Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Шаблони за дънинг имейли

Неуспешните плащания са неприятна действителност за повечето SaaS компании, както и за тези работещи на базата на абонаменти, което води до загубата на около средно 9% от месечните им периодични приходи. За щастие повечето неуспешни плащания са неволни, без клиентът дори да осъзнава случилото се, докато не получи дънинг имейл. И докато това може да бъде разочароващо и неприятно преживяване за екипа и клиентите ви, можете ефикасно да използвате добре написани дънинг имейли, за да избегнете неволния отлив на клиенти и да си възстановите изгубените приходи. В следващите редове ще откриете няколко ключови момента, които е добре да запомните при съставянето и изпращането на дънинг имейли на клиентите ви, както и няколко готови за използване ефективни шаблона на дънинг съобщения съставени въз основа на събития от реалния живот.

Какво представляват дънинг имейлите?

Дънинг имейли са вид транзакционни имейли (обикновено серия от имейли) изпращани от SaaS и работещи на базата на абонаменти компании за уведомяване на клиентите за проблеми с плащанията като неуспешно плащане на абонамент, изтекла кредитна карта или пресрочено плащане. Тези имейли обикновено дават актуална информация на клиентите за статуса на акаунтите им и им дават възможност да актуализират информацията си за плащане и да направят плащане, за да продължат да използват продукта или услугата. Дънинг имейлите са ефективен начин за намаляване на отлива на клиенти и за повишаване на задържането.

hulu_dunning_email_example

Най-добрите практики за дънинг имейли

1. Изпращайте имейли от реален човек

Дори, ако дънинг имейлите ви са напълно автоматизирани, изпращането им от името на реален човек ги прави по-лични и заслужаващи доверие, което помага имейлите ви да бъдат забелязани. Проучване показва, че използването на име вместо на общ имейл адрес или име на компания, увеличава процентът на отваряне на съобщението до 35%.

2. Дайте възможност за отговаряне

Уверете се, изпращате дънниг имейлите си от имейл адрес, на който клиентите ви могат да отговарят, ако срещнат затруднения или искат да ви зададат допълнителни въпроси. Адресите тип ‘Do not reply’ (не отговаряйте) могат само да спомогнат по-голямото разочарование на клиентите, тъй като не сте улеснили обратната им връзка с вас, в случай, че имат нужда от такава.

3. Напомнете им какво ще изгубят

Вместо просто да информирате клиентите, че плащането им е било неуспешно и да ги помолите да актуализират информацията с данните от кредитната си карта, можете да добавите и лека нотка на спешност. Напомнете им какво точно ще изгубят, ако не предприемат необходимото действие (например, че ще изгубят достъп до акаунта си или съхранените данни, услугата им ще бъде прекъсната и т.н.)

nyt dunning email example

4. Включете ясен CTA и следващите стъпки

Ясният призив за действие е една от най-важние части на дънинг имейлите. Добавете директен линк, на който клиентите да актуализират информацията си за плащане, без да отварят друг прозорец, да влизат в платформата или да се лутат. Уверете се, че ги информирате колко време им остава до деактивирането на акаунта им, в случай, че не направят плащане.

5. Предложете им алтернатива

Въз основа на ценовия ви модел, можете да предложите на клиентите алтернатива на закриването на акаунта им като преминаване към безплатен план докато актуализират информацията си за плащане или предлагане на специална отстъпка, за да продължат да използват услугата ви. Тази алтернатива може да бъде полезна, ако плащането е било неуспешно поради недостиг на средства.

Примери на тема на дънинг имейли

  • Изисква се действие – Вашето плащане за [продукт] е неуспешно
  • Действайте сега, за да запазите абонамента си за [Product]
  • Не можахме да обработим плащането ви за [Product]
  • Плащането ви за [Product] беше неуспешно
  • Плащането ви за [Product] беше отказано
  • О, не! Плащането ви за [Product] бе неуспешно
  • Проблем с плащането – актуализирайте информацията си за плащане
spotify dunning email example

Десет примера на шаблони на дънинг имейли

1. Пре-дънинг имейл

2. Основен кратък дънинг имейл

Design your own dunning emails

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

3. Основен подробен дънниг имейл

4. Неформален дънинг имейл

5. Персонализиран дънинг имейл

6. Дънинг имейл ‘какво ще изгубите’

7. Серия с дънинг имейли – имейл № 1

8. Серия с дънинг имейли – последващ имейл № 2

9. Серия с дънинг имейли – последващ имейл № 3

10. Серия с дънинг имейли – имейл с последно предупреждение № 4

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions about dunning emails

Why are dunning emails important?

Many business owners feel uncomfortable when they have to send out dunning emails to their customers. However, since most failed payments typically happen by accident (e.g., due to credit card expiry), dunning emails can genuinely be efficient in helping businesses recover failed payments and reduce involuntary churn.

How many dunning emails should I send?

As transactional emails can often get overlooked, sending a single dunning email is one of the biggest mistakes you can make. If you want to recover more revenue from failed payments, consider sending out a series of emails instead of a single message. It’s recommended to send at least three follow-up emails for a month, each with a slightly different text.

Should I send pre-dunning emails?

Since technologies like credit card retries have come into use, many failed payments can be automatically handled without your team ever needing to bother your customers with pre-dunning messages. In that case, pre-dunning emails are not only providing zero-value but can also be irritating for your customers and, therefore, should be avoided.

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо