Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Най-доброто клиентско обслужване

Customer service is the way that an organization deals with customers before, during, and after a sale, and the activities involved in dealing with customers.

Cambridge dictionary

Какво означава отличното клиентско обслужване?

Има много начини да предоставите най-доброто клиентско обслужване. Трябва да отговаряте на въпросите на клиентите възможно най-бързо. Компанията трябва да се фокусира върху изграждането на лоялни и дълготрайни взаимоотношения, не само върху продажбите. Сътрудниците клиентско обслужване трябва да слушат внимателно и да бъдат полезни на клиентите. Те трябва да правят клиентите си щастливи. Това е ключово. Сътрудниците също така трябва да бъдат обучавани. Трябва периодично да подобряват знанията и уменията си.

Кои са топ 10 на най-добрите практики за клиентско обслужване?

  • Извинете се и благодарете
  • Слушайте
  • Насърчавайте обратната връзка и я вземайте предвид
  • Управлявайте времето си ефективно
  • Бъдете съпричастни
  • Идентифицирайте типовете клиенти
  • Отговаряйте с лайв чат
  • Събирайте и използвайте данни
  • Избягвайте жаргонни думи
  • Обучавайте сътрудниците обслужване на клиенти

Как можете да подобрите клиентското си обслужване със софтуер за клиентско обслужване?

Сред споменатите практики има едно подобрение, което оказва голямо влияние и всяка компания може да направи. Да имате софтуер за клиентско обслужване като LiveAgent подобрява ежедневната ви работа по обслужването на клиенти.

LiveAgent създава ефективна среда както за сътрудниците, така и за клиентите ви. Събира данни от всякакви платформи и я визуализира на едно място. Подобрява задържането на клиентите, клиентското удовлетворение и също така приходите на компанията.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

Free trial

Кои компаниите имат отлично клиентко обслужване?

  • Google 
  • Chick-fil-A
  • Ikea
  • Amazon

Как тези брандове предлагат отлично клиентско обслужване?

Както виждате, команиите са от всякакви индустрии. И все пак, всички те се стремят към отлично клиентско обслужване. Нека да разгледаме и да почерпим вдъхновение от всяка от тях.

Google предлага забележителни допълнителни придобивки на служителите си в САЩ. Например: безплатна храна на работа, лекар на място, можеш да доведеш домашния си любимец на работа и други. Това създава среда без стрес. По този начин сътрудниците клиентско обслужване могат да бъдат едновременно по-креативни и продуктивни.

Chick-fil-A е добре позната верига за бързо хранене. Как предоставя отлично клиентско обслужване? Компанията просто разбира нуждата първо да инвестира в служителите си. Обучението на служителите може да има огромно влияние. Обслужването на Chick-fil-A е оценено като най-учтивото. Ето как учтивостта дава на Chick-fil-A конкурентно предимство.

IKEA се фокусира върху и създава преживявания. IKEA винаги се опитва да подобри клиентското изживяване. Нека погледнем примера. Семейството ви трябва да отиде да си избере мебели. Ако имате малки деца, IKEA им дава възможност да играят в детския кът докато пазарувате. След като приключите с пазаруването, можете да вземете децата и да отидене на приятен семеен обяд под същия покрив. Това удобство в крайна сметка е пример за отлично клиентско изживяване. Това е голяма част от общото удовлетворение от клиентското обслужване на компанията.

И последно, но не на последно място, Amazon. Какво осигурявана Amazon отлични оценки за удовлетвореност от клиентското обслужване? Помислете си за случаите, когато сте пазарували от Amazon и е трябвало да върнете продукта. Вероятно е било бързо и лесно. Това е една от многото области, в които клиентското обслужване на Amazon надминава очакванията.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е клиентско обслужване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Клиентското обслужване е директно взаимодействие между клиента и сътрудника на компанията, с когото се е свързал. Клиентското обслужване е ключов фактор в създаването на взаимоотношения и имиджа на бранда.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да предоставим най-доброто клиентско обслужване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Има много начини да подобрите нивото на клиентското обслужване на бизнеса си. Трябва да се уверите, че имате обширни познания за продуктите и услугите, които предлагате. Трябва също така да слушате клиентите си и да искате мнението им. Няма да навреди ако използвате учтив език и форма за комуникация. Уверете се, че екипът ви може да отговори на всеки клиент възможно най-бързо, използвайте максимално обратната връзка, за да подобрите клиентското изживяване и да създадете здрави взаимоотношения с клиентите си – всичко това ще ви се отплати!” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кои са често срещаните грешки в клиентското обслужване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Има грешки в клиентското обслужване, които оказват голямо влияние върху това как ви възприемат клиентите и в крайна сметка намаляват печалбите на компанията. Една от най-често срещаните грешки е липса на компетентност в екипа, който отговаря за клиентското обслужване. Липсата на проактивност от страна на сътрудниците към нуждите на клиентите също често се определя като една от най-сериозните грешки в процеса по обслужване на клиентите. Ако не можете да обърнете внимание на клиенттие си и те нямат достъп до бързо обслужване (включително липса на достъпност по множество канали), това е още един сигнал, че нещо не е наред. Ако не слушате внимателно клиентите, не спазвате обещанията си и ги разочаровате, можете да нанесете много вреди. Ако нямате история на клиентското обслужване, за екипът ще е трудно да наблюдава целия процес, което от своя страна може да доведе до ниско ниво на клиентско удовлетворение.” } }] }

FAQ

Какво е клиентско обслужване?

Клиентското обслужване е директно взаимодействие между клиента и сътрудника на компанията, с когото се е свързал. Клиентското обслужване е ключов фактор в създаването на взаимоотношения и имиджа на бранда.

Как да предоставим най-доброто клиентско обслужване?

Има много начини да подобрите нивото на клиентското обслужване на бизнеса си. Трябва да се уверите, че имате обширни познания за продуктите и услугите, които предлагате. Трябва също така да слушате клиентите си и да искате мнението им. Няма да навреди ако използвате учтив език и форма за комуникация. Уверете се, че екипът ви може да отговори на всеки клиент възможно най-бързо, използвайте максимално обратната връзка, за да подобрите клиентското изживяване и да създадете здрави взаимоотношения с клиентите си – всичко това ще ви се отплати!

Кои са често срещаните грешки в клиентското обслужване?

Има грешки в клиентското обслужване, които оказват голямо влияние върху това как ви възприемат клиентите и в крайна сметка намаляват печалбите на компанията. Една от най-често срещаните грешки е липса на компетентност в екипа, който отговаря за клиентското обслужване. Липсата на проактивност от страна на сътрудниците към нуждите на клиентите също често се определя като една от най-сериозните грешки в процеса по обслужване на клиентите. Ако не можете да обърнете внимание на клиенттие си и те нямат достъп до бързо обслужване (включително липса на достъпност по множество канали), това е още един сигнал, че нещо не е наред. Ако не слушате внимателно клиентите, не спазвате обещанията си и ги разочаровате, можете да нанесете много вреди. Ако нямате история на клиентското обслужване, за екипът ще е трудно да наблюдава целия процес, което от своя страна може да доведе до ниско ниво на клиентско удовлетворение.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо