Aquasprouts
  • Сценарии за употреба
  • Aquasprouts

AquaSprouts

AquaSprouts съществува, за да създава иновация и вълнение за аквапониката, достъпни за всички. Ние вярваме, че аквапониката може да е крайъгълен камък за бъдещите хранителни системи, намалявайки отпадъците и позволявайки на хората навсякъде да произвеждат чиста, здравословна храна за себе си и обществото, в което живеят. Ние знаем, че образованието и практическият опит са ключови за успеха на новите технолгии. AquaSprouts работи с нас от ноември 2015 г. и има 5 сътрудници клиентско обслужване, които работят на пълно работно време и осигуряват полезни съвети на клиенти от повече от 10 държави

Постигнатото клиентско удовлетвоение от 96,5% е просто впечатляващо. Тези цифри са още по-забележителни, предвид факта, че сътрудниците на AquaSprouts обработват повече от 500 сложни запитвания всеки месец.Що се отнася до каналите за обслужване,  добрият стар имейл е това, на което “зелената” компания разчита най-много. 

Все пак, не игнорира и предимствата на комуникацията в реално време, която осигурява лайв чата. Сътрудниците обработват и над 100 чат сесии в допълнение към забележителното обслужване по имейл. LiveAgent не е първият help desk софтуер, който AquaSprouts използва. Преди да се прехвърли към нашата платформа, компанията е използвала настоящия лидер на пазара ZenDesk. Този дребен факт прави решението й да премине към LiveAgent още по-вълнуващо.

Много сме горди когато компании, работещи в сферата на възобновяемата енергия, избере нашето приложение. Да помагаме на планетата Земя и по този начин на цялата човешка раса, е благородна кауза, която трябва да се преследва без компромиси или съжаление.

Често, дребните неща имат значение. Нашият клиент AquaSprouts показва на света, че нещо толкова просто като грижата за Вашия аквариум и рибки, играе важна роля в света. Навсякъде – в дома Ви, в офиса или дори в класната стая, AquaSprouts дава уникална перспектива към аквариума.

“Изградихме успеха си върху осигуряването на пълното преживяване. Полагаме много усилия, за да задоволим клиентите си. Няма как да го постигнем без прекрасното help desk приложение на любимия ни LiveAgent.”

Какво се промени след като преминахте към LiveAgent?

Кой може да е по-подходящ да отговори на този въпрос от самия ръководител на отдел Клиентско обслужване на AquaSprouts?… “Всичко е на едно място! Преди трябваше или да използваме няколко приложения, или да плащаме допълнително за интеграции. LiveAgent ни позволява да предлагаме най-доброто клиентско обслужване без да надвишаваме бюджета си или да жертваме важни инструменти.”

“Също така сме по-склонни да дадем акаунти в LiveAgent на сътрудниците от отдел Продажби и на други служители, защото добавянето на нови потребители е изключително достъпно. Екипът също така използва вътрешни запитвания, за да комуникира по-ефективно с членовете си, които работят дистанционно.”

Кои са любимите ви функции?

Има много за харесване в LiveAgent, но ако трябва да изредя тези, които използваме най-често, те са:

  • Неограничено обработване на имейли/маски за имейли
  • Напълно персонализирана CSS база знания
  • Лайв чат + персонализирани чат прозорци/бутони
  • Видео/гласов чат директно през сайта
  • Потребителски форуми – управление на социални медии
  • Потребителски форуми – управление на социални медии

“Можем лесно да поддържаме всички канали за комуникация на един екран. Ние сме навсякъде, където са и нашите клиенти!”, отбелязва Джак Икард.

Според ръководителя на отдел Клиентско обслужване, LiveAgent се е превърнал в незаменим актив. “Не бихме могли да си пожелаем по-добър софтуер за обслужване, който да има ТОЛКОВА МНОГО функции, включени в една обща цена.”

А обучението? Колко трудно беше да свикнете с LiveAgent?

“Лесно беше! Нямахме нужда от време за свикване, всичко е разположено много логично.”

И последно, но не на последно място: защо започнахте да използвате LiveAgent?

“Защото първоначалната беплатна година на Zendesk свършваше и бяхме решени да намерим софтуер, който ни дава повече срещу парите ни. LiveAgent имаше всичко, от което се нуждаехме.”

Прагматичен и икономичен се оказа правилното решение. В заключение, да добавя нещо, което си заслужава да се обмисли. Въпреки маркетинговата сила на известните марки в сферата на клиентското обслужване, да изберете алтернативно решение може да се окаже най-доброто, което можете да направите.

Това не означава, че трябва да се задоволите с по-несъвършен продукт. Точно обратното е – най-доброто решение за вас може да се окаже скритото съкровище, което ще откриете ако кликнете на третия линк в Google вместо на първия.

Джак Икард – ръководител на отдел Клиентско обслужване в AquaSprouts

Вижте останалите истории

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x