Какво е средно време за обработка?
Средното време за обработка е средното време, което сътрудниците отделят за всички дейности. Включва времето за разговори по телефона, задържане на разговори, чатове и решаване на казусите на клиентите. Трябва да е възможно най-кратко. Времето е пари и затова е необходимо това време да се проследява. Средното време за обработка показва колко време е необходимо за разрешаването на запитванията и кои въпроси отнемат най-много време на сътрудниците. Можете да проследявате средното време за отговор, нивото на обслужване и други. Това помага да се подобри клиентското обслужване.

Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
- Какво представлява функцията за многоезичност? (+Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Какво представлява оценяването на служителите? (+ Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Най-доброто клиентско обслужване [Обяснено]
- Универсалната пощенска кутия - Новият начин за обслужване на клиенти | LiveAgent
- Какво представлява функцията за тикети (+Безплатна пробна версия) | LiveAgent
- Най-добрият софтуер за управление на имейл за 2021 (Безплатна версия)| LiveAgent
- Какво е функция за видеoбаждания? (+Безплатен пробен период) | LiveAgent
- Какво са контактните форми? (+ Безплатна пробна версия) | LiveAgent