Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Slack

Контакти на бюрото за помощ на Slack

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Slack. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Slack. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Slack и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Slack като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Slack

Свържете се с клиентското обслужване на Slack чрез имейл

Slack Поддръжка на имейл

feedback@slack.com

Чат с представител на Slack

Slack Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Slack

Slack Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Slack

Slack База знания

https://api.slack.com/

Участвайте във форумните дискусии на Slack

Slack Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Slack Instagram

Slack Instagram

instagram.com/slackhq/

Slack Facebook Page

Slack Facebook Page

facebook.com/slackhq

Slack Twitter

Slack Twitter

twitter.com/slackhq

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Общи условия на Slack

Общи условия на Slack

N/A

Политика за поверителността на Slack

Политика за поверителността на Slack

N/A

Политика за сигурността на Slack

Политика за сигурността на Slack

N/A

Slack ОРЗД

Slack ОРЗД

N/A

Страница в Уикипедия за Slack

Страница в Уикипедия за Slack

N/A

Партньорска програма на Slack

Партньорска програма на Slack

N/A

Локация

Често задавани въпроси

Какво е Slack?

Slack е нов начин за комуникация с вашия екип. Той е по-бърз, по-добре организиран и по-сигурен от имейла.

Каква подкрепа предлага Slack?

Обслужващият на Slack предлага следните канали за поддръжка: имейл, чат на живо, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

Как да се свържа с Slack?

Можете да се свържете със Slack като ги изпратите по имейл, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Slack?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до feedback@slack.com.

Има ли Slack чат наживо?

Да, Slack има поддръжка за чат на живо. Отидете в долната част на страницата: https://slack.com/intl/en-sk/ and find the chat button.

 

Как да говоря с някого в Slack?

Slack няма поддръжка по телефона.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо