hallo, integration
Partner website
Partner Privacy Policy
hallo, Политика за поверителността
Hallo, (по-рано Fieber) помага на предприемачите с бизнес интернет, телефония и облачни услуги. LiveAgent и hallo са VoIP партньори, което означава, че вече можете лесно да свържете своя номер, номер чрез LiveAgent.
Колко струва интеграцията с hallo,?
Hallo, вече е вграден в LiveAgent. По този начин тя е безплатна за клиенти на LiveAgent . Но имайте предвид, че Hallo, таксува своите VoIP услуги индивидуално.
Как да добавите своя hallo, VoIP номер в LiveAgent?
Ето ръководство стъпка по стъпка:
1.Вземете hallo, VoIP номер
2. Навигирайте в LiveAgent въз основа на екранната снимка
3. Попълнете идентификационните данни
4. и използвайте
Ползи:
- подобрен клиентски опит
- разходно-ефективно решение
- възможност да използвате разнообразие от устройства
Искате да научите повече? Вижте видеото ни за софтуера за кол центрове по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free hallo, integration!
Frequently Asked Questions
Какво е hallo,?
Hallo, е компания за телекомуникационни услуги със седалище в Холандия.
Как можете да свържете hallo, VoIP с LiveAgent?
Влезте в акаунта си в LiveAgent и отворете Обаждания-Номера в раздела Конфигурация. Потърсете hallo (или по-рано Fieber) и добавете Вашия VoIP номер.
Колко струва да свържете hallo, с LiveAgent?
LiveAgent предлага безплатна hallo, VoIP интеграция за клиентите си.
VNet и Megafon предлагат VoIP услуги и софтуерни решения за обслужване на клиенти в B2B индустрията. Интеграцията с LiveAgent е безплатна. Modulus е гръцка компания, която предлага VoIP услуги и се интегрира лесно с LiveAgent. Всички компании предлагат различни интеграции и софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване.
Неограничени записи на разговори
LiveAgent е мултифункционална комуникационна платформа, която предлага функции за вътрешен чат, опции за разширено маршрутизиране и трансфер на обаждания. Предлага безплатна 14-дневна пробна версия и подобрява удовлетвореността на клиентите. Характеристиките на системата включват уникален идентификатор за тикети, универсална пощенска кутия и поддръжка на много езици. Вътрешният чат улеснява връзката между екипите и автоматично разпределя чатовете, за по-ефективна работа на агентите.