Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Имейл шаблони за надграждане на продажбите/кръстосани продажби

Имейл шаблони за надграждане на продажбите/кръстосани продажби

Може да не сте запознати с концепциите за кръстосани продажби и надграждане или да бъркате двата термина. Искаме обаче да споделим с вас няколко прости съвета: и двете техники ще Ви помогнат да генерирате повече продажби. Почти всички онлайн магазини използват тези стратегии и Вие също трябва да го направите!

Ако пазарувате онлайн, със сигурност вече сте срещали различни стратегии за кръстосани продажби и надграждане. Може би сте забелязали някои, но много от тях са толкова фини, че просто се чудите как сте похарчили толкова много пари, докато приключите процеса на покупка, когато сте влезли само за един артикул.

Какво точно представляват кръстосаните продажби и надгражането на продажбите?

Кръстосаните продажби означават предлагане на (потенциален) клиент на продукт, който върви ръка за ръка с продукта, който възнамерява да закупи. Например, ако клиент купува компютърна мишка, предлагането да закупи нова подложка за мишка или клавиатура ще бъде кръстосана продажба.

Надграждането на продажбата е маркетинг техника на продажби, която се състои в предлагане на потенциален клиент или клиент на продукт или услуга, подобна на тази, която иска да купи или е купил, но по-скъпа версия. Това може да бъде под формата на надстройка или друга добавка.

В тези дефиниции споменахме клиенти и потенциални клиенти: трябва да вземете предвид, че тези техники не се използват само със съществуващи клиенти. Можете също да използвате такива методи, за да насърчите потенциалните клиенти да харчат повече.

Кръстосани продажби Lazy Oaf

Златните правила на тези продажби

За да сте сигурни, че Вашите кръстосани продажби и / или надградени продажби дават резултати, следвайте двете златни правила:

За кръстосаните продажби: артикулите трябва да се допълват . Продуктите или услугите, които предлагате, трябва да вървят „ръка за ръка“. Както бе споменато по-горе, ако Вашият клиент пазарува компютърни аксесоари, не му предлагайте други несвързани електронни продукти като тостери или блендери.

За надграждането на продажбата: Продуктите трябва да предлагат допълнителна стойност. Предлаганите продукти или услуги трябва да имат значително по-висока стойност, като предоставят на потребителя допълнителни предимства. Например, ако Вашият клиент мисли да закупи телефон, можете да му предложите подобрена версия на модела (с повече място за съхранение, по-добро качество на камерата, живот на батерията и т.н.)

Основни предимства от кръстосаните продажби и надграждането на продажбите

Значително увеличение на продажбите : Ако прилагате стратегии за кръстосани продажби, можете да подобрите приходите си с цели 30%, доста голяма цифра, която може да направи нещата различни за повечето компании.

Осигуряване на стойност за потребителите: Предлагайки по-персонализирани продукти на клиентите си, те ще се чувстват по-доволни от Вашия бизнес. В крайна сметка клиентите искат лично отношение, защото това показва, че бизнесът се грижи достатъчно, за да опознае тях и техните интереси.

Повишаване на лоялността на купувачите: Когато отговаряте на всички нужди на Вашите клиенти,те ще станат по-лоялни към Вашата компания. Те ще се върнат, за да купят други продукти от Вас, защото знаят, че ще могат да намерят всичко, което търсят.

И така, кой е най-добрият начин за кръстосани продажби и надграждане на продажбите? Един от най-добрите начини е да уведомите клиентите си за подходящи оферти чрез имейли. Основните тематични линии, които събрахме по-долу, ще Ви помогнат да започнете.

Основни теми на имейл за кръстосани продажби и надграждане на продажбите

  • Какво ще кажете да добавите това към Вашата колекция?
  • Също така препоръчваме…
  • Вече сте закупили [артикул], така че какво ще кажете да опитате [друг артикул]?
  • Кажете ни какво Ви харесва за да направим по-лично Вашето пазаруване
  • Клиентите, закупили [артикул], се интересуват и от …
  • Направете си подарък…
  • Имаме нещо специално за теб….
  • [Артикул, разглеждан от клиента] е добър, но имаме нещо много по-добро!

Имейл шаблони за надграждане на продажбите/кръстосани продажби

Имейл шаблон за надграждане на продажбите/кръстосани продажби 1 – ориентиран към кръстосана продажба

Имейл шаблон за надграждане на продажбите/кръстосани продажби 2 – ориентиран към кръстосана продажба

Имейл шаблон за надграждане на продажбите/кръстосани продажби 3 – ориентиран към надграждане на продажба

Имейл шаблон за надграждане на продажбите/кръстосани продажби 4 – ориентиран към надграждане на продажба

Имейл шаблони за надграждане на продажбите/кръстосани продажби – Често задавани въпроси

От какво трябва да се състои всеки имейл за кръстосана продажба/надграждане на продажбата?

Имейл шаблони за надграждане на продажбите/кръстосани продажби

За да сте сигурни, че Вашите стратегии за надграждане / кръстосани продажби работят, трябва да персонализирате офертата, която представяте в съобщението си. Не се опитвайте да продавате всичко на всички, тъй като това просто няма да стане. Коригирайте офертата спрямо текущите или минали покупки на клиента и техните предпочитания. Имейлът Ви трябва да включва снимки на други елементи, които искате да препоръчате на Вашите клиенти или потенциални клиенти – не разчитайте само на текст.

Защо всъщност трябва да изпращам имейл за кръстосана продажба/надграждане на продажбата ?

Приложение за помощ

Защото това ще повлияе положително на Вашата компания. Надграждането на продажбите и кръстосаните продажби са стратегии, които могат да Ви помогнат да постигнете увеличите приходите по прост и практичен начин. Основното предимство на тези техники е, че процесът на продажби е персонализиран на 100% и клиентите чувстват, че наистина правите всичко, за да подобрите техния опит и да улесните живота им.

Работят ли кръстосаните продажби и надграждането на продажбите за другите компании?

Имейл шаблони за надграждане на продажбите/кръстосани продажби

Резултатите от дейностите по надграждане на продажби / кръстосани продажби зависят от много фактори. Ето защо някои компании го правят по-добре от други. Например, приблизително 35% от приходите на Amazon се генерират от кръстосани продажби (source), така че тази техника очевидно работи за тях. Invespo отбелязва, че персонализираните кръстосани продажби представляват 26% от приходите им (source).

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.

Free Trial
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо