Най-доброто клиентско обслужване

Какво означава отличното клиентско обслужване?

Има много начини да предоставите най-доброто клиентско обслужване. Трябва да отговаряте на въпросите на клиентите възможно най-бързо. Компанията трябва да се фокусира върху изграждането на лоялни и дълготрайни взаимоотношения, не само върху продажбите. Сътрудниците клиентско обслужване трябва да слушат внимателно и да бъдат полезни на клиентите. Те трябва да правят клиентите си щастливи. Това е ключово. Сътрудниците също така трябва да бъдат обучавани. Трябва периодично да подобряват знанията и уменията си.

Кои са топ 10 на най-добрите практики за клиентско обслужване?

  • Извинете се и благодарете
  • Слушайте
  • Насърчавайте обратната връзка и я вземайте предвид
  • Управлявайте времето си ефективно
  • Бъдете съпричастни
  • Идентифицирайте типовете клиенти
  • Отговаряйте с лайв чат
  • Събирайте и използвайте данни
  • Избягвайте жаргонни думи
  • Обучавайте сътрудниците обслужване на клиенти

Как можете да подобрите клиентското си обслужване със софтуер за клиентско обслужване?

There is one impactful improvement every company can do besides the mentioned practices. Having a Customer service software such as LiveAgent improves your daily customer support activities. 

LiveAgent създава ефективна среда както за сътрудниците, така и за клиентите ви. Събира данни от всякакви платформи и я визуализира на едно място. Подобрява задържането на клиентите, клиентското удовлетворение и също така приходите на компанията.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

Кои компаниите имат отлично клиентко обслужване?

  • Google 
  • Chick-fil-A
  • Ikea
  • Amazon

Как тези брандове предлагат отлично клиентско обслужване?

Както виждате, команиите са от всякакви индустрии. И все пак, всички те се стремят към отлично клиентско обслужване. Нека да разгледаме и да почерпим вдъхновение от всяка от тях.

Google предлага забележителни допълнителни придобивки на служителите си в САЩ. Например: безплатна храна на работа, лекар на място, можеш да доведеш домашния си любимец на работа и други. Това създава среда без стрес. По този начин сътрудниците клиентско обслужване могат да бъдат едновременно по-креативни и продуктивни.

Chick-fil-A is a well known fast-food restaurant chain. How do they provide great customer service? The company simply understands the need to invest in their employees first. Training employees can create a huge impact. Chick-fil-A customer service has been rated as most polite. Here is how being polite gave the Chick-fil-A competitor advantage.  

IKEA focuses and ultimately creates an experience. IKEA always strives to improve the customer experience. Let’s look at the example. Your family needs to go furniture shopping. If you have young kids, IKEA enables them to play in the children’s play center while you shop. After finishing your shopping, you can just simply pick the kids up and go for a nice family meal under the same roof. This convenience is what ultimately creates an example of a great customer experience. This is a big part of the overall customer service satisfaction of the company.

И последно, но не на последно място, Amazon. Какво осигурявана Amazon отлични оценки за удовлетвореност от клиентското обслужване? Помислете си за случаите, когато сте пазарували от Amazon и е трябвало да върнете продукта. Вероятно е било бързо и лесно. Това е една от многото области, в които клиентското обслужване на Amazon надминава очакванията.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо