Какво е Маркдаун?
Маркдаун е лесен език за маркиране. Неговото предимство е че лесно може да бъде конвертиран в HTML или друг сходен език. Маркдаун е най- често използван за форматирането на файлове, писането на онлайн съобщения във форуми и добавянето на изображение към текст.
Frequently asked questions
Какво е Маркдаун?
Маркдаун е олекотен език за маркиране. Той се използва за добавянето на форматиращи елементи към документи с обикновен текст. Това е един от най- популярните текстове за маркиране в света. Когато създавате ред с Маркдаун, добавяте Маркдаун синтакс към Вашия текст за да определите, кои думи и фрази трябва да изглеждат различно.
Кои са предимствата на Маркдаун?
Основното предимство на Маркдаун е това, че за разлика от WYSIWYG редактора, той не изисква кликването върху бутони за да се получи желаното форматиране. Още повече, че не е ограничен от дизайна на софтуер разработчиците. Маркдаун може да бъде разширен с допълнителни функции, които съответстват на Вашите нужди. Работи страхотно със страници и документи, които не са много комплексни и няма да бъдат използвани на много места.
Използвали се Маркдаун на LiveAgent?
Маркдаун се използва на LiveAgent. Благодарение на това, потребителите на LiveAgent могат по правилен начин да добавят елементи за форматиране към текстовите документи.
Expert note
<p>Маркдаун е олекотен език за маркиране на текстови документи. С него можете лесно да форматирате текста, като добавите синтаксис към думи и фрази.</p>

Шаблон за отговор от сътрудник
За да се постигнат добри резултати, е нужна клиентски ориентирана маркетингова стратегия с редовен анализ. LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага демонстрации, цени, функционалности, интеграции и алтернативи. Сътрудниците могат да използват шаблони за отговор на запитвания, за да улеснят комуникацията с клиентите. Препоръчителен начин за връзки с клиентите е чрез посланиците на марката.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.
Двутонален многочестотен сигнал
Висококачествено обслужване, социални медии и автоматизация подобряват клиентското обслужване. Ниската цена на VoIP и Formidable Forms са полезни инструменти.