Статията представя примерни шаблони за край или поставяне на пауза на контакт в колцентър за обслужване на клиенти по телефона. Въпреки че други канали като чат ботове и съобщения са популярни, клиентите все още търсят помощ по телефона.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Много клиенти искат да се свържат с любимите си брандове по телефона. Повечето публикации, фокусирани върху обслужването на клиенти, обаче обявяват, че „телефонното обаждане е мъртво“, което всъщност е изречение от 14 ноември 2010 г. (!) статия от TechCrunch . И въпреки че авторът добави, че под „мъртъв“ технологичната индустрия означава „в упадък“, години по-късно и различни изследвания като това на Forrester доказват друго.
Не можем обаче да твърдим, че други комуникационни канали, използвани в услугите за клиенти, като чат на живо, чат ботове или съобщенията, не стават все по-популярни. Но това не означава, че клиентите вече не се интересуват от помощ по телефона.
По-долу ще намерите няколко примерни шаблони за край/пауза на контакт. Използвайте ги, за да прекратите или поставите на пауза комуникацията с вашите клиенти по положителен начин, като им осигурите удовлетворение и лоялност.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Една от причините да приключите контакт може да бъде разрешаването на проблема на клиента. След това единственото нещо, което трябва да направите, е да благодарите на клиента за разговор и да го уверите, че могат да се свържат отново, когато се нуждаят от помощ.
Други причини за прекратяване на контакт могат да включват невъзможност за разрешаване на искането на клиента или преместване на разговора в друг комуникационен канал. Поставянето на пауза обикновено се случва, когато намирането на решение на проблема на клиента отнема повече време от обикновено. В редки ситуации контактът може да бъде прекратен поради поведението на клиента: например грубост, агресивност или нежелание за сътрудничество с агента.
Да, вашите агенти винаги трябва да обясняват защо се случва нещо и това не се отнася само до обяснението на причините за затваряне или спиране на контакт. Следователно вашите агенти трябва да се третират като правило, за да се изясни защо билетът или контактът се затварят или поставят на пауза. Не е необходимо да е дълга реч. Две кратки изречения, обхващащи какво се е случило, защо се е случило, и следващите стъпки са достатъчни, за да поддържате клиентите си добре информирани.
Използването на софтуер за колцентър и контактен център е популярно сред телемаркетингови компании и неправителствени организации. Важни функционалности включват автоматични дозвъници и обработка на естествен език. Колцентровете се фокусират повече на метриките за ефективността, докато контактните центрове са насочени към оптимизиране на комуникационните канали.
Най-добрите стандартни показатели на центъра за повикване от индустрията
Показателите на кол-центъра са необходима част от всеки бизнес. Научете за KPI в топ 12, за да зададете по-добри цели за проектите си.
Шаблон за отговор от сътрудник
За да се постигнат добри резултати, е нужна клиентски ориентирана маркетингова стратегия с редовен анализ. LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага демонстрации, цени, функционалности, интеграции и алтернативи. Сътрудниците могат да използват шаблони за отговор на запитвания, за да улеснят комуникацията с клиентите. Препоръчителен начин за връзки с клиентите е чрез посланиците на марката.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни