Партньор
Ако искате да добавите един от нашите бутони за чат към сайта си в ExpressionEngine, можете да го направите лесно като добавите кода на бутона към файла с глобален горен или долен колонтитул.
- Като за начало, копирайте желания бутон за чат – от вашия LiveAgent.
- Отидете на Конфигурация>Чат>Бутони за чат, отворете възможностите за редакция на избрания бутон и копирайте кода за интеграция.
- В Expression Engine отидете на Дизайн> Шаблони> Редактирай> глобални и изберете файла за горен или долен колонтитул. В нашия пример работим с файла за долен колонтитул. Поставете кода в полето за код:

- Готово! Запазете промените с бутона Актуализирай бутона и сайтът ви вече е интегриран с бутона. Ще се показва според настройките на бутона.
Какво е ExpressionEngine?
ExpressionEngine е система за управление на съдържанието (CMS), с помощта на която можете да създадете уебсайт или форум. Изключително стабилна е, има мощна система за защита и освен всичко разполага с множество възможности за персонализация.
Как се използва?
LiveAgent ви позволява да слагате бутони за чат в сайта си в ExpressionEngine.
Frequently asked questions
Какви са предимствата от използването на ExpressionEngine?
- лесен за използване - отлична сигурност - широк набор от добавки/разширения
Как да интегрирате ExpressionEngine с LiveAgent?
Това за стъпките, за да интегрирате бутон за лайв чат: 1. Направете си акаунт / Впишете се в акаунта си в LiveAgent 2. Кликнете Конфигурация -> Чат -> Бутон за чат 3. Създайте или персонализирайте бутон за чат 4. Копирайте HTML кода от LiveAgent 5. Въведете кода в ExpressionEngine (Дизайн-Шаблони-Редакция-Глобален-долен/горен колонтитул-Постави-Запази)
Препоръчва се използването на софтуер LiveAgent за подобряване на комуникацията и продажбите в клиентското обслужване чрез чат и хибридни тикет потоци. С помощта на софтуера за проследяване може да се подобри маркетинговите съобщения и задържането на клиентите. Използването на VoIP предоставя отлично клиентско обслужване и поддръжка със ниска цена.
CMS (Система за управление на съдържанието)
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага интеграции с други системи и активира докинг чат на прозорец, който подобрява клиентското изживяване. Софтуерът предоставя функция за промъкване на съобщения, която увеличава ефективността на компанията. Инструментите за чат на LiveAgent позволяват на агентите да отговарят по-ефективно на клиентските запитвания. LiveAgent е Service Hub алтернатива с високо качество, бързина и голям списък от функции, включително чат, контактни форми и полезна информация.