Какво означава отличното клиентско обслужване?
Има много начини да предоставите най-доброто клиентско обслужване. Трябва да отговаряте на въпросите на клиентите възможно най-бързо. Компанията трябва да се фокусира върху изграждането на лоялни и дълготрайни взаимоотношения, не само върху продажбите. Сътрудниците клиентско обслужване трябва да слушат внимателно и да бъдат полезни на клиентите. Те трябва да правят клиентите си щастливи. Това е ключово. Сътрудниците също така трябва да бъдат обучавани. Трябва периодично да подобряват знанията и уменията си.

Кои са топ 10 на най-добрите практики за клиентско обслужване?
- Извинете се и благодарете
- Слушайте
- Насърчавайте обратната връзка и я вземайте предвид
- Управлявайте времето си ефективно
- Бъдете съпричастни
- Идентифицирайте типовете клиенти
- Отговаряйте с лайв чат
- Събирайте и използвайте данни
- Избягвайте жаргонни думи
- Обучавайте сътрудниците обслужване на клиенти
Как можете да подобрите клиентското си обслужване със софтуер за клиентско обслужване?
There is one impactful improvement every company can do besides the mentioned practices. Having a Customer service software such as LiveAgent improves your daily customer support activities.
LiveAgent създава ефективна среда както за сътрудниците, така и за клиентите ви. Събира данни от всякакви платформи и я визуализира на едно място. Подобрява задържането на клиентите, клиентското удовлетворение и също така приходите на компанията.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.
Кои компаниите имат отлично клиентко обслужване?
- Chick-fil-A
- Ikea
- Amazon
Как тези брандове предлагат отлично клиентско обслужване?
Както виждате, команиите са от всякакви индустрии. И все пак, всички те се стремят към отлично клиентско обслужване. Нека да разгледаме и да почерпим вдъхновение от всяка от тях.
Google предлага забележителни допълнителни придобивки на служителите си в САЩ. Например: безплатна храна на работа, лекар на място, можеш да доведеш домашния си любимец на работа и други. Това създава среда без стрес. По този начин сътрудниците клиентско обслужване могат да бъдат едновременно по-креативни и продуктивни.
Chick-fil-A is a well known fast-food restaurant chain. How do they provide great customer service? The company simply understands the need to invest in their employees first. Training employees can create a huge impact. Chick-fil-A customer service has been rated as most polite. Here is how being polite gave the Chick-fil-A competitor advantage.
IKEA focuses and ultimately creates an experience. IKEA always strives to improve the customer experience. Let’s look at the example. Your family needs to go furniture shopping. If you have young kids, IKEA enables them to play in the children’s play center while you shop. After finishing your shopping, you can just simply pick the kids up and go for a nice family meal under the same roof. This convenience is what ultimately creates an example of a great customer experience. This is a big part of the overall customer service satisfaction of the company.
И последно, но не на последно място, Amazon. Какво осигурявана Amazon отлични оценки за удовлетвореност от клиентското обслужване? Помислете си за случаите, когато сте пазарували от Amazon и е трябвало да върнете продукта. Вероятно е било бързо и лесно. Това е една от многото области, в които клиентското обслужване на Amazon надминава очакванията.
Expert note
Най-доброто клиентско обслужване включва периодично подобряване на знанията и уменията на служителите, както и използване на софтуер за ефективна обработка на заявките от клиентите.

Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентската услуга може да се разпространи по различни начини, а удовлетвореността на клиентите се измерва по много начини. Обученията за обслужване на клиенти (CST) помагат на професионалистите да учат да общуват със своите клиенти в положителен тон и да се справят с проблеми. Времето за решаване и времето за изчакване са две от ключовите мерки за управление на клиентското обслужване.
Интервю за работа в екипа по обслужване на клиенти
Текстът обсъжда входящите и изходящите продажби в кол центъра. За тях се използват CRM системи и диалъри, които подпомагат агентите да увеличават производителността си. За измерване на успешността в изходящите продажби се използват различни статистически показатели.
Контролен списък за стандарти за клиентско обслужване
Текстът обсъжда важността на планирането в маркетинга и инструментите, които могат да помогнат в разбирането на нуждите на целевата аудитория. Втората част от текста се фокусира върху важността на клиентското обслужване и предлага контролен списък за създаване на стандарти за качествено обслужване за служителите в обслужващия сектор.
Как да отговорите на запитването на клиент
The text covers various topics related to marketing, such as upselling, email templates, and ways to respond to customer inquiries. Investing in employee training for customer service can improve a company's reputation and lead to more sales. Email newsletter templates and personalization in marketing can improve customer interaction. Communication with customers is important for retaining them through quality service and special offers. Sending personalized emails to customers can enhance the customer experience, and links in the content can increase web traffic and optimize for search engines.