• Шаблони
  • Шаблони за отговор на въпроси в социалните медии относно продукти/услуги

Шаблони за отговор на въпроси в социалните медии относно продукти/услуги

Можете ли да си представите живота без Google или без да сте свързани с приятелите и семейството си чрез интернет? Вероятно не.

Доминацията на интернет и влиянието му върху живота си е огромно, особено заради онлайн маркетинга. В момента над 4,57 милиарда души по света са свързани с “виртуалния” свят.

Една от основните причина хората да очичат интернер е това, че им дава възможност да получат информация сравнително бързо. Например, преди да купят от вас, клиентите използват интернет, за да научат повече за компанията, продуктите и услугите. Ако нещо наистина ги итнересува, може дори да се свържат с вас, за да зададат въпрос.

Вашата отговорност като бизнес е винаги да правите каквото можете, за да отговорите своевременно и точно. Преди да ви помогнем да отговорите на всякакви въпроси от клиенти, нека разгледаме защо социалните медии са толкова мощен инструмент.

Предимства на комуникацията в социалните медии

Компаниите и хората могат да постигнат много прекрасни неща чрез организирано и структурирано използване на социалните медии. По-долу ще намерите някои от най-големите прединства на социалните медии:

  • Социалните медии спомагат за повишаване на трафика към сайта ви, тъй като ви позволява да публикувате съдържание, което води към него. Можете също така да споделите същата информация, която публикувате на сайта си, в социалните си медии, за да разпространите важна информация.
  • Социалните медии повишават познаваемостта на марката. Повечето социални медии предлагат функционалности, които помагат на компаниите да създадат общност на бранда и групи, които могат да ги направят по-познаваеми.
  • Социалните мрежи създават нови връзки. Социалните медии ви помагат да се свържете с нови хора, които могат да станат ваши клиенти, доставцичи или партньори.
  • Социалните мрежи насърчават директната комуникация с потребителите. Освен че ви помагат да предоставите по-добро обслужване, социалните мрежи ви услесняват значително да се свържете с клиентите и да отговорите на нуждите им.
  • Социалните медии ви помоагат да повишите продажбите. Малките и средни бизнеси могат да използват инструменти, предлагани от различни социални мрежи, за да осигурят допълнително място за продажби.
  • Социалните мрежи са инструмент, който прави наблюдението/слушането на клиентите по-лесно.

Идеи за шаблони

Въпроси относно функционланостите на продукта


Hello [name],

We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].

To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).

However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.

If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.

I hope you find my answer helpful!

Best,
[rep’s name], from the [company] social media team

Въпроси относно природосъобразността на продукта


Hi [name],

Thank you for reaching out and for asking such an important question.

As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.

That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.

No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.

Best,
[rep’s name], [company] customer service team

Въпроси относно наличността на услугата


Hello [name],

Thank you for your message.

We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].

Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂

Best,
[rep’s name], the [company] customer support team

Въпроси относно свързани продукти или услуги


Hello [name],

My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.

You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.

Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:

[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]

I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂

Happy shopping!

Best,
The [company] customer service team

Въпроси в социалните медии относно продукти или услуги – често задавани въпроси

Трябва ли да отговарям на всеки въпрос относно продукт/услуга?

Балончета в уеб чат стая

Като цяло, не трябва да оставяте никой въпрос, задаваден директно във входящата ви кутия или в коментар в социалните медии, неотговорен. Ако не отговаряте на този тип съобщение, клиентите ви може да се почувстват игнорирани. Освен това, никога не знаете какви положителни резултати може да донесе един прост отговор. Може да е голяма продажба, важен клиент или нова бизнес възможност.

Ако няколко клиенти повторят един и същ въпрос, мога ли да им изпратя един и същ отговор?

Ако няколко клиенти повторят един и същ въпрос, мога ли да им изпратя един и същ отговор?

Ако забележите, че определен въпрос или група въпроси се задават по-често от други, трябва да създадете списък с често задавани въпроси и да споделите линка в клиентите, които се интересуват от темата. Най-добре е да се опитате малко да персонализирате комуникацията , като например поздравите изпращача, използвайки малкото му име, и след това да копирате отговора след като го промените леко според изпращача. Ако обаче получавате хидяли въпроси на месец във входящата си кутия, може да е по-ефективно просто да изпращате на потребителите си линкове към съответните отговори.

Ако няколко клиенти повторят един и същ въпрос, мога ли да им изпратя един и същ отговор? - App - Uploads - 2019 - 10 - Enterprise Ticket Canned.gif
Шаблони за отговор в LiveAgent

Колко бързо трябва да отговарям на въпроси за продукти и услуги?

Време за отговор

Желателно е да отговаряте на всички въпроси възможно най-бързо. Дори и да не е оплакване или въпрос, жизнено важен за използването на продукта или услигата, екипът ви за социални медии или за клиентско обслужване трябва да се опитва да отговаря на въпросите до няколко минути след получаването им. Не забравяйте, че живеен в свят на незабавното, в който клиентите изискват и очакват незабавни отговори.

Ready to use our social media templates for questions about products and services?

Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да отговарям на всеки въпрос относно продукт/услуга?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Като цяло, не трябва да оставяте никой въпрос, задаваден директно във входящата ви кутия или в коментар в социалните медии, неотговорен. Ако не отговаряте на този тип съобщение, клиентите ви може да се почувстват игнорирани.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ако няколко клиенти повторят един и същ въпрос, мога ли да им изпратя един и същ отговор?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Най-добре е да се опитате малко да персонализирате комуникацията , като например поздравите изпращача, използвайки малкото му име, и след това да копирате отговора след като го промените леко според изпращача. Ако обаче получавате хидяли въпроси на месец във входящата си кутия, може да е по-ефективно просто да изпращате на потребителите си линкове към съответните отговори.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко бързо трябва да отговарям на въпроси за продукти и услуги?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Желателно е да отговаряте на всички въпроси възможно най-бързо. Дори и да не е оплакване или въпрос, жизнено важен за използването на продукта или услигата, екипът ви за социални медии или за клиентско обслужване трябва да се опитва да отговаря на въпросите до няколко минути след получаването им.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо