Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • База знания: Първи стъпки шаблони

База знания: Първи стъпки шаблони

В днешно време клиентите оценяват възможността да търсят информация независимо. Съвременните клиенти не искат непременно да се консултират с отдела за обслужване на клиенти с всеки и всеки проблем, с който се сблъскат. Ето защо все повече компании създават бази от знания – портали за самообслужване, които съдържат жизненоважна информация за даден продукт или услуга.

 База данни първи стъпки шаблон
Статията “Първи стъпки” на LiveAgent в базата знания

База знания – вашият бизнес има ли нужда от такъв?

Според Форестър 81% от възрастните, които са онлайн, в даден момент са се консултирали със страници с ЧЗВ или бази знания, за да потърсят информация, която ще им помогне да решат даден проблем или просто да отговорят на въпросите си. Нещо повече, същото проучване показа, че над 53% от възрастните купувачи са по-склонни да изоставят онлайн покупка, ако не могат да намерят отговор на въпроса си бързо и независимо.

Заключението е по-скоро ясно: ако искате да отговаряте на очакванията на клиентите си, трябва да им предложите възможност за самообслужване. A Базата знания е чудесно решение за това. В тази статия ще намерите шаблони за статии от базата знания “Първи стъпки”.

Питър Коморник

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.

Питър Коморник, директор
logo slido black

База знания: първи стъпки шаблони

База знания: първи стъпки шаблони

Първи стъпки шаблон 2

Първи стъпки шаблон 3

Често задавани въпроси

Колко дълго трябва да бъде статия от базата знания “Първи стъпки”?

Уводната статия “Първи стъпки” трябва да бъде по-скоро кратка и кратка. Неговата роля е да поздрави вашите потребители и да им предостави най-полезната, основна информация, за да започне пътуването си с вашия продукт или услуга. Не забравяйте, че много хора не четат задълбочено дълги парчета съдържание. Вместо това те обезмасляват текста, търсейки думи или фрази, които са от значение за търсенето им.

Ето защо трябва да се опитате да запазите статията си “Първи стъпки” кратка, приятна и подходяща за вашите клиенти. Ако е възможно, тя трябва да бъде с дължина 150-200-думи.

Какъв глас за писане трябва да използвам?

Гласът за писане на статия “Първи стъпки” трябва да съответства на цялостната комуникация на вашата марка или компания. Ако цялото друго съдържание, създадено от вашите екипи, се пази в лек, разговорен глас, има смисъл да продължите този вид комуникация в статии от базата знания. В допълнение към това, уверете се, че езикът, използван за създаване на вашите статии от базата знания, е по-скоро прост и лесен за разбиране дори за потребители, които не са технологи.

Каква информация трябва да включва всяка статия “Първи стъпки”?

Въпреки че структурата на статия “Първи стъпки” може да варира в различните компании, има някои общи елементи, които всяка статия трябва да покрие. Тези елементи могат да включват кратки описания на продукти или услуги, често задавани въпроси, връзки към най-полезните ресурси и как да се свържете с отдела за обслужване на клиенти.

Точната структура на статия “Първи стъпки” зависи от вида на продукта или услугата, които предлагате, техническите познания или опит на потребителите и най-често срещаните проблеми, с които клиентите Ви се сблъскват, докато използват вашия продукт или услуга.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълго трябва да бъде статия от базата знания Първи стъпки?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Уводната статия трябва да бъде по-скоро кратка и кратка. Неговата роля е да поздрави вашите потребители и да им предостави най-полезната, основна информация, за да започне пътуването си с вашия продукт или услуга. Ако е възможно, трябва да е дълъг 150-200-думи.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какъв глас за писане трябва да използвам?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако цялото друго съдържание, създадено от вашите екипи, се пази в лек, разговорен глас, има смисъл да продължите този вид комуникация в статии от базата знания. В допълнение към това, уверете се, че езикът, използван за създаване на вашите статии от базата знания, е по-скоро прост и лесен за разбиране дори за потребители, които не са технологии.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква информация трябва да включва всяка статия за първи стъпки?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Статията трябва да включва елементи, като кратки описания на продукти или услуги, често задавани въпроси, връзки към най-полезните ресурси и как да се свържете с отдела за обслужване на клиенти.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо