Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Локален кол център

Локалният кол център е софтуер за обработване на входящи и изходящи обаждания, както и взаимодействия чрез IVR меню с помощта на една единствена система. Локалните системи за кол център са чудесна алтернатива на класическите кол центрове, тъй като са уеб базирани и изгодни от финансова гледна точка. Няма нужда да се тревожите за поддръжката на сървъри, купуването на оборудване или инсталирането на външен софтуер.

Защо трябва да използвате локален кол център?

Отличното обслужване по телефона е крайъгълният камък на всяка една успешна компания. Въпреки че традиционните кол центрове бавно остаряват и биват заместени от различни видове софтуер за кол център или локални кол центрове, обслужването по телефона все още е доста търсено и предпочитано от клиентите.

Според CFI Group 76% от всички потребители предпочитат обслужването по телефон пред това чрез дигитални средства като имейл, онлайн форми за контакт е социалните медии. Затова е важно да удовлетворите потребностите на по-голямата част от клиентите си, осигурявайки бързо, персонализирано и компетентно обслужване по телефона.

Най-безпроблемният и икономически изгоден начин за това е като инвестирате в софтуер за локален кол център.

Как можете да използвате локалния кол център?

Кол център като този на LiveAgent предлага на потребителите си голям набор от съвременни и професионални функции за кол център като:

  • Входящи обаждания
  • Изходящи обаждания
  • Вътрешни обаждания
  • IVR (Интерактивна система за гласови отговори) технология
  • Подреждане на обажданията в опашка
  • Автоматично обратно обаждане
  • Пренасочване на разговорите с потвърждение
  • Автоматична маршрутизация на разговорите/автоматично разпределение на разговорите (ACD)
  • Видео разговори
  • Неограничени записи на разговори
  • Множество поддържани устройства за обаждане включително смарт телефони
Mockup-Call center connection

В допълнение към изброеното много локални кол центрове осигуряват допълнителни функции като:

Локалният кол център е модерна технология, която няма нужда от допълнително външно приложение, за да функционира. В действителност инструментите за кол център са вградени, за да оптимизират максимално работния процес и за да ви спестят средства, затова включват всички функции и ползи на класическите програмни продукти за клиентска поддръжка.

call transfer attend

Какви са ползите от използването на локални кол центрове?

Подобряване на клиентската удовлетвореност

Разполагането с добре организиран софтуер за локален кол център с функции като IVR менюта, автоматично обратно обаждане и прехвърляне на обаждане с потвърждаване, може да подобри клиентската удовлетвореност. Клиентите търсят опции докато обаждането им е задържано в режим на изчакване. Освен това искат да бъдат информирани за това към кого ще бъде пренасочено обаждането им, дори служителят, към когото ще бъдат пренасочени да не е на линия.

Да разполагате с надежден локален кол център LiveAgent в арсенала си е най-хубавото нещо, което можете да направите, за да запазите клиентите си удовлетворени обаждане след обаждане.

Локален кол център
Клиентите не са удовлетворени от традиционните кол центрове. Вместо това използвайте виртуален кол център!

По-бързо време за решаване

Разполагането с локален кол център, оборудван с IVR система може да ви помогне да подобрите времето за решаване на проблемите. Давайки възможност на клиентите си да избират с кой отдел да говорят, вие елиминирате посредника, който обикновено приема обажданията, изслушва от какво има нужда клиентът и тогава го прехвърля към съответния отдел или сътрудник.

Stand out from your competitors with a strong
customer
service
culture

Значително намаление на разходите

Локалните кол центрове струват малка част от цената на традиционните кол центрове. Единственото нещо, за което трябва да плащате е месечния ви абонамент и абонамента за VOIP телефонния ви номер. Плащате единствено за това, което реално сте ползвали. Без разходи за използване на допълнителни минути и без скрити такси.

Освен това не е необходимо да плащате за наем, скъпо оборудване, електричество и още. Кол центърът ви е достъпен от всеки компютър или смартфон с интернет връзка.

Локален кол център
Подобрете работата на локалния си кол център с времето

Подобрена производителност на труда на служителите

Локалните кол центрове като LiveAgent са оборудвани с допълнителни функции и възможности за интеграция, които могат да подобрят производителността на труда на служителите ви. Тъй като служителите ви имат достъп до цялата информация за клиентите от интерфейса на кол центъра interface, те няма да губят време в търсене на предишни разговори, информация за контакт и още.

Локален кол център

По-висока гъвкавост

Локалните кол центрове дават на служителите ви свобода и гъвкавост. Работата от дома или дистанционно е напълно осъществима опция. На служителите ви няма да се налага да стоят повече в офиса или пред компютъра. Дори не е необходимо да разполагат със специално устройство. Могат просто да пренасочват обажданията си към личните си устройства и да отговарят в движение. Страхотно, нали?

Как можете да настроите локален кол център в LiveAgent?

Локалният кол център в LiveAgent може да бъде настроен за минути.

1. Влезте в профила си в LiveAgent и натиснете Обаждане

2. Натиснете Номера

3. Натиснете върху оранжевия бутон Създаване

Локален кол център

4. Изберете вашия доставчик на VOIP услуга ( VOIP доставчика, от който сте закупили телефонния си номер)

Локален кол център

5. Въведете име (за да запомните номера)

6. Изберете отдела, към който да бъдат пренасочвани входящите обаждания към този телефонен номер

7. Въведете префикса за набиране

8. Маркирайте полето за запис на обажданията, ако искате да записвате всички входящи/изходящи обаждания от този телефонен номер

9. Въведете информацията за вход предоставена ви от доставчика на VOIP услуги (име на хост, потребителско име, парола)

Локален кол център

10. Натиснете Добави

Ако телефонният номер е успешно добавен и е активен, до него ще има зелена точка.

11. След това натиснете бутона Редактиране и кликнете IVR.

(IVR)

Настройте IVR менюто/приветствените съобщения с помощта на  това ръководство IVR (приветствени/офлайн съобщения).

12. След като настроите IVR менюто си, натиснете Конфигурация

13. Натиснете Обаждане

14. Натиснете Настройки

Локален кол център

15. Променете настройките според предпочитанията си и натиснете Запази

16. Използвайте това ръководство, за да добавите хардуер и софтуер телефоните към екрана с устройствата

17. След това препратете това ръководство до служителите си, за да могат да настроят предпочитано устройство за приемане на обажданията

Как изглежда/работи на практика?

Софтуерът за локален кол център на LiveAgent е гъвкав, мащабируем и може да бъде достъпен от всеки компютър или телефон с интернет връзка. Може да бъде използван от много потребители едновременно и да бъде настроен според изискванията и нуждите на компанията ви. Системата е на достъпна цена, лесно се използва и има надежден ъптайм. Вижте как работи в долното видео.

Frequently asked questions about hosted call centers

What is a hosted call center?

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.

Why should I use a hosted call center?

Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

What features are included in a hosted call center?

Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings

How can a hosted call center benefit your business?

A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо