Научете се как да увеличите продажбите и да привлечете клиенти с помощта на имейл шаблоните за надграждане на продажбите и кръстосани продажби. Разберете защо те са важни и как да ги използвате, за да подобрите бизнеса си.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Може да не сте запознати с концепциите за кръстосани продажби и надграждане или да бъркате двата термина. Искаме обаче да споделим с вас няколко прости съвета: и двете техники ще Ви помогнат да генерирате повече продажби. Почти всички онлайн магазини използват тези стратегии и Вие също трябва да го направите!
Ако пазарувате онлайн, със сигурност вече сте срещали различни стратегии за кръстосани продажби и надграждане. Може би сте забелязали някои, но много от тях са толкова фини, че просто се чудите как сте похарчили толкова много пари, докато приключите процеса на покупка, когато сте влезли само за един артикул.
Кръстосаните продажби означават предлагане на (потенциален) клиент на продукт, който върви ръка за ръка с продукта, който възнамерява да закупи. Например, ако клиент купува компютърна мишка, предлагането да закупи нова подложка за мишка или клавиатура ще бъде кръстосана продажба.
Надграждането на продажбата е маркетинг техника на продажби, която се състои в предлагане на потенциален клиент или клиент на продукт или услуга, подобна на тази, която иска да купи или е купил, но по-скъпа версия. Това може да бъде под формата на надстройка или друга добавка.
В тези дефиниции споменахме клиенти и потенциални клиенти: трябва да вземете предвид, че тези техники не се използват само със съществуващи клиенти. Можете също да използвате такива методи, за да насърчите потенциалните клиенти да харчат повече.
За да сте сигурни, че Вашите кръстосани продажби и / или надградени продажби дават резултати, следвайте двете златни правила:
За кръстосаните продажби: артикулите трябва да се допълват . Продуктите или услугите, които предлагате, трябва да вървят „ръка за ръка“. Както бе споменато по-горе, ако Вашият клиент пазарува компютърни аксесоари, не му предлагайте други несвързани електронни продукти като тостери или блендери.
За надграждането на продажбата: Продуктите трябва да предлагат допълнителна стойност. Предлаганите продукти или услуги трябва да имат значително по-висока стойност, като предоставят на потребителя допълнителни предимства. Например, ако Вашият клиент мисли да закупи телефон, можете да му предложите подобрена версия на модела (с повече място за съхранение, по-добро качество на камерата, живот на батерията и т.н.)
Значително увеличение на продажбите : Ако прилагате стратегии за кръстосани продажби, можете да подобрите приходите си с цели 30%, доста голяма цифра, която може да направи нещата различни за повечето компании.
Осигуряване на стойност за потребителите: Предлагайки по-персонализирани продукти на клиентите си, те ще се чувстват по-доволни от Вашия бизнес. В крайна сметка клиентите искат лично отношение, защото това показва, че бизнесът се грижи достатъчно, за да опознае тях и техните интереси.
Повишаване на лоялността на купувачите: Когато отговаряте на всички нужди на Вашите клиенти,те ще станат по-лоялни към Вашата компания. Те ще се върнат, за да купят други продукти от Вас, защото знаят, че ще могат да намерят всичко, което търсят.
И така, кой е най-добрият начин за кръстосани продажби и надграждане на продажбите? Един от най-добрите начини е да уведомите клиентите си за подходящи оферти чрез имейли. Основните тематични линии, които събрахме по-долу, ще Ви помогнат да започнете.
We noticed that you left your shopping cart full of cool stuff.
We think you could add a few more things to make sure you’ve got everything you need for [what items are used for].
Here’s a list of products that you might want to consider adding to your cart before you complete your purchase:
[A List of products with pictures]
We hope this helps!
You bought [product] recently.
As it’s just one part of our [collection] line, I thought you should know that you can get additional products that will make your experience with [product] even better.
Here’s what we’ve got for you:
[A List of products with pictures]
Think it through, and let us know if we can do anything more for you.
And remember that you can test our products for 30 days and return them if you are not satisfied.
[Button] Check out our returns policy.
Free shipping. Free returns.
We noticed that you’ve been using [product(s)/service(s)] for quite some time. We’re super grateful that you trust us with helping you [what product is helping with].
I’m reaching out today with a small tip about the upgraded version of [product/service].
By purchasing [upgraded version], you’ll get [value the new version brings].
Think about it. I’ll be happy to answer any of your questions.
In the last few months, we’ve refreshed the [product line/certain product].
You bought the previous version on [date of the previous purchase], so I thought I should let you know that you can now take your experience with [company] products to the next level.
We’ve added [X] new feature(s) and improved [Y] process(es).
Not to mention that we started a community forum for [product] users.
If you want to check out what’s so great about the new [product], just hit the button below:
[Button] Show me what’s new
За да сте сигурни, че Вашите стратегии за надграждане / кръстосани продажби работят, трябва да персонализирате офертата, която представяте в съобщението си. Не се опитвайте да продавате всичко на всички, тъй като това просто няма да стане. Коригирайте офертата спрямо текущите или минали покупки на клиента и техните предпочитания. Имейлът Ви трябва да включва снимки на други елементи, които искате да препоръчате на Вашите клиенти или потенциални клиенти – не разчитайте само на текст.
Защото това ще повлияе положително на Вашата компания. Надграждането на продажбите и кръстосаните продажби са стратегии, които могат да Ви помогнат да постигнете увеличите приходите по прост и практичен начин. Основното предимство на тези техники е, че процесът на продажби е персонализиран на 100% и клиентите чувстват, че наистина правите всичко, за да подобрите техния опит и да улесните живота им.
Резултатите от дейностите по надграждане на продажби / кръстосани продажби зависят от много фактори. Ето защо някои компании го правят по-добре от други. Например, приблизително 35% от приходите на Amazon се генерират от кръстосани продажби (source), така че тази техника очевидно работи за тях. Invespo отбелязва, че персонализираните кръстосани продажби представляват 26% от приходите им (source).
Free 14-day trial with no credit card input?
That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни