Huawei
  • Сценарии за употреба
  • Huawei

Huawei Huawei е китайска мултинационална компания за мрежови и телекомуникационни услуги, предоставяща решения в 170 страни.

Всичко започва с професионално обслужване на клиентите

Като водещ глобален доставчик на телекомуникационни решения, Huawei разбра важността на комуникацията в реално време с клиентите. Те започнаха да търсят helpdesk софтуер с тикетинг система, която би повишила ефективността на техния персонал чрез добавяне на обслужване чрез live чат. След проучванията си по-късно през 2013 г. те решиха да се доверят LiveAgent.

” „Бързо създадохме лесен начин за наблюдение и обработка на заявки от клиенти през множество дигитални канали.”

Всичко започва с професионално обслужване на клиентите

Live чат и активни чат покани

Huawei постоянно използва чат и чат покани, което позволява на компанията да комуникира активно със своите клиенти. Освен това те успяха да намалят броя на изходящите повиквания, което спестява повече време всеки ден. ( Чрез чата можете да обслужвате 3 пъти повече клиенти, отколкото по телефона.)

” „Въвеждайки услуга в реално време, успяхме да увеличим удовлетвореността на клиентите с 29%.”

Подобрения, постигнати чрез внедряването на LiveAgent:

  • Подобряване на удовлетвореността на клиентите с качествена онлайн услуга
  • Повишение на продажбите и кръстосаните продажби
  • Намален брой обаждания и имейли за облекчаване на работата на контактния център
  • Връзка в реално време за изграждане на лоялност и доверие към марката

Подобрения, постигнати чрез внедряването на LiveAgent:

Удовлетвореност на клиентите и цели на компанията

Huawei измерва общото удовлетворение на клиентите с LiveAgent, чрез добри или лоши отзиви. Получаването на положителни и отрицателни отзиви помага да се подобри цялостното качество на обслужването на Huawei. Това дава на мениджърите представа кой се справя добре и кой се нуждае от повече обучение. Получаването на положителна обратна връзка след чата също мотивира служителите.

Благодарение на възката с Twitter и Facebook, Huawei е в състояние да проследява всички съобщения и запитвания на клиенти директно в системата LiveAgent.

” Страхотен инструмент, който повиши нивото на ефективност на нашия екип.”

Gokulnaath Gopal – Проект мениджър в Huawei

Check out the rest of the stories

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо