• Папка
  • Контакти на бюрото за помощ на Slack

Контакти на бюрото за помощ на Slack

Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Slack. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Slack. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Slack и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Slack като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.

Отиди на https://slack.com/intl/en-sk/
Slack offers a digital HQ where people, tools, and communication are all in one place, allowing for faster and more flexible work. Teams can connect through organized channels, communicate in various ways, and automate routine tasks with Workflow Builder. With the ability to connect other work apps to Slack, users can work faster and switch tabs less. Slack has improved communication, remote work, and team connectivity for 85%, 86%, and 88% of users respectively. Slack is trusted by companies worldwide and has a Slack for Enterprise option. To learn more, visit the Slack website.

Контакти на отдел Клиентско обслужване на Slack

Свържете се с клиентското обслужване на Slack чрез имейл

Slack Поддръжка на имейл

feedback@slack.com

Чат с представител на Slack

Slack Поддръжка на лайв чат

Бутон за лайв чат на уебсайт

Телефонен разговор с отдел клиентско обслужване на Slack

Slack Поддръжка на телефонна централа

N/A

Научете повече за продуктите на Slack

Slack База знания

https://api.slack.com/

Участвайте във форумните дискусии на Slack

Slack Форум

N/A

Контакти за поддръжка на социални медии

Slack Instagram

Slack Instagram

instagram.com/slackhq/

Slack Facebook Page

Slack Facebook Page

facebook.com/slackhq

Slack Twitter

Slack Twitter

twitter.com/slackhq

Споразумения за нивото на обслужване и договори

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - имейл

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - лайв чат

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - телефонна централа

N/A

Папка

Споразумение за ниво на обслужване - форум

N/A

Юридически контакти

Общи условия на Slack

Общи условия на Slack

N/A

Политика за поверителността на Slack

Политика за поверителността на Slack

N/A

Политика за сигурността на Slack

Политика за сигурността на Slack

N/A

Slack ОРЗД

Slack ОРЗД

N/A

Други линкове

Страница в Уикипедия за Slack

Страница в Уикипедия за Slack

N/A

Партньорска програма на Slack

Партньорска програма на Slack

N/A

Локация

Slack е нов начин за комуникация с вашия екип. Той е по-бърз, по-добре организиран и по-сигурен от имейла.

Frequently asked questions

Какво е Slack?

Slack е нов начин за комуникация с вашия екип. Той е по-бърз, по-добре организиран и по-сигурен от имейла.

Каква подкрепа предлага Slack?

Обслужващият на Slack предлага следните канали за поддръжка: имейл, чат на живо, поддръжка на социални медии и самообслужване support.

Как да се свържа с Slack?

Можете да се свържете със Slack като ги изпратите по имейл, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.

Какъв е имейл адреса на Slack?

Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до feedback@slack.com.

Има ли Slack чат наживо?

Да, Slack има поддръжка за чат на живо. Отидете в долната част на страницата: https://slack.com/intl/en-sk/ and find the chat button.

 

Как да говоря с някого в Slack?

Slack няма поддръжка по телефона.

Обратно в папката Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо