• Шаблони
  • Шаблони за имейл след телефонен разговор

Шаблони за имейл след телефонен разговор

Повечето продавачи никога не биха помислили да използват имейл шаблони когато започнат кариерата си в продажбите. Сместо това, използват “базови” стратегии за продажби: правят обаждания, потвърждават срещи и проверяват актуализациите на компаниите. Но когато дойте време да изпратят последващ имейл до потенциален клиент, инерцията спира. Спират се и се чудят “добре, а какво да напиша?”

Имейл маркетингът за продажби и бизнес е сложна игра. Все пак, имейлът е еднопосочен поток от информация, който очаква отговор. И както данните показват, повечето имейли за продажби биват игнорирани. Имейл маркетингът обаче остава незаменима стратегия за продажби. Освен това, някои потенциални клиенти използват само имейл за комуникация;.

Ето защо всеки продавач трябва да знае как да използва силата на имейла и как да пише ефективни последващи имейли. В това ръководство ще се фокусираме върху съставянето на последващ имейл след телефонен разговор.

Последващ имейл след телефонен разговор – защо е толкова важен?

Последвашият имейл трябва да е незаменима част от всеки процес по продажби, който включва свързване с клиенти по телефона.

Но както точно е това?

Има два типа последващи имейли след телефонно обаждане. Първият е имейл, изпратен към потенциален клиент веднага след обаждане. В такова съобщение трябва да обобщите разговора, да споменете какви са следващите стъпки, за които вече сте се разбрали и да дадете срок за изпълнението им. Вторият тип имейли след обаждане следва да бъдат изпратени само ако контактът ви не отговори на първото ви съобщение или не се е свързвал с вас след кратък първоначален отговор.

Последващ имейл след телефонен разговор – защо е толкова важен? - App - Uploads - 2020 - 03 - An Email Sent From The Same Ticket Follow Up Sent 1.jpg
Последващ имейл от LiveAgent

Важно е да изпратите последващ имейл след обаждане. В противен случай разговорът с потенциалния клиент се превръща просто в празни приказки, които не носят никаква стойност и резултат в продажбите. В общи линии е сигурно, че без последващо съобщение контактът ви ще забрави за вас. Дори и да му се обадите отново, вторият ви разговор няма да има толкова голямо влияние колкото първият е можел да има.

Относно на последващи имейли след телефонен разговор

  • Беше ми приятно да поговорим, [име]!
  • Благодаря, че намерихте време да поговорим
  • Ето какво решихме по време на разговора ни в [ден]
  • Обобщение на разговора ни в [ден]
  • Благодаря, че отделихте време да говорите с мен днес, [име]
  • Беше ми приятно да се запознаем, [име]
  • Благодаря, че обсъдихте притесненията си относно [едно от предизвикателсвата пред потенциалния ви клиент] с мен
  • Току що ви изпратих съобщение

Примери за шаблони за последващи имейли след телефонен разговор

Когато искате да обобщите срещата


Hi [name],

Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!

I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:

Next step 1
Next step 2
Next step 3

As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.

Let me know if that works for you.

If you need anything else, I will be happy to help!

Best,
[name & company]


Когато искате да уредите среща


Dear [name],

It was very nice to talk to you.

I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].

As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].

I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s more convenient for you.

I hope we can talk soon.

Yours sincerely,
[name & company]


Когато искате да рекламирате директно продукта или услугата си


Hello, [name],

Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].

I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].

To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.

Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].

Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?

Best,
[name & company]


Когато потенциалният клиент не е вдигнал телефона


Hi [name],

I’m writing to you because I wasn’t able to reach you today. I was calling you because [leave a phrase as the reason for your call, or the name of the reference/matter you are calling about].

I sent you a voicemail and mentioned that I would call you back on [date] at [time].

However, you can always contact me before that time on [your phone number] at your convenience.

I hope we will reconnect soon!

Best,
[name & company]


Когато трябва да отложите обаждане


Hello [name],

Thanks for getting back to me so quickly. I truly appreciate it.

I’ll be happy to contact you again later in [the month].

Does it make sense to schedule a call already to reconnect? This way, we can save time in the future and adjust our calendars accordingly.

How does your availability in [the month] look? Which week and day would be a good one for us to connect?

I look forward to talking with you.

Best,
[name & company]

Шаблони за имейл след телефонен разговор – често задавани въпроси

Кога трябва да изпратя последващ имейл след обаждане?

Време за отговор

Опитайте да изпратите един имейл с обощение (изреждайки следващите стъпки и нещата, за които сте се разбрали по време на обаждането) до един час след разговора. Ако не можете да изпратите такова съобщение веднага след обаждането, тогава го направене до един работен ден. Ако постигнете съгласие за следващите стъпки по време на разговора, които изискват ангажираност от страна на потенциалния клиент, му дайте време за изпълнението на тези действия.

Ако потенциалният ви клиент не изглежда да предприема никакви стъпки в правилната посока, му изпратете последващ имейл два до три дни преди крайния срок, за да му напомните за споразумението си.

Трябва ли да предложа насрочване на друго обаждане или да продължа комуникацията по имейл?

Онлайн приложение за чат

Най-добре е потенциалният ви клиент да реши кой канал за комуникация предпочита. Можете да го попитате с последващия имейл дали иска да му се обадите отново или да обсъдите следващите стъпки по имейл. Ако решението на вас, просто изберете това, което ви е по-удобно.

Кога да спра да изпращам имейли на контакта си след обаждане?

Отговор

Ако потенциалният ви клиент игнорира до три имейла в рамките на две седмици, най-добре е да спрете да търсите контакт с него и да наблюдавате дали ще реагира по някакъв начин на комуникацията ви. Ако не, изчакайте две седмици и се опитайте да изпратите още два последващи имейла. Ако не сработи, не трябва повече да се свързвате с този човек.

Ready to put our call follow-up email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Кога трябва да изпратя последващ имейл след обаждане?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Опитайте да изпратите един имейл с обощение (изреждайки следващите стъпки и нещата, за които сте се разбрали по време на обаждането) до един час след разговора. Ако не можете да изпратите такова съобщение веднага след обаждането, тогава го направене до един работен ден.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да предложа насрочване на друго обаждане или да продължа комуникацията по имейл?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Най-добре е потенциалният ви клиент да реши кой канал за комуникация предпочита. Можете да го попитате с последващия имейл дали иска да му се обадите отново или да обсъдите следващите стъпки по имейл.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кога да спра да изпращам имейли на контакта си след обаждане?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако потенциалният ви клиент игнорира до три имейла в рамките на две седмици, най-добре е да спрете да търсите контакт с него и да наблюдавате дали ще реагира по някакъв начин на комуникацията ви. Ако не, изчакайте две седмици и се опитайте да изпратите още два последващи имейла. Ако не сработи, не трябва повече да се свързвате с този човек.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо