L&L Europe
  • Сценарии за употреба
  • L&L Europe

L&L Europe

L&L Europe е компания, която изгражда и управлява онлайн казина.

Здравейте, казвам се Сюзън и съм мениджър за обслужване на клиенти в L & L Europe. L & L Europe е компания, която изгражда и управлява онлайн казина. В момента имаме 13 бранда по целия свят и силно вярваме, че отделното локализиране на всяко казино е чудесен начин да се отличим в игралната индустрия. Ние също така вярваме, че ако искаме да предложим страхотен продукт и страхотно казино, трябва да предложим наистина страхотно обслужване на клиенти.

Така че естествено, когато за първи път започнахме да търсим софтуер, който може да ни помогне да постигнем тази цел бързо се натъкнахме на LiveAgent, който оттогава е перфектния инструмент за нас, защото наистина ни помага да съберем всякаква информация и заявки от клиенти в една единствена система. Понастоящем предлагаме възможност на нашите клиенти да се свържат с нас от LiveAgent по три различни начина, които са контактната форма, електронна поща, а също и чат.

Тъй като сме компания с множество брандове, ние създадохме различен отдел в LiveAgent за всяка отделна марка, която имаме и това ни позволява да държим всички отделно, но в същото време ни предоставя наистина добър поглед над всякакви запитвания, които може да се нуждаят от внимание.

Отделите също ни позволяват да разпределяме определени оператори към определени екипи. Тъй като някои служители имат различни езикови умения, те може да съответстват на различни марки. За да оптимизираме времето за реакция, използваме няколко различни функционалности.

Първата например е изгледът за въвеждане в реално време, чрез която нашите оператори могат да видят какво ще питат клиентите, още когато започват да го въвеждат и по този начин могат да подготвят отговора си предварително. Друга функционалност, която наистина помага – шаблонните и предварително зададените отговори – на често задаваните въпроси се отговаря за няколко секунди.

Ние използваме и няколко опции за отчетност в LiveAgent, когато нашите служители работят по заявки, те използват системата за разпределяне, за да определят за кой клиент се свързва с нас. Създавайки доклади за празпределение, можем лесно да следим за какво клиентите се свързват най -много с нас и също веднага забелязваме, че има скок във всяка конкретна област.

Също така използваме справката ефективност на сътрудника и всички прегледи за класиране, за да видим кои от нашите служители се представят най-добре и за кои е необходимо допълнително обучение. През последните две години забелязахме осемстотин процентно увеличение на броя на чатовете, които нашите оператори обработват на месец.

Гъвкавостта на LiveAgent наистина ни помогна за целия този растеж, тъй като ние сме в състояние да коригираме всяка функционалност, когато е необходимо, и това ще ни позволи да продължим да използваме LiveAgent, докато напредваме още повече.

Вижте останалите истории

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x