Satur
  • Сценарии за употреба
  • Satur

Satur

Безгрижна обиколка по целия свят от 100 години със Satur.

Традиция и стабилност

Вече 100 години Ви даваме незабравими туристически преживявания. Екскурзии и разглеждане на забележителности в Европа и в екзотични страни, круизи, каране на ски, оздравителни процедури успяха да ощастливят вече 5 поколения от удовлетворени клиенти.

90000 клиенти

Точно толкова удовлетворени клиенти избират всяка година от нашия широк спектър от почивки и пътешествия за да почиват и изследват.

150 члена на екипа

Голям екип от професионални представители, гидове, аниматори и туристически консултанти се грижат за Вашата безгрижна ваканция.

7 дни в седмицата

Най-голямата мрежа от над 43 бранша, 600 партньори по договор, информационна линия, чат на живо и уебсайт ни позволяват да сме с Вас, без значение от къде започват Вашите планове за пътешествие.

Satur за децата

Екипът от внимателно подбрани и професионално обучени аниматори печели всеки сезон сърцата на децата. Клиентското удовлетворение от семейния клуб Planet Fun достига 96%.

… всичко това с помощта и отличното взаимодействие с LiveAgent.

Цялостната комуникация на едно място.

Преди това, използвахме LiveAgent основно като чат инструмент за онлайн комуникация с клиентите чрез нашия уебсайт. По- късно започнахме активно да използваме приложението за комуникация за избрани имейл адреси, където ни беше необходим преглед относно исканията и техните решения. Нашата компания SATUR притежава най- голяма собствена мрежа за продажби от всички туристически агенции в Словакия и следователно беше въпрос на време да извършваме продажби в цяла Словакия, като всички имейли са на едно място.

В момента лесно можем да проследим историята на цялата комуникация с всеки клиент. Това предоставя на нашите екип по продажбите важна информация за всички запитвания и въпроси, които клиентите, с които клиентите са се сблъсквали с нас, също така ни помага да наблюдаваме, с каква ефективност нашите лица по продажбите обработват тези запитвания.

… нашата вътрешна комуникация също има правила

Нашата организационна структура е доста обширна и имаме няколко отдела с нуждата от ежедневна комуникация. Следователно, решихме да направим вътрешната комуникация възможно най- ефективна и създадохме акаунти за всеки един колега в рамките на отделните отдели. Наред с другите неща, вътрешният чат е също много популярен.

LiveAgent също като база знания за нашите колеги

Във времена на кризата с корона вируса, бяхме принудени да променим начина за вътрешните обучение и споделянето на динамично променящата се информация, необходима за ежедневната работа на нашите служители. Избрахме няколко опции, като интранет, споделени файлове, електронно ръководство и още повече. Накрая, беше взето решението да се направи “база знания” в приложението на LiveAgent и нашите оператори не могат да не похвалят този метод. Цялата информация е достъпна на едно място с възможността за търсене на пълен текст, както и методът за обновяване на тези данни е много лесен и можем да предоставим на всички колеги в Словакия ежедневно обновена информация.

Йосеф Гранеч, SATUR

Вижте останалите истории

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x