LadiTech integration
LadiTech, основана през 2020 г., отразява философията на Ганди “Бъди промяната, която искаш да видиш в света”. LadiTech се специализира в консултантски услуги в IT сферата и се посвещава на това да помага на бизнесите да подобряват софтуера си, да създават ефективни дигитални стратегии и да оптимизират софтуерното си портфолио за по-добра работа.
Компанията предлага гама от услуги, включително управление на IT, VoIP телефония, изграждане на уебсайтове и дигитален маркетинг. Обслужва както утвърдени компании, така и стартъпи. Фирмата се гордее с това, че винаги е в крак с най-новите тенденции, за да гарантира, че клиентите ѝ наистина изпъкват в своята ниша.
Със страст и устрем към успеха, екипът на LadiTech се ангажира да осигури уникални и ефективни услуги за клиенти по целия свят. Той подхожда към всеки проект с ентусиазъм и страст, приемайки всяка отговорност като възможност за растеж и успех.
Как мога да го използвам?
LiveAgent си партнира с LadiTech, за да направи интегрирането на LadiTech номера във вашата телефонна централа изключително лесно. А най-хубавото? LiveAgent не начислява допълнителни такси за тази интеграция.
Ако искате да свържете LadiTech с телефонната централа на LiveAgent, просто се впишете в профила си в LiveAgent и следвайте инструкциите.
1. Впишете се в профила си в LiveAgent
2. Отидете на Номера
![Интеграция на директни обаждания в LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/a70fe897cca3ded4b6b9691f4a49560e/directcall-liveagent-navigation-1-1-1-1.png)
3. Потърсете LadiTech.
![](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/7aff886bb879ca2d90edd7ac07af553a/LadiTech_provider.png)
4. Кликнете върху добавяне
5. Въведете необходимите данни за вход
![](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/2322083c9e2d16af4d8f06bc4f73e59b/LadiTech_credentials.png)
Цена на интеграцията с LadiTech:
Абонаментът за LiveAgent включва интеграцията без допълнителна такса, но LaditTech предлага услугите си срещу заплащане, тъй като е отделен бизнес.
Предимствата на Laditech:
- Добро съотношение цена-качество
- Подходящ за бизнеси с различен рамер
- Надеждност
- Предлага обслужване 24/7
- Гъвкавост
- Високо ниво на стабилност
- Съвременно оборудване
- Достъп по цял свят
Искате ли да научите повече за това как работи софтуерът за телефонна централа? Вижте видеото по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free LadiTech integration!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага многоканално софтуерно решение за клиентско обслужване с функции като лайв чат, телефонна централа и база знания. Получавайте последните новини и контакти за демо.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent е удобен и ефективен инструмент за подобряване на обслужването на клиентите. Много компании, като Marietta Corporation, eFortuna, TrustPay, Nay, Volterman, Partly, HostingAdvice, Covomo, HEWO и други, използват LiveAgent за по-добра комуникация и по-добра поддръжка на своите клиенти. Инструментът помага за категоризиране на тикетите и за проследяване на нуждите на клиентите, като по този начин може да подобри удовлетвореността на клиентите и да увеличи продажбите.
VIPTel LiveAgent предлага софтуер за управление на билети и чат система на живо, които осигуряват добро обслужване и управление на клиенти. TeleCube предлага реферален маркетинг, онлайн чат и софтуерни решения за повишаване на клиентското обслужване. LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, VoIP телефонни системи и управление на оплаквания.