LiveAgent представя алтернатива на Help Scout с над 175 функции за клиентска поддръжка, без ограничение на броя пощенски кутии. Предлага се безплатен пробен период от 7 или 30 дни, без нужда от кредитна карта. LiveAgent е наличен на 43 езика и получава положителни отзиви от компании като Huawei, BMW и Yamaha.
Ако сте в търсене на достойна алтернатива на Help Scout, LiveAgent е страхотен избор. Благодарение на възможността за работа с неограничен брой пощенски кутии и повече от 175 функции за клиентска поддръжка ще можете да осигурявате безупречно обслужване на клиентите си.
Прехвърлете данните си от Help Scout към LiveAgent за минути. Предлагаме ви помощ при прехвърляне на данните ви от Help Scout към . Ще направим това безплатно и в рамките на само 5 минути.
Помагайте на клиентите си по имейл, чат на живо, телефон, в социалните медии, в клиентски портал и управлявайте всички запитвания от едно място. LiveAgent ви предоставя възможност за работа с неограничен брой пощенски кутии, автоматизации, правила, чат бутони и повече от 175 функции за управление на тикети.
Заявете безплатен пробен период
Нашият софтуер е многоезичен. LiveAgent е достъпен в 43 различни езикови версии (някои от тях частично преведени) и поддържа джаджи с възможност за езикова адаптация. Не позволявайте на чуждите езици да поставят бариера между вас и клиентите ви. Ще ви помогнем в това.
Вижте по какво LiveAgent се отличава от конкуренцията
LiveAgent спомага подобряването на клиентската удовлетвореност и повишава показателите на конверсия.
Намалете работното време на вашите служители и разрешете повече клиентски запитвания.
С повече от 175 функции за клиентска поддръжка, обслужването на клиентите ви ще се превърне в детска игра.
Ако търсите алтернатива на Help Scout и бързината е важен показател за вас, LiveAgent е това, от което се нуждаете. LiveAgent разполага с най-бързата джаджа за чат на пазара — съобщенията се показват на екрана само за 2.5 секунди.
Бързата джаджа за чат е средството, което ще ви помогне да превърнете посетителите на сайта си в реални клиенти. Според доклад на eMarketer report, 35% повече хора правят онлайн поръчки след като са използвали чат на живо. Причината за това е, че потребителите могат да получат отговор на въпросите си точно преди да направят покупката си.
Опитайте безплатно
LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка, ето защо е страхотна алтернатива на Help Scout.
Благодарение на нашето 24/7 обслужване на клиенти и бърза настройка, новият ви Help Desk софтуер ще бъде готов за употреба в рамките на минутиs. Започнете да намалявате средно време за отговор на клиентите си. Заявете 14-дневен безплатен пробен период и направете сравнение между LiveAgent и Help Scout.
Опитайте безплатно
Проверете и сравнете нашия рейтинг базиран на отзивите на клиенти на G2
Данните са към 18.12. 2019 г.
Любопитни ли сте да видите къде се нареждаме в сравнение с други популярни доставчици на софтуер за клиентска поддръжка ? Разгледайте страниците ни със сравнения и открийте всичко, което имаме да предложим.
Търсите ли алтернатива на Extend ?
LiveAgent е алтернатива на Dashly, Aircall и Birdseed за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Осигурява хелп деск софтуер, богата функционалност и достъпни цени.
Търсите Service Hub алтернатива?
Давайте на агентите си възможност да натрупват баджове и нива за цялостния успех на компанията. LiveAgent предлага най-бързият инструмент за чат на пазара. Покритие на много езици.
Алтернатива на Birdeye - LiveAgent
Благодарение на Agent, клиентското обслужване може да бъде подобрено с онлайн чат и реферален маркетинг. Използването на социални медии не е предпочитано. LiveAgent е алтернатива на Aircall.
Алтернатива на OneDesk - LiveAgent
Рефералният маркетинг и онлайн чат са важни за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е алтернатива на Aircall.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.