Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Средно време за обработка

Какво е средно време за обработка?

Средното време за обработка е средното време, което сътрудниците отделят за всички дейности. Включва времето за разговори по телефона, задържане на разговори, чатове и решаване на казусите на клиентите. Трябва да е възможно най-кратко. Времето е пари и затова е необходимо това време да се проследява. Средното време за обработка показва колко време е необходимо за разрешаването на запитванията и кои въпроси отнемат най-много време на сътрудниците. Можете да проследявате средното време за отговор, нивото на обслужване и други. Това помага да се подобри клиентското обслужване.

Средно време за обработка

Are you delivering the best possible customer experience?

It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.

Start Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво означава Средно време за обработка?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Средното време за обработка е един от най-често измерваните показатели в контактните центрове. То показва средната продължителност на интеракциите с клиентите. Разговорите се измерват от започването на разговора от страна на клиента, през целия разговор до края му.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кое средно време за обработка е добро?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Доброто средно време за обработка трябва да е и двете. Добро качество и бързина. От списание Call Center са пресметнали глобалния стандарт за средното време за обработка – 6 минути и 3 секунди. Това обаче зависи и от индустрията, в която се извършва клиентското обслужване.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да проверя средното време за обработка в LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да проверите средното време за обработка в LiveAgent в Отчета за времето. Там можете да проверите както времето за обслужване на индивидуални запитвания, така и това на всички.” } }] }

FAQ

Какво означава Средно време за обработка?

Средното време за обработка е един от най-често измерваните показатели в контактните центрове. То показва средната продължителност на интеракциите с клиентите. Разговорите се измерват от започването на разговора от страна на клиента, през целия разговор до края му.

Кое средно време за обработка е добро?

Доброто средно време за обработка трябва да е и двете. Добро качество и бързина. От списание Call Center са пресметнали глобалния стандарт за средното време за обработка – 6 минути и 3 секунди. Това обаче зависи и от индустрията, в която се извършва клиентското обслужване.

Как да проверя средното време за обработка в LiveAgent?

Можете да проверите средното време за обработка в LiveAgent в Отчета за времето. Там можете да проверите както времето за обслужване на индивидуални запитвания, така и това на всички.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо