Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейли за нова публикация в блога

Шаблони за имейли за нова публикация в блога

Предизвикателство е да пишете ценни публикации в блога си редовно и същевременно да поддържате интереса и ангажираността на клиентите ви с бизнеса ви. Съвсем друго предизвикателство е да информирате публиката си, че е има нова публикация на сайта ви.

Разбира се, възможно е някои хора да са си настроили известия за нови публикации в блога, а други може да се сещат да проверяват всеки ден, седмица или месец.

Но други може да предпочитат да получават известия по имейл, тъй като не проверяват блога ви редовно. Повечето хора просто са прекалено заети или забравят да посещават блога ви особено често и затова не четат последните ви публикации. И тук идват имейлите за нова публикация в блога.

Обявление за нова статия от The Economist
Имейл за нова публикация в блога от The Economist

Какво точно представлява имейл за нова публикация в блог?

Един от най-ефективните начини да уведомите читателите си за нова публикация в блога си е да им изпратите откъс от статията в имейл. Това се има предвид под имейл за нова публикация в блог и целта му е да уведоми абонатите ви за нови статии.

Целта на този имейл е да примами абонатите ви да прочетат цялата публикация и така да взаимодействат с бизнеса ви като кликнат “прочети повече” или се регистрират за безплатен тест период.

Можете да направите това, като изпратите имейл за нова публикация в блога, която:

  • Подхранва любопитството на получателя по темата на статията
  • Описва как публикацията ще помогне на читателя да постигнат целите си или да решат определен проблем.
  • Съдържа призив към действие с връзка към пълната публикация
Имейл за нова публикация в блог от Mailchimp

Относно на имейли за нова публикация в блог

  • Не сте единственият, който се бори с [предизвикателство]…
  • Омръзна ви да не постигате желаните резултати? Можем да помогнем
  • Не изпускайте тези чудесни съвети за постигане на [цел]!
  • Чували ли сте този трик за [задача]?
  • Отворете, за да видите как да постигнете [цел]
  • Нямате време за [задача]? Тези [Х] съвета ще ви помогнат.

Шаблони за имейли за нова публикация в блога

Шаблон за имейл за нова публикация в блога 1 – съпричастност за проблем

Шаблон за имейл за нова публикация в блога 2 – възбуждане на любопитство

Шаблон за имейл за нова публикация в блога 3 – как да постигнете определена цел

Имейли за нова публикация в блога – Често задавани въпроси

По-добре ли е да включа цялата публикация от блога в съдържанието на имейла?

Някои автори изпращат цялата публикация в имейла, но това не е най-добрата стратегия. Това е особено важно ако една от целите на бизнеса ви е да привлечете трафик към сайта си и/или да привлечете читатели към ремаркетинг листата си, а не целите възможно най-много хора да прочетат какво сте написали. Вместо това, кратък откъс би следвало да насърчи получателя да прочете цялата статия на уебсайта ви.

Колко често да изпращам имейли за нова публикация в блога?

Най-добре е да изпращате съобщение, с което да информирате потребителите си, всеки път когато създадете нова публикация. Това води към следващия въпрос – колко често да публикувам нови постове на сайта си. Отговорът на това разбира се зависи от много фактори, например колко време имате за писане и колко материал имате, по който да говорите.

Най-важният аспект обаче е да имате последователен график за публикуване на ново съдържание в блога си. Това ви помага не само да не продължавате редовно да пишете ново съдържание, но още-важно, може да помогне за изграджането на навик у читателите ви и да създаде доверия в бранда ви.

Как да изпратя имейл за нова публикация в блога – като обикновен текст или HTML?

Имейлът за нова публикация в блога не е нужно да съдържа някакви специални елементи, които да изискват писане на HTML. Ако целта ви е да насочите хората към уебсайта си, където могат да прочетат цялата публикация, съдъжранието трябва да е просто текст, описващ за какво е публикацията (и линк към нея).

Ако обаче искате да окуражите получателя да предприеме желаното действие да посети сайта ви и да прочете цялата публикация, може да е по-добре да напраеите имейла възможно най-привлекателен като използвате HTML елементи като изображения, цветове и други опции за форматиране.

Discover all that LiveAgent has to offer

Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “По-добре ли е да включа цялата публикация от блога в съдържанието на имейла?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Най-добрата практика е да изпратите малък откъс от новата публикация. Това трябва да накара получателя да поиска да прочете цялата статия на сайта ви.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко често да изпращам имейли за нова публикация в блога?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Най-добре е да изпращате съобщение, с което да информирате потребителите си, всеки път когато създадете нова публикация.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как да изпратя имейл за нова публикация в блога – като обикновен текст или HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлът за нова публикация в блога не е нужно да съдържа някакви специални елементи, които да изискват писане на HTML. Ако целта ви е да насочите хората към уебсайта си, където могат да прочетат цялата публикация, съдъжранието трябва да е просто текст, описващ за какво е публикацията (и линк към нея).” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо