Това са шаблони на имейли за предаване на статии за външни източници и за свързване с партньори за публикуване на статията. Включени са съвети за максимизиране на трафика и оптимизация за търсачки.
Да напишете добра статия за външен уебсайт отнема време и усилия. Освен това, завършването на черновата е само началото. След това идва корекцията и евентуално предаване на черновата към редактор за неговото одобрение. После идва най-голямото предизвикателство: да успеете да публикувате статията във външен източник.
Важно е също така след това данасърчите хората да прочетат това, което сте написали. Един от най-добрите начини да го направите е да изпратите имейл със статията във външен източник с линк към публикацията. Добре е да включите примамлив преглед на съдържанието в такъв имейл, тъй като това ще ви помогне да събудите интереса на читателя да прочете цялата статия.
Ако компания или човек се свърже с вас с идеята да напишете статия, която да бъде публикувана на сайта, блога или журнала им, вече сте една стъпка по-близо до мястото, където трябва да сте. Това е защото той вероятно сам ще рекламира статията. И все пак ще е добра идея да споделите статията с хората от списъка ви с контакти. Това може да максимизира аудиторията на статията чрез достигането на различен тип читатели.
Може обаче вие да сте решили да напишете статия само защото имате чудесна идея, която трябва да бъде изложена на хартия (или в днешно време, по-вероятно на лаптоп) незабавно. В този случай ще трябва да намерите човек или компания, които биха искали да я публикуват.
По-долу са предложени някои примери за имейл шаблони както за окуражаване на получателите да прочетат целия текст от връзката, така и за свързване с потенциални партньори, които да публикуват статията, ако все още не сте осигурили такива.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team