Тествай безплатно
  • Шаблони
  • Въпроси за цени на продукт/услуга

Въпроси за цени на продукт/услуга

Бизнесите, които са аквивни в социалните медии, получават най-различни въпроси на лични съобщения. И въпреки че трябва да се стремите да отговаряте на всички съобщения, някои са по-важни от други, защото влияят директно на продажбите. Ако ги игнорирате, това може да доведе до отлив на клиенти.

Едни от тези съобщения са въпросите основно цените. Защо? Защото за повечето клиенти цената е решаващ фактор когато купуват продукт.

Когато търсят продукти или услуги, купувачите анализират множество характеристики, като качеството, марката, произхода и цената на продукта. Някои от тези фактори имат по-голямо влияние от други при вземане на решението за покупка.

Например, някои потребители обръщат по-голямо внимание на качеството на продукта от други, докато други предпочитат да спестят повече пари. Ако клиент ви изпрати съобщение, питайки за цената на определен продук, можете да бъдете сигурни, че тази информация ще повлияе върху решението за покупка.

Въпроси за цени на продукт/услуга
Отговаряйте на коментари във Facebook, лични съобщения, споменавания и коментари в Instagram или Tweet-ове директно чрез LiveAgent.

Доколко цената влияе върху процеса на покупка?

В зависимост от навиците на клиента, стойността на продукта е фактор, който може да наклони везните към или срещу решението за покупка.

За да ви помогнем да разберете този фактор по-добре, сме описали основните елементи, които оказват влияние.

  1. Някои клиенти смятат, че качеството и цената на продукта са свързани.
  2. За други, цената е най-важна. Винаги ще има клиенти, които търсят възможности да спестят.
  3. Има също така магазини, които предлагат продукти на по-високи цени, което определя клиентския сегмент, който обслужват – тези, които просто могат да си позволят по-скъпи продукти и услуги.
  4. Престижът на марката има много общо с качеството на изделията им. Цената обаче има огромно влияние върху процеса по закупуване, тъй като много хора смятат, че само най-скъпите продукти са синоним на съвършенство. От друга страна, по-непознатите марки или тези, предлагащи бързооборотни потребителски стоки, са смятани за по-нискокачествени.

Вероятно знаете доколко клиентите ви са чувствителни към цената. Както вече споменахме обаче, ако клиентът попита за цената на определен продукт или услуга, трябва да направите всичко възможно, за да отговорите при първа възможност. Подготвили сме няколко шаблона, които ще ви помогнат да направите точно това.

Шаблони за отговор на запитвания относно цени в социалните медии

Отговор на запитвания относно цени в социалните медии – шаблон 1


Hello [name],

Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].

Its current price is [price].

You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.

Happy shopping!

Best,
the [company] social media team

P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]

Отговор на запитвания относно цени в социалните медии – шаблон 2


Hi [name]!

My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.

First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.

What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.

Just follow this link [link].

If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.

Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team

Отговор на запитвания относно цени в социалните медии – шаблон 3


Hi [name],

Thank you for your interest in [product/service].

You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].

Follow this link to learn more about it and place your order.

Best,
[rep’s name]

Отговор на запитвания относно цени в социалните медии – шаблон 4


Hey there!

Thanks for reaching out, [name].

It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].

Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.

If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.

Enjoy shopping!

Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team

Запитвания относно цени в социалните медии – често задавани въпроси

Трябва ли да отговарям на въпросите относно цени или просто да изпратя линк към определен продукт или услуга/към страницата с цени?

Препоръчваме директно да отговорите на въпроса на клиента. За него това е по-удобно и точно това очаква когато ви пише. Също така трябва да добавите линк към продукта или услугата, от която се интересува потенциалния клиент, за да скъсите пътя му до покупката.

Трябва ли да уведомя клиента за предстоящи отстъпки?

Ако цената на продукт или услуга, които клиента иска, скоро ще бъде намалена, може да им препоръчате да изчакат още малко и да ги купят на намалената цена. Винаги трябва обаче да питате мениджъра си дали ви е позволено да споделяте тази информация с потенциални клиенти.

Ако потенциалният клиент използва друга валута, трябва ли да конвертирам цената в местната му валута?

Не е честа практика да се конвертира цената към валутата на клиента при комуникация с лични съобщения. Можете да помогнете на потребителя да намери информация как да пресметне цената в своята валута или да го насочите към обменните курсове, но не е препоръчително да му давате фиксирана цена във валутата му, тъй като обменните курсове постоянно се променят.

Ready to try our social media reply templates?

Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да отговарям на въпросите относно цени или просто да изпратя линк към определен продукт или услуга/към страницата с цени?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Препоръчваме директно да отговорите на въпроса на клиента. За него това е по-удобно и точно това очаква когато ви пише. Също така трябва да добавите линк към продукта или услугата, от която се интересува потенциалния клиент, за да скъсите пътя му до покупката.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да уведомя клиента за предстоящи отстъпки?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ако цената на продукт или услуга, които клиента иска, скоро ще бъде намалена, може да им препоръчате да изчакат още малко и да ги купят на намалената цена. Винаги трябва обаче да питате мениджъра си дали ви е позволено да споделяте тази информация с потенциални клиенти.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ако потенциалният клиент използва друга валута, трябва ли да конвертирам цената в местната му валута? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Не е честа практика да се конвертира цената към валутата на клиента при комуникация с лични съобщения. Можете да помогнете на потребителя да намери информация как да пресметне цената в своята валута или да го насочите към обменните курсове, но не е препоръчително да му давате фиксирана цена във валутата му, тъй като обменните курсове постоянно се променят.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо