ExpressionEngine integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ExpressionEngine Политика за поверителността
Ако искате да добавите един от нашите бутони за чат към сайта си в ExpressionEngine, можете да го направите лесно като добавите кода на бутона към файла с глобален горен или долен колонтитул.
- Като за начало, копирайте желания бутон за чат – от вашия LiveAgent.
- Отидете на Конфигурация>Чат>Бутони за чат, отворете възможностите за редакция на избрания бутон и копирайте кода за интеграция.
- В Expression Engine отидете на Дизайн> Шаблони> Редактирай> глобални и изберете файла за горен или долен колонтитул. В нашия пример работим с файла за долен колонтитул. Поставете кода в полето за код:
- Готово! Запазете промените с бутона Актуализирай бутона и сайтът ви вече е интегриран с бутона. Ще се показва според настройките на бутона.
Какво е ExpressionEngine?
ExpressionEngine е система за управление на съдържанието (CMS), с помощта на която можете да създадете уебсайт или форум. Изключително стабилна е, има мощна система за защита и освен всичко разполага с множество възможности за персонализация.
Как се използва?
LiveAgent ви позволява да слагате бутони за чат в сайта си в ExpressionEngine.
Frequently Asked Questions
Какви са предимствата от използването на ExpressionEngine?
- лесен за използване - отлична сигурност - широк набор от добавки/разширения
Как да интегрирате ExpressionEngine с LiveAgent?
Това за стъпките, за да интегрирате бутон за лайв чат: 1. Направете си акаунт / Впишете се в акаунта си в LiveAgent 2. Кликнете Конфигурация -> Чат -> Бутон за чат 3. Създайте или персонализирайте бутон за чат 4. Копирайте HTML кода от LiveAgent 5. Въведете кода в ExpressionEngine (Дизайн-Шаблони-Редакция-Глобален-долен/горен колонтитул-Постави-Запази)
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.