Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейл съобщения за откази

Шаблони за имейл съобщения за откази

Отказите са неизбежни в SaaS бизнеса. Дори най-лоялните, дългогодишни клиенти, за които си мислите, че сте спечелили завинаги, могат да се откажат от абонамента си изненадващо. Може би те не са постигнали очакваните резултати, тъй като не са били достатъчно готови, за да реализират и осъзнаят пълната възвръщаемост на инвестициите на вашия продукт. Може да са открили по-добро решение (с повече функции и на по-добра цена) или просто повече да не се нуждаят от продукта или услугата ви. Независимо за какво става въпрос, отказите не винаги означават, че това е краят на взаимоотношенията ви с клиента.

Начинът, по който подхождате към отказите има значение и всичко започва с това какви имейл съобщения за откази използвате – видът транзакционни имейли, предизвикани от отказа на клиента от платен абонамент. Подобно на имейлите за повторно спечелване на клиента, имейлите за откази играят важна роля за задържането на клиентите. Често има възможност отново да привлечете тези клиенти, които са се отказали и да ги спечелите обратно. Затова имейлите ви за откази трябва да бъдат нещо повече от сбогуване – те трябва да бъдат написани така, че да оставят положително впечатление и да намалят отлива на клиенти. В следващите редове ще ви дадем няколко основни съвета за създаване на имейл съобщения за откази, включително няколко шаблона на готови такива имейли, които можете да персонализирате според нуждите си и да използвате.

Шаблони за имейл съобщения за откази

Най-добрите практики за имейли за откази

Нека съобщението ви бъде кратко и приятно

Доказано е, че имейлите за откази работят най-добре, ако бъдат кратки и ясни. В съобщението си трябва да включите само четири основни точки:

  • Да благодарите на клиента за съвместната ви работа.
  • Да потвърдите, че отказът му е получен и се обработва.
  • Да помолите за мнение, за да разберете причината за отказа.
  • Да го уверите, че винаги може да разчита на вас, ако реши да се върне отново.
Шаблони за имейл съобщения за откази

Питайте клиентите защо се отказват

Да научите защо клиентите ви се отказват и къде сте се провалили може да бъде болезнено, но без съмнение е изключително полезно за бизнеса ви. Проследяването на причините за отказите винаги предоставя огромна възможност за възползване от клиентските отзиви, подобряване на офертите за бъдещите ви клиенти и намаляване на процента на отлив на клиенти.

Бъдете съпричастни и покажете загриженост

Както вече казахме съобщенията за откази обикновено трябва да бъдат кратки, но това не означава, че трябва да са прекалено официални и студени. Подчертайте, че не таите лоши чувства включвайки нещо от рода на: “Бихме се радвали да продължим да работим заедно, но разбираме отказите.” Това може да направи имейла ви по-личен и човешки, дори да става въпрос за автоматично изпращано съобщение.

Design your own cancellation templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Тема или заглавие на имейл съобщение за отказ

  • Съжаляваме, че си тръгвате
  • Ще ни липсвате!
  • Преди да си тръгнете … (Вече ни липсвате!)
  • Акаунтът ви изтече. Опитайте премиум абонамент!
  • Абонаментът ви за [Product] беше спрян
  • Безплатният ви акаунт за [Product] бе отменен. Разполагайте с повече екстри с премиум акаунт
  • Отмяна на премиум акаунт от [Brand]
  • Потвърдете искането си за отказ
  • Следим отказа ви, [Name]
  • Акаунтът ви за [Product] ще бъде деактивиран след 30 дни
Шаблони за имейл съобщения за откази

Примери на шаблони за имейл съобщения за откази

Базов имейл за отказ от абонамент

Неформален неавтоматизиран имейл за отказ от абонамент

Проучване при отказ от SaaS абонамент – пример № 1

Проучване при отказ от SaaS абонамент – пример № 2

Проучване при отказ от SaaS абонамент – проследяване

Отказ от премиум акаунт

Потвърждение на отказ от членство

Имейл за деактивиране на акаунт

Отказ от абонамент поради неуспешно плащане

Често задавани въпроси

Защо трябва да изпращате имейли за откази?

Начинът, по който брандът ви отговаря на клиентите, отказали се от абонамент, премиум акаунт или членство, оказва значително влияние върху това дали ще ги загубите като клиенти. Добре написаните съобщения за отказ могат да бъдат използвани за обратно спечелване на изгубените клиенти, за подобряване на взаимоотношенията с клиентите, които бихте загубили в противен случай, за подобряване на задържането и намаляване на броя клиентите, спрели да използват услугите на компанията ви.

Трябва ли да питате клиентите за причината за отказа им?

Информацията за причината, поради която клиентите са се отказали от абонамента им, на първо място може да ви помогне да разберете по-добре нуждите и очакванията им, както и да ви даде невероятно ценни прозрения, които могат да ви помогнат да подобрите продукта, стратегията и бранда си. Ако откриете, че повечето клиенти, които се оказват, търсят определени функции на продукта ви, които липсват, може да се окаже добра идея да преосмислите функционалността му и да направите подобрения.

Трябва ли да изпращате готови автоматични имейл съобщения за откази или трябва лично да проследявате случващото се?

Проследяването и личният контакт с клиентите, които са се отказали прави съобщението ви по-човечно и изгражда повече доверие. И въпреки че не е възможно да изпращате персонализирани съобщения всеки път, това може да бъде оправдано за най-лоляните и високо плащащи ваши клиенти. Вместо да изпращате готово съобщения, подходящо за всички видове откази, обмислете проследяването на ситуацията при дългогодишните си клиенти с най-висока стойност – това може да увеличи шанса ви за повторното им ангажиране и спечелване на лоялността им.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо