Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Ако сте в търсене на достойна алтернатива на Help Scout, LiveAgent е страхотен избор. Благодарение на възможността за работа с неограничен брой пощенски кутии и повече от 175 функции за клиентска поддръжка ще можете да осигурявате безупречно обслужване на клиентите си.
Прехвърлете данните си от Help Scout към LiveAgent за минути. Предлагаме ви помощ при прехвърляне на данните ви от Help Scout към . Ще направим това безплатно и в рамките на само 5 минути.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Помагайте на клиентите си по имейл, чат на живо, телефон, в социалните медии, в клиентски портал и управлявайте всички запитвания от едно място. LiveAgent ви предоставя възможност за работа с неограничен брой пощенски кутии, автоматизации, правила, чат бутони и повече от 175 функции за управление на тикети.
Заявете безплатен пробен период
Нашият софтуер е многоезичен. LiveAgent е достъпен в 43 различни езикови версии (някои от тях частично преведени) и поддържа джаджи с възможност за езикова адаптация. Не позволявайте на чуждите езици да поставят бариера между вас и клиентите ви. Ще ви помогнем в това.
Вижте по какво LiveAgent се отличава от конкуренцията
LiveAgent спомага подобряването на клиентската удовлетвореност и повишава показателите на конверсия.
Намалете работното време на вашите служители и разрешете повече клиентски запитвания.
С повече от 175 функции за клиентска поддръжка, обслужването на клиентите ви ще се превърне в детска игра.
Ако търсите алтернатива на Help Scout и бързината е важен показател за вас, LiveAgent е това, от което се нуждаете. LiveAgent разполага с най-бързата джаджа за чат на пазара — съобщенията се показват на екрана само за 2.5 секунди.
Бързата джаджа за чат е средството, което ще ви помогне да превърнете посетителите на сайта си в реални клиенти. Според доклад на eMarketer report, 35% повече хора правят онлайн поръчки след като са използвали чат на живо. Причината за това е, че потребителите могат да получат отговор на въпросите си точно преди да направят покупката си.
LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка, ето защо е страхотна алтернатива на Help Scout.
Благодарение на нашето 24/7 обслужване на клиенти и бърза настройка, новият ви Help Desk софтуер ще бъде готов за употреба в рамките на минутиs. Започнете да намалявате средно време за отговор на клиентите си. Заявете 14-дневен безплатен пробен период и направете сравнение между LiveAgent и Help Scout.
Проверете и сравнете нашия рейтинг базиран на отзивите на клиенти на G2
Данните са към 18.12. 2019 г.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитни ли сте да видите къде се нареждаме в сравнение с други популярни доставчици на софтуер за клиентска поддръжка ? Разгледайте страниците ни със сравнения и открийте всичко, което имаме да предложим.
Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
Искате да подобрите обслужването на клиентите си?
Софтуерът за маркетинг подобрява обслужването на клиенти чрез управление на имейли и чат. Наблюдавайте клиентите, задържайте ги и подобрявайте приходите. LiveAgent предлага бизнес решения с ресурси и интеграции за различни индустрии. Удовлетворените клиенти се присъединяват към нас за по-добро клиентско преживяване.
По-голямата част от американците не правят покупки заради лошото клиентско обслужване. Бизнесът с такава репутация губи клиенти. 4/10 потребители съветват други да не стават клиенти на такова место. Игнорирането на оплакванията от клиенти е срещано във висок процент - 65% от имейлите и 79% от онлайн оплакванията са игнорирани. Едно случайно лошо изживяване се приема сериозно от клиентите и може да ги накара да сменят компанията.
Търсите ли алтернатива на Novocall?
Текстът описва софтуера LiveAgent, който предлага различни канали за комуникация с клиентите - чат, обаждания, форми за контакт и др.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни