Joomla! integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Joomla! Политика за поверителността
Ако искате да добавите един от нашите чат бутони на вашия Joomla сайт, можете да го направите като въведете кода на бутона във вашия Joomla футър. Просто следвайте тези стъпки:
- Отидете в таблото си за управление в LiveAgent
- Отидете на Конфигурации. Натиснете “Чат”, след това “Чат бутони”.
- Натиснете “Редактирай” на бутона, който искате да използвате и копирайте кода за интеграция.
- Отидете в таблото си за управление на шаблони в Joomla
- Кликнете върху шаблона, който е зададен по подразбиране за ‘сайт’
- Натиснете ‘Редактиране на шаблона на главната страница‘ и вмъкнете кода на бутона към показания HTML код. Поставете го над закриващия таг</body>:
- Натиснете “Запази”.
След като сайтът ви вече е интегриран, бутонът на LiveAgent ще бъде показан в зависимост от настройките му (вляво, вдясно, отдолу, офлайн, онлайн):
Какво е Joomla?
Joomla е безплатна система за управление на съдържание (CMS) с отворен код за публикуване на уеб съдържание. Тя е идеалният софтуер за малкия бизнес, неправителствени организации, нестопански организации, държавни институции и големи корпорации. Към момента Joomla е “приютила” повече от 2 милиона активни уебсайта.
Как можете да използвате Joomla с LiveAgent?
Интеграцията на Joomla в LiveAgent ви позволява да поставите бутони на чата на живо на LiveAgent на вашите Joomla уебсайтове.
Frequently Asked Questions
Какви са ползите от използването на Joomla?
- високо ниво на персонализиране - разнообразие от шаблони - полезни разширения - възможност за SEO
Как можете да свържете LiveAgent с Joomla?
1. Отидете на Конфигурации от таблото си за управление в LiveAgent 2. Натиснете Чат - Чат бутони 3. Създайте бутон за чат на живо и копирайте HTML кода 4. Поставете HTML кода във вашия Joomla сайт (Edit main page template - Paste - Save) (Редактиране на шаблона на главната страница - Вмъкни - Запази)
CMS (Система за управление на съдържанието)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага интеграции с други системи и активира докинг чат на прозорец, който подобрява клиентското изживяване. Софтуерът предоставя функция за промъкване на съобщения, която увеличава ефективността на компанията. Инструментите за чат на LiveAgent позволяват на агентите да отговарят по-ефективно на клиентските запитвания. LiveAgent е Service Hub алтернатива с високо качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация.
Шаблоните за известия улесняват работата на екипа за обслужване на клиенти, като подготвят форми с предварително попълнени данни, които да се използват при многократни изпращания. LiveAgent предоставя шаблони за известия, които могат да бъдат персонализирани и автоматизират работата, като спестяват време на екипа.