Предлагайте на клиентите си ваучери за намаление и увеличете продажбите си. Създаването на кампании с ваучери е лесно и дава на клиентите усещане за специално отношение. Вижте шаблони за имейли, включително предложения за намаление, промо кодове и повече.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Има ли нещо по-убедително от това да предложите на клиент ваучер за намаление? Чувството да могат да получат нещо, което желаят, на по-ниска цена, дава на клиентите ви последното побутване, от което се нуждаят, за да купят продукт или услуга, на които са хвърлили око.
Все повече бизнеси местят продажбите си онлайн и се включват в света на електронната търговия. Затова, колкото повече маркетингови стратегии използвате в електронния си магазин, толкова по-голям шанс имате да изпъкнете сред конкурентите си. Ваучерите за намаление за отличен пример за техника, която привлича какво съществуващите, така и потенциалните клиенти. Всъщност, според скорошно проучване, 77% от клиентите харчат между $10 и $50 повече, отколкото са възнамерявали, когато използват ваучер и 68% от тях смятат, че ваучерите повишават клиентската лоялност (източник).
Ваучерите са маркетингова стратегия, която цели да генерира продажби и да привлече повече клиенти чрез използването на ваучери за намаление. Ваучерите за намаление винаги са съществували. Традиционно, ваучерите са били (и в някои случаи все още са) изрязвани от брошури и списания и използвани в магазина. С напредването на технологиите ваучерите все по-често се използват като кодове, които се въвеждат по време на завършване на поръчката в онлайн платформите (или магазините).
Обикновено, въвеждането на маркетингови кампании, които използват ваучери, е много просто. Разнообразни CMS системи предлагат плъгини, които генерират кодове, които потребителите могат да използват при завършване на поръчката.
Има много начини да предложите ваучери на клиентите си. Един от най-популярните методи е чрез имейл маркетинг, който доставя ваучерите директно във входящата кутия на клиента ви.
Don’t waste this limited opportunity to grab your favorite [product] for [X] off. Simply use this [discount code] at checkout.
Follow this link to use your coupon now [link]
We believe there are more of our products/services that you’d like to get, but something is stopping you.
If it’s the price, then…
GET [X]% OFF YOUR NEXT PURCHASE!
Here’s your coupon code, but hurry up! It expires on [date]:
[code]
Please redeem this code on any product/service purchase before [date] to receive an instant [X]% off at checkout!
Button: SHOP NOW
Thank you for placing an order with [name of the store].
We hope that [product/service] will make your life easier.
We really appreciate you being our client, that’s why we want to offer you [X]% off your next purchase.
Just use the code [code] at checkout*.
*The coupon code applies to [all/limited] items except [handcrafted/customized products/services].
*You can buy any product/services from [name of the store] and get [X]% discount off your next orders using this code.
[Name], [#] days have passed since your last order.
We want to encourage you to treat yourself to a little something extra with this coupon:
[code]
It’s valid for until [date] and gives you [X]% off of your purchase!
Go to our store to redeem the coupon: [link].
Your friend [friend’s name], who you recommended our store to, has just placed an order with us.
This means that you get a [X]% discount on your next purchase!
Next time you shop with us, just use the code [code] at checkout to enjoy your hard-earned discount.
Button: Go to the store
Честотата на кампаниите с ваучери зависи от много аспекти и трябва да бъде планирана внимателно от всяка компания. Ако сте нови в тези кампании, е най-добре да предлагате ваучери за специални случаи, като пускането на нов продукт. Не предлагайте намаления прекалено често, защото това може да има негативен ефект върху финансовия резултата на компанията ви или може да стане нормално за клиентите ви и те няма да желаят да платят пълната цена за никой продукт или услуга.
Можете да започнете с предлагането на ваучери за специални случаи, като Коледа, Черния петък или януарските разпродажби. Хората така или иначе са по-склонни да харчат пари в тези периоди, така че е по-вероятно кампаниите ви да са успешни. Можете да обмислите също така да давате ваучери на клиентите си на рождените им дни или за местни празници.
Ако търсите показатели за сравнение, със сигурност трябва да анализирате стратегията за ваучери на Амазон. Banana Republic и H&M също са добре известни със сезонните си разпродажби, подкрепени с ваучери. Кампаниите с купони на Shopify също се справят успешно с намаляването на дела на изоставените пазарски колички.
Ready to put our coupon email templates to the test?
Save them directly into LiveAgent and enjoy sending out automated email campaigns.
Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
Употреба на телефонни централи
Upotreba na kontakti centri se razdelq po sektori: 26% Finansovi uslugi, 24% Uslugi za potrebiteli, 13% Tehnologii, medii i telekomunikacii, 11% Prirodni nauki i zdraveopazvane, 9% Energia, resursi i industriq, 4% Pravitelstvo i obshtestveni uslugi. #LiveAgent #komunikacija
ADP Контакти в бюрото за помощ
ADP предлага водещи решения в индустрията на HR и данъчното обслужване. Клиентска поддръжка се предоставя чрез телефон и социални медии. ADP няма имейл или чат в реално време. За контакт - adp.com.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни