Партньор
Ако искате да добавите един от нашите чат бутони на вашия Joomla сайт, можете да го направите като въведете кода на бутона във вашия Joomla футър. Просто следвайте тези стъпки:
- Отидете в таблото си за управление в LiveAgent
- Отидете на Конфигурации. Натиснете “Чат”, след това “Чат бутони”.
- Натиснете “Редактирай” на бутона, който искате да използвате и копирайте кода за интеграция.
- Отидете в таблото си за управление на шаблони в Joomla
- Кликнете върху шаблона, който е зададен по подразбиране за ‘сайт’
- Натиснете ‘Редактиране на шаблона на главната страница‘ и вмъкнете кода на бутона към показания HTML код. Поставете го над закриващия таг</body>:

- Натиснете “Запази”.
След като сайтът ви вече е интегриран, бутонът на LiveAgent ще бъде показан в зависимост от настройките му (вляво, вдясно, отдолу, офлайн, онлайн):

Какво е Joomla?
Joomla е безплатна система за управление на съдържание (CMS) с отворен код за публикуване на уеб съдържание. Тя е идеалният софтуер за малкия бизнес, неправителствени организации, нестопански организации, държавни институции и големи корпорации. Към момента Joomla е “приютила” повече от 2 милиона активни уебсайта.
Как можете да използвате Joomla с LiveAgent?
Интеграцията на Joomla в LiveAgent ви позволява да поставите бутони на чата на живо на LiveAgent на вашите Joomla уебсайтове.
Frequently asked questions
Какви са ползите от използването на Joomla?
- високо ниво на персонализиране - разнообразие от шаблони - полезни разширения - възможност за SEO
Как можете да свържете LiveAgent с Joomla?
1. Отидете на Конфигурации от таблото си за управление в LiveAgent 2. Натиснете Чат - Чат бутони 3. Създайте бутон за чат на живо и копирайте HTML кода 4. Поставете HTML кода във вашия Joomla сайт (Edit main page template - Paste - Save) (Редактиране на шаблона на главната страница - Вмъкни - Запази)
Търсите алтернатива на CallPage?
Различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията са разгледани, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Социалните медии не се предпочитат. LiveAgent е алтернатива на Service Hub за обслужване на клиенти.
CMS (Система за управление на съдържанието)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага интеграции с други системи и активира докинг чат на прозорец, който подобрява клиентското изживяване. Софтуерът предоставя функция за промъкване на съобщения, която увеличава ефективността на компанията. Инструментите за чат на LiveAgent позволяват на агентите да отговарят по-ефективно на клиентските запитвания. LiveAgent е Service Hub алтернатива с високо качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация.
Инструменти за обслужаване на клиенти
Подобрете комуникацията и продажбите чрез клиентски портал и софтуер за клиентско обслужване като LiveAgent и X-Cart LiveAgent. Внедрете модел на организационната структура на кол център и използвайте инструменти като организационни диаграми и видео конференции за визуализация и лесно разбиране. Разберете нуждите и интересите на клиентите си чрез социални медии и подходящи инструменти за обслужване, като форуми, чат на живо, мобилни приложения и други.