Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за отговор на въпроси в социалните медии относно продукти/услуги

Шаблони за отговор на въпроси в социалните медии относно продукти/услуги

Можете ли да си представите живота без Google или без да сте свързани с приятелите и семейството си чрез интернет? Вероятно не.

Доминацията на интернет и влиянието му върху живота си е огромно, особено заради онлайн маркетинга. В момента над 4,57 милиарда души по света са свързани с “виртуалния” свят.

Една от основните причина хората да очичат интернер е това, че им дава възможност да получат информация сравнително бързо. Например, преди да купят от вас, клиентите използват интернет, за да научат повече за компанията, продуктите и услугите. Ако нещо наистина ги итнересува, може дори да се свържат с вас, за да зададат въпрос.

Вашата отговорност като бизнес е винаги да правите каквото можете, за да отговорите своевременно и точно. Преди да ви помогнем да отговорите на всякакви въпроси от клиенти, нека разгледаме защо социалните медии са толкова мощен инструмент.

Предимства на комуникацията в социалните медии

Компаниите и хората могат да постигнат много прекрасни неща чрез организирано и структурирано използване на социалните медии. По-долу ще намерите някои от най-големите прединства на социалните медии:

  • Социалните медии спомагат за повишаване на трафика към сайта ви, тъй като ви позволява да публикувате съдържание, което води към него. Можете също така да споделите същата информация, която публикувате на сайта си, в социалните си медии, за да разпространите важна информация.
  • Социалните медии повишават познаваемостта на марката. Повечето социални медии предлагат функционалности, които помагат на компаниите да създадат общност на бранда и групи, които могат да ги направят по-познаваеми.
  • Социалните мрежи създават нови връзки. Социалните медии ви помагат да се свържете с нови хора, които могат да станат ваши клиенти, доставцичи или партньори.
  • Социалните мрежи насърчават директната комуникация с потребителите. Освен че ви помагат да предоставите по-добро обслужване, социалните мрежи ви услесняват значително да се свържете с клиентите и да отговорите на нуждите им.
  • Социалните медии ви помоагат да повишите продажбите. Малките и средни бизнеси могат да използват инструменти, предлагани от различни социални мрежи, за да осигурят допълнително място за продажби.
  • Социалните мрежи са инструмент, който прави наблюдението/слушането на клиентите по-лесно.

Идеи за шаблони

Въпроси относно функционланостите на продукта

Въпроси относно природосъобразността на продукта

Въпроси относно наличността на услугата

Въпроси в социалните медии относно продукти или услуги – често задавани въпроси

Трябва ли да отговарям на всеки въпрос относно продукт/услуга?

Балончета в уеб чат стая

Като цяло, не трябва да оставяте никой въпрос, задаваден директно във входящата ви кутия или в коментар в социалните медии, неотговорен. Ако не отговаряте на този тип съобщение, клиентите ви може да се почувстват игнорирани. Освен това, никога не знаете какви положителни резултати може да донесе един прост отговор. Може да е голяма продажба, важен клиент или нова бизнес възможност.

Ако няколко клиенти повторят един и същ въпрос, мога ли да им изпратя един и същ отговор?

Шаблони за отговор на въпроси в социалните медии относно продукти/услуги

Ако забележите, че определен въпрос или група въпроси се задават по-често от други, трябва да създадете списък с често задавани въпроси и да споделите линка в клиентите, които се интересуват от темата. Най-добре е да се опитате малко да персонализирате комуникацията , като например поздравите изпращача, използвайки малкото му име, и след това да копирате отговора след като го промените леко според изпращача. Ако обаче получавате хидяли въпроси на месец във входящата си кутия, може да е по-ефективно просто да изпращате на потребителите си линкове към съответните отговори.

Шаблони за отговор на въпроси в социалните медии относно продукти/услуги
Шаблони за отговор в LiveAgent

Колко бързо трябва да отговарям на въпроси за продукти и услуги?

Време за отговор

Желателно е да отговаряте на всички въпроси възможно най-бързо. Дори и да не е оплакване или въпрос, жизнено важен за използването на продукта или услигата, екипът ви за социални медии или за клиентско обслужване трябва да се опитва да отговаря на въпросите до няколко минути след получаването им. Не забравяйте, че живеен в свят на незабавното, в който клиентите изискват и очакват незабавни отговори.

Ready to use our social media templates for questions about products and services?

Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да отговарям на всеки въпрос относно продукт/услуга?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Като цяло, не трябва да оставяте никой въпрос, задаваден директно във входящата ви кутия или в коментар в социалните медии, неотговорен. Ако не отговаряте на този тип съобщение, клиентите ви може да се почувстват игнорирани.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ако няколко клиенти повторят един и същ въпрос, мога ли да им изпратя един и същ отговор?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Най-добре е да се опитате малко да персонализирате комуникацията , като например поздравите изпращача, използвайки малкото му име, и след това да копирате отговора след като го промените леко според изпращача. Ако обаче получавате хидяли въпроси на месец във входящата си кутия, може да е по-ефективно просто да изпращате на потребителите си линкове към съответните отговори.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко бързо трябва да отговарям на въпроси за продукти и услуги?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Желателно е да отговаряте на всички въпроси възможно най-бързо. Дори и да не е оплакване или въпрос, жизнено важен за използването на продукта или услигата, екипът ви за социални медии или за клиентско обслужване трябва да се опитва да отговаря на въпросите до няколко минути след получаването им.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо