Партньор
Какво е DID Logic?
С над 10 годишно присъствие на пазара, DID Logic е ориентиран към потребителите международен доставчик на висококачествени VoIP продукти и услуги, като местни DID номера в над 150 държави с 12 PoP по цял свят и SIP канали за връзка. LiveAgent си партнира с DID Logic, за да ви осигурим безупречна интеграция и възможност за използване на пълния потенциал на кол центъра си в LiveAgent.
Колко струва свързването на DID Logic с LiveAgent?
LiveAgent не начислява допълнителни такси за интегрирането на VoIP номера на DID Logic. Но запомнете, че DID Logic таксуват клиентите си за предоставените им услуги.
Как да свържете DID Logic с LiveAgent?
След като получите VoIP номер от доставчика си – DID Logic, просто въведете номера в LiveAgent. Можете да въведете VoIP номера в раздела Конфигурации – Обаждания – Номера – Създаване (бутона +). Открийте DID Logic и въведете нужната информация.
Какви са ползите от VoIP?
- достъп чрез различни устройства
- лесна интеграция
- пестене на средства
- богат набор от функции
- възможност за използване на многочислени номера
- по-добра продуктивност
Искате да научите повече? Вижте видеото ни за софтуера за кол центрове по-долу.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free DID Logic integration!
Frequently asked questions
Какво е VoIP номер?
VoIP е съкращение на Voice over Internet Protocol (пр. Глас чрез интернет протокол). VoIP номерът е съставен от множество цифри. Основната разлика от класическия стационарен телефон и VoIP номера е, че можете да звъните и да получавате обаждания от всяко едно устройство с активна интернет връзка.
Какво е DID Logic?
DID Logic е световен VoIP доставчик работещ от 2007 година.
Колко струва интеграцията на DID Logic?
Интегрирането на VoIP номер на DID Logic в LiveAgent е безплатно.
Текстът обсъжда важността на обслужването на клиенти и инструментите и техниките, необходими за постигане на добри резултати. Кол центърите за обслужване на клиенти са важен инструмент за управление на комуникациите с клиентите и управление на базата данни с клиенти. Текстът припомня важността да имате клиентоориентиран подход и кодекс на практиката за компаниите.
Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
Идентифициране на набрания номер
LiveAgent предлага ефективна система за управление на тикети и разпределение на чатове, която включва универсална пощенска кутия, хибридни тикет потоци и уникален идентификатор за всеки тикет. Входящият кол център се оборудва с технология за получаване и разпределение на телефонни обаждания. Шаблоните за имейли и софтуерът за управление на имейли могат да подобрят ефективността и удовлетвореността на клиентите.
LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.