Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Slack. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Slack. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Slack и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Slack като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Slack е нов начин за комуникация с вашия екип. Той е по-бърз, по-добре организиран и по-сигурен от имейла.
Slack е нов начин за комуникация с вашия екип. Той е по-бърз, по-добре организиран и по-сигурен от имейла.
Обслужващият на Slack предлага следните канали за поддръжка: имейл, чат на живо, поддръжка на социални медии и самообслужване support.
Можете да се свържете със Slack като ги изпратите по имейл, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Можете да се свържете с тяхната поддръжка, като напишете имейл до feedback@slack.com.
Да, Slack има поддръжка за чат на живо. Отидете в долната част на страницата: https://slack.com/intl/en-sk/ and find the chat button.
Slack няма поддръжка по телефона.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни