Какво е Маркдаун?
Маркдаун е лесен език за маркиране. Неговото предимство е че лесно може да бъде конвертиран в HTML или друг сходен език. Маркдаун е най- често използван за форматирането на файлове, писането на онлайн съобщения във форуми и добавянето на изображение към текст.
Frequently Asked Questions
Какво е Маркдаун?
Маркдаун е олекотен език за маркиране. Той се използва за добавянето на форматиращи елементи към документи с обикновен текст. Това е един от най- популярните текстове за маркиране в света. Когато създавате ред с Маркдаун, добавяте Маркдаун синтакс към Вашия текст за да определите, кои думи и фрази трябва да изглеждат различно.
Кои са предимствата на Маркдаун?
Основното предимство на Маркдаун е това, че за разлика от WYSIWYG редактора, той не изисква кликването върху бутони за да се получи желаното форматиране. Още повече, че не е ограничен от дизайна на софтуер разработчиците. Маркдаун може да бъде разширен с допълнителни функции, които съответстват на Вашите нужди. Работи страхотно със страници и документи, които не са много комплексни и няма да бъдат използвани на много места.
Използвали се Маркдаун на LiveAgent?
Маркдаун се използва на LiveAgent. Благодарение на това, потребителите на LiveAgent могат по правилен начин да добавят елементи за форматиране към текстовите документи.
Expert’s note
Маркдаун е олекотен език за маркиране на текстови документи. С него можете лесно да форматирате текста, като добавите синтаксис към думи и фрази.
MMS от Meta – реч към текст и текст към реч
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.