Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Шаблони за имейли с ваучери

Има ли нещо по-убедително от това да предложите на клиент ваучер за намаление? Чувството да могат да получат нещо, което желаят, на по-ниска цена, дава на клиентите ви последното побутване, от което се нуждаят, за да купят продукт или услуга, на които са хвърлили око.

Все повече бизнеси местят продажбите си онлайн и се включват в света на електронната търговия. Затова, колкото повече маркетингови стратегии използвате в електронния си магазин, толкова по-голям шанс имате да изпъкнете сред конкурентите си. Ваучерите за намаление за отличен пример за техника, която привлича какво съществуващите, така и потенциалните клиенти. Всъщност, според скорошно проучване, 77% от клиентите харчат между $10 и $50 повече, отколкото са възнамерявали, когато използват ваучер и 68% от тях смятат, че ваучерите повишават клиентската лоялност (източник).

Какво са ваучерите?

Ваучерите са маркетингова стратегия, която цели да генерира продажби и да привлече повече клиенти чрез използването на ваучери за намаление. Ваучерите за намаление винаги са съществували. Традиционно, ваучерите са били (и в някои случаи все още са) изрязвани от брошури и списания и използвани в магазина. С напредването на технологиите ваучерите все по-често се използват като кодове, които се въвеждат по време на завършване на поръчката в онлайн платформите (или магазините).

Обикновено, въвеждането на маркетингови кампании, които използват ваучери, е много просто. Разнообразни CMS системи предлагат плъгини, които генерират кодове, които потребителите могат да използват при завършване на поръчката.

Персонализиране на имейл шаблон
Персонализирайте имейл шаблони

Предимства от използването на ваучери в маргетинговата ви стратегия

  • Ваучерите са лесни за използване и лесни за въвеждане. Трябва само да създадете код (напр. CHRISTMAS), да го свържете с определено намаление в системата си за електронна търговия и да споделите ваучера с клиентите си.
  • Кампаниите с ваучери ви дават истински и полезни данни. Моежете да измерите успеха на кампанията и представянето на канала, чрез който сте рекламирали кода като проверите колко хора са използвали съответния ваучер.
  • Ваучерите ви помагат да изградите клиентска лоалност. Както вече споменахме, клиентите вярват, че ваучерите повишават лоялността. За да се възползвате максимално от това, можете да настроите имейл кампания за редовни клиенти и да ги награждавате като им предлагате ексклузивни ваучери за намаление.
  • Възстанивяване на изоставени пазарски количкиМожете да предложите ваучер за намаление чрез ремаркетинг или имейл кампания, която таргетира потребители, които са изоставили количките си. Това ще ги насърчи да завършат поръчката си.
  • Можете да използвате ваучери, за да рекламирате пускането на нов продукт.

Има много начини да предложите ваучери на клиентите си. Един от най-популярните методи е чрез имейл маркетинг, който доставя ваучерите директно във входящата кутия на клиента ви.

Относно на имейли с ваучери

  • Спестете [X]% от следващата си покупка…
  • Имаме нещо специално за теб!
  • Време е за ваучери!
  • Нещо за благодарност за последната ти покупка
  • Можете да платите [X]% по-малко за следващата си покупка
  • Отдавна не сме се виждали. Посетете магазина ни отново и вземете [X]% отстъпка
  • Благодарим ти, че си наш клиент. Имаме нещо за теб
  • Вземете [X]% отстъпка
  • Спестете до [X]% като използвате този ваучер
  • [код] – използвайте този код при завършване на поръчката, за да платите по-малко за любимия си [продукт/услуга]

Шаблони за имейли с ваучери

Шаблон за имейл с ваучер 1

Шаблон за имейл с ваучер 2

Шаблон за имейл с ваучер 3

Шаблон за имейл с ваучер 4

Шаблон за имейл с ваучер 5

Шаблони за имейли с ваучери – често задавани въпроси

Колко често да предлагам ваучери?

Време за отговор

Честотата на кампаниите с ваучери зависи от много аспекти и трябва да бъде планирана внимателно от всяка компания. Ако сте нови в тези кампании, е най-добре да предлагате ваучери за специални случаи, като пускането на нов продукт. Не предлагайте намаления прекалено често, защото това може да има негативен ефект върху финансовия резултата на компанията ви или може да стане нормално за клиентите ви и те няма да желаят да платят пълната цена за никой продукт или услуга.

В какви случаи е най-добре да предлагам ваучери на клиентите?

Отворен подарък с намаление вътре

Можете да започнете с предлагането на ваучери за специални случаи, като Коледа, Черния петък или януарските разпродажби. Хората така или иначе са по-склонни да харчат пари в тези периоди, така че е по-вероятно кампаниите ви да са успешни. Можете да обмислите също така да давате ваучери на клиентите си на рождените им дни или за местни празници.

Кои компании са добри в маркетинга с ваучери?

Клиентско удовлетворение

Ако търсите показатели за сравнение, със сигурност трябва да анализирате стратегията за ваучери на Амазон. Banana Republic и H&M също са добре известни със сезонните си разпродажби, подкрепени с ваучери. Кампаниите с купони на Shopify също се справят успешно с намаляването на дела на изоставените пазарски колички.

Ready to put our coupon email templates to the test?

Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Колко често да предлагам ваучери?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Честотата на кампаниите с ваучери зависи от много аспекти и трябва да бъде планирана внимателно от всяка компания. Ако сте нови в тези кампании, е най-добре да предлагате ваучери за специални случаи, като пускането на нов продукт.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “В какви случаи е най-добре да предлагам ваучери на клиентите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да започнете с предлагането на ваучери за специални случаи, като Коледа, Черния петък или януарските разпродажби. Хората така или иначе са по-склонни да харчат пари в тези периоди, така че е по-вероятно кампаниите ви да са успешни. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кои компании са добри в маркетинга с ваучери?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако търсите показатели за сравнение, със сигурност трябва да анализирате стратегията за ваучери на Амазон. Banana Republic и H&M също са добре известни със сезонните си разпродажби, подкрепени с ваучери. ” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо