват вашия продукт или услуга.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълго трябва да бъде статия от базата знания Първи стъпки?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Уводната статия трябва да бъде по-скоро кратка и кратка. Неговата роля е да поздрави вашите потребители и да им предостави най-полезната, основна информация, за да започне пътуването си с вашия продукт или услуга. Ако е възможно, трябва да е дълъг 150-200-думи.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какъв глас за писане трябва да използвам?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако цялото друго съдържание, създадено от вашите екипи, се пази в лек, разговорен глас, има смисъл да продължите този вид комуникация в статии от базата знания. В допълнение към това, уверете се, че езикът, използван за създаване на вашите статии от базата знания, е по-скоро прост и лесен за разбиране дори за потребители, които не са технологии.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква информация трябва да включва всяка статия за първи стъпки?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Статията трябва да включва елементи, като кратки описания на продукти или услуги, често задавани въпроси, връзки към най-полезните ресурси и как да се свържете с отдела за обслужване на клиенти.” } }] }Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни