Статията представя примерни шаблони за край или поставяне на пауза на контакт в колцентър за обслужване на клиенти по телефона. Въпреки че други канали като чат ботове и съобщения са популярни, клиентите все още търсят помощ по телефона.
Много клиенти искат да се свържат с любимите си брандове по телефона. Повечето публикации, фокусирани върху обслужването на клиенти, обаче обявяват, че „телефонното обаждане е мъртво“, което всъщност е изречение от 14 ноември 2010 г. (!) статия от TechCrunch . И въпреки че авторът добави, че под „мъртъв“ технологичната индустрия означава „в упадък“, години по-късно и различни изследвания като това на Forrester доказват друго.
Не можем обаче да твърдим, че други комуникационни канали, използвани в услугите за клиенти, като чат на живо, чат ботове или съобщенията, не стават все по-популярни. Но това не означава, че клиентите вече не се интересуват от помощ по телефона.
По-долу ще намерите няколко примерни шаблони за край/пауза на контакт. Използвайте ги, за да прекратите или поставите на пауза комуникацията с вашите клиенти по положителен начин, като им осигурите удовлетворение и лоялност.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Една от причините да приключите контакт може да бъде разрешаването на проблема на клиента. След това единственото нещо, което трябва да направите, е да благодарите на клиента за разговор и да го уверите, че могат да се свържат отново, когато се нуждаят от помощ.
Други причини за прекратяване на контакт могат да включват невъзможност за разрешаване на искането на клиента или преместване на разговора в друг комуникационен канал. Поставянето на пауза обикновено се случва, когато намирането на решение на проблема на клиента отнема повече време от обикновено. В редки ситуации контактът може да бъде прекратен поради поведението на клиента: например грубост, агресивност или нежелание за сътрудничество с агента.
Да, вашите агенти винаги трябва да обясняват защо се случва нещо и това не се отнася само до обяснението на причините за затваряне или спиране на контакт. Следователно вашите агенти трябва да се третират като правило, за да се изясни защо билетът или контактът се затварят или поставят на пауза. Не е необходимо да е дълга реч. Две кратки изречения, обхващащи какво се е случило, защо се е случило, и следващите стъпки са достатъчни, за да поддържате клиентите си добре информирани.
База знания: Шаблони за заявки за интеграция
In order to provide the best service to customers, it is important for companies to offer a wide range of integrations between digital products and services. This not only satisfies existing clients but also attracts new ones. Giving customers the ability to request integrations can help meet their expectations. LiveAgent offers a service that transfers data from popular help desk applications and encourages potential customers to try their service.
Текстът предлага съвети за подобряване на обратната връзка с клиентите, като събиране на препоръки, увеличаване на покупателната вероятност и използване на етикети при обажданията. В статията се предоставят подробни инструкции за добавяне на стандартни и персонализирани етикети на обажданията в LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team