Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Обслужването на клиенти проследява шаблоните за имейли”

Обслужването на клиенти проследява шаблоните за имейли”

Обслужването на клиенти е критична част от всеки успешен бизнес, независимо от индустрията, в която се намира.  Отличното обслужване и поддръжка на клиенти  обаче не са само за отговор на въпросите на клиентите или разрешаване на проблемите им и за преминаване. Трябва да гарантирате, че клиентът остава доволен и доволен от резолюцията, така че последователните последващи действия са от ключово значение. И все пак, за много компании обслужването на клиенти спира, след като заявката на клиента бъде обработена. Въпреки че следването е доста проста задача, тя често се пренебрегва. Всъщност, според последния отчет SuperOffice за обслужване на клиенти на Benchmark Report:

  • 62% от фирмите не отговарят на имейли за обслужване на клиенти.
  • 90% от фирмите не признават и не информират клиента, че е получен имейл.
  • 97% от компаниите не изпращат последващ имейл до клиентите, за да видят дали са доволни от отговора.
customer service follow-up email Bria
А обслужване на клиенти последващи имейл от Bria

Силата на обслужването на клиентите проследява шаблоните за имейли

Клиентът проследява имейлите може да окаже голямо влияние върху практическата работа на клиентите. Това е нещо, което малките предприятия често разбират и използват в своя полза, но по-големите организации са склонни да забравят. Проследяване на имейли, които се изпращат точно след взаимодействие за обслужване на клиенти може:  

  • Зарадвайте клиентите, като покажете, че ви е грижа и сте посветени на осигуряването на продължаващото им удовлетворение.
  • Подобрете цялостното изживяване при обслужване на клиенти.
  • Ангажирайте отново клиентите и насърчавайте по-нататъшната комуникация, като предлагате проактивна поддръжка.
  • Популяризирайте опциите си за самообслужване и насочвайте клиентите към полезни ресурси.
  • Покажете ценни клиентски прозрения от обратната им връзка.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your<br /> own customer email templates, thus<br /> helping you improve customer service.<br /> Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

10 обслужване на клиенти последващи имейл шаблони

Независимо дали става въпрос за актуализиране на клиентите относно състоянието на техните заявки, с искане за обратна връзка или предлагане на проактивна помощ след резолюция, последващите действия не трябва да се подценяват от вашия екип за обслужване на клиенти. Ето 10 шаблони за обслужване на клиенти последващи имейл шаблони, които обхващат различни части на клиента последващи процес – използвайте ги като подкана при изработване на собствен клиент последващи съобщения.

Актуализация на проблема последващи имейл

Проактивно проследяване на имейл

Проследяване на имейла след положителен опит в обслужването

Проследяване на имейла след отрицателен опит в обслужването

Насърчаване на самообслужване проследяване на имейл

Проследяване на имейла след никакъв отговор

Поддръжка на затваряне на билети последващи имейл

Искане за обратна връзка последвайте имейл

Покана за проучване проследяване на имейл

Проследяване на имейл след проблем за цялата фирма

Имейли за проследяване на клиенти – Често задавани въпроси

Защо проследяването е важно в обслужването на клиентите?

Когато отговаряте на запитване на клиент, трябва да проследите, за да проверите състоянието на проблема. С последващо проследяване можете да гарантирате, че проблемът е разрешен правилно.

Какво трябва да напиша в последващ имейл?

Последващ имейл е един, изпратен до някой, който ви е задал въпрос (или за когото сте предоставили някаква услуга), питайки дали има нещо друго, което можете да направите. Този вид имейл често разширява обхвата на работата, която се предлага от вашата фирма или предлага допълнителни продукти или услуги на клиента. Следващ имейл трябва да бъде изпратен на клиенти, които са направили покупка или са имали някакво взаимодействие с вашата фирма.

Как проследявате оплакване на клиент?

Можете да проследите оплакване на клиент, като поискате обратна връзка относно това колко добре е решен проблемът и като предложите да се опитате да решите проблема, ако клиентът желае това.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Защо проследяването е важно в обслужването на клиентите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Когато отговаряте на клиентско запитване, трябва да проследите, за да проверите състоянието на проблема. С проследяване можете да гарантирате, че проблемът е решен правилно.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво трябва да напиша в последващ имейл?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Последващ имейл е един, изпратен до някой, който ви е задал въпрос (или за когото сте предоставили някаква услуга), питайки дали има нещо друго, което можете да направите. Този вид имейл често разширява обхвата на работата, която се предлага от вашата фирма или предлага допълнителни продукти или услуги на клиента. Следващ имейл трябва да бъде изпратен на клиенти, които са направили покупка или са имали някакво взаимодействие с вашата фирма. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как проследявате оплакване на клиент?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Можете да проследите оплакване на клиента, като поискате обратна връзка относно това колко добре е решен проблемът и като предложите да се опитате да отстраните проблема, ако клиентът желае това.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо