Намерете отговор на своите въпроси за цените на нашите продукти и услуги. Запознайте се с нашите пакети и оферти. Получете най-доброто решение за вашите нужди.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Бизнесите, които са аквивни в социалните медии, получават най-различни въпроси на лични съобщения. И въпреки че трябва да се стремите да отговаряте на всички съобщения, някои са по-важни от други, защото влияят директно на продажбите. Ако ги игнорирате, това може да доведе до отлив на клиенти.
Едни от тези съобщения са въпросите основно цените. Защо? Защото за повечето клиенти цената е решаващ фактор когато купуват продукт.
Когато търсят продукти или услуги, купувачите анализират множество характеристики, като качеството, марката, произхода и цената на продукта. Някои от тези фактори имат по-голямо влияние от други при вземане на решението за покупка.
Например, някои потребители обръщат по-голямо внимание на качеството на продукта от други, докато други предпочитат да спестят повече пари. Ако клиент ви изпрати съобщение, питайки за цената на определен продук, можете да бъдете сигурни, че тази информация ще повлияе върху решението за покупка.
В зависимост от навиците на клиента, стойността на продукта е фактор, който може да наклони везните към или срещу решението за покупка.
За да ви помогнем да разберете този фактор по-добре, сме описали основните елементи, които оказват влияние.
Вероятно знаете доколко клиентите ви са чувствителни към цената. Както вече споменахме обаче, ако клиентът попита за цената на определен продукт или услуга, трябва да направите всичко възможно, за да отговорите при първа възможност. Подготвили сме няколко шаблона, които ще ви помогнат да направите точно това.
Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].
Its current price is [price].
You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.
Happy shopping!
Best,
the [company] social media team
P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]
My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.
First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.
What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.
Just follow this link [link].
If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Thank you for your interest in [product/service].
You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].
Follow this link to learn more about it and place your order.
Best,
[rep’s name]
Thanks for reaching out, [name].
It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].
Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.
If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.
Enjoy shopping!
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Препоръчваме директно да отговорите на въпроса на клиента. За него това е по-удобно и точно това очаква когато ви пише. Също така трябва да добавите линк към продукта или услугата, от която се интересува потенциалния клиент, за да скъсите пътя му до покупката.
Ако цената на продукт или услуга, които клиента иска, скоро ще бъде намалена, може да им препоръчате да изчакат още малко и да ги купят на намалената цена. Винаги трябва обаче да питате мениджъра си дали ви е позволено да споделяте тази информация с потенциални клиенти.
Не е честа практика да се конвертира цената към валутата на клиента при комуникация с лични съобщения. Можете да помогнете на потребителя да намери информация как да пресметне цената в своята валута или да го насочите към обменните курсове, но не е препоръчително да му давате фиксирана цена във валутата му, тъй като обменните курсове постоянно се променят.
Ready to try our social media reply templates?
Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!
Оценка на удовлетворенотта на клиентите
ABM маркетинг и уменията за клиентско обслужване в B2B сектора са важни за подобряване на клиентското преживяване. Онлайн чат и хибридни тикет потоци са полезни инструменти.
Търсите Service Hub алтернатива?
Давайте на агентите си възможност да натрупват баджове и нива за цялостния успех на компанията. LiveAgent предлага най-бързият инструмент за чат на пазара. Покритие на много езици.
Шаблони за отговор на положителна обратна връзка през социалните медии
Комуникационни умения и ABM маркетинг подобряват клиентското обслужване в B2B индустрията. Обратната връзка е ценна за всяка компания.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни