Използвайте шаблони за формуляри за заявка на бюро за помощ от LiveAgent, за да подобрите обслужването на клиенти. Те включват падащи списъци и кратки формуляри, подходящи за всеки бизнес, и подпомагат събирането на клиентски прозрения.
Предоставянето на добро обслужване на клиентите на клиентите ви не е достатъчно, за да се откроите на претъпкан пазар. Това правило се отнася както за B2C, така и за B2B бизнеса, както и за тези, които продават необходими стоки, луксозни продукти или софтуер.
Защо? Тъй като в днешно време купувачите имат по-високи очаквания и се използват за персонализирани и положителни преживявания. Тези положителни преживявания са силно свързани с един от принципите на съвременното обслужване на клиентите – поддръжка на клиенти на – omnichannel oбслужването на клиенти
Потребителската поддръжка на Omnichannel означава да сте на разположение на клиентите си по различни комуникационни канали и да предоставяте еднакво ниво на поддръжка на всеки канал. Като такива, като omnichannel поддръжка трябва да даде възможност на клиентите да променят комуникационни канали (от телефон на имейл или социални медии и чат чат на живо гладко, без да се налага да повтарят своите проблеми и въпроси на различни агенти за поддръжка.
Основните предимства на обслужването на клиенти на Omnichannel, освен очевидно подобряване на клиентската практическа работа, включват:
Свързването с клиентите по различни канали по техен избор може да ви помогне да разберете техните нужди, желания, очаквания и проблеми по-добре. Ангажирането в комуникацията с тях по множество канали е чудесен начин да ги опознаете, и да покажете желанието си да ги направите удобни.
Можете да събирате много ценни прозрения и безценна обратна връзка за вашия продукт или услуга, докато се свързвате с клиенти на различни платформи. Обикновено клиентите са по-склонни да споделят мнението си за вашия продукт или услуга по канал, който се чувства по-естествен за тях. Под “по-естествено” имаме предвид например съобщения в социалните мрежи или имейл за разлика от проучванията за удовлетвореност на клиентите или изскачащите NPS въпроси.
Може да изглежда невъзможно, но предлагането на обслужване на клиенти на Omnichannel всъщност прави работата на агентите ви по-лесна и по-бърза. Как? Тъй като предлагането на поддръжка на omnichannel изисква дадена компания да организира по-ефективно обслужването на клиентите си в сравнение с многоканална поддръжка. И благодарение на това агентите могат да работят по-продуктивно и представянето им ще се подобри с течение на времето.
Предлагането на обслужване на клиенти на Omnichannel означава значителни икономии в бюджета ви за обслужване на клиенти. Един-единствен агент е в състояние да реши повече заявки в същото време – той е пряко свързан с увеличаването на производителността на вашия агент. Нещо повече, агентите са по-малко разочаровани и работата им е по-лесна. Това означава, че мотивацията и трудовият им морал се подобряват.
First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:
Please briefly describe your request:
[Long text field]
…
When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]
How would you like to be contacted? [List of options]
[Button] Submit your request
[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.
First and last name:
Client no.:
Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]
How can we help? Describe your request:
[Long text field]
…
How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]
[Button] Send a request
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:
When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]
Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]
…
[Button] Click here to send your request
* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.
[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.
Формулярите за заявка на бюрото за помощ трябва да бъдат възможно най-кратки. Те трябва да включват само най-важните полета като клиентски данни (име и фамилия, имейл, телефонен номер, ако е необходимо), дълго текстово поле, за да може клиентът да опише заявката си и бутон “подаване”.
Ако отделът Ви за обслужване на клиенти е по-сложен и се състои от няколко екипа, такива формуляри трябва да включват и падащ списък, където клиент може да избере с кой екип би искал да се свърже. Можете да добавите и други падащи списъци, но не забравяйте, че формулярът трябва да бъде възможно най-кратък и прост.
Подобно на дължината и структурата на формуляр за заявка на бюро за помощ, формуляр трябва да бъде написан на лесно смилаем език. Използвайте изявления, които са разбираеми и с които клиентите Ви са запознати. Отдалечете се от използването на жаргон или технически език, избягвайте да използвате фразиални глаголи или сложни, комбинирани изречения. Не забравяйте, че клиентите ви са заети, така че те трябва да могат да подадат формуляра ви за минути, или дори секунди, без да прекарват време, опитвайки се да интерпретират вашия корпоративен код.
Простият отговор на този въпрос е възможно най-бърз, но знаем, че това е по-лесно казано, отколкото направено. Времето, необходимо за отговор на заявка за клиент, трябва да бъде установено вътрешно във вашият екип за обслужване на клиенти и ако е възможно, потвърдено от Споразумение за ниво на обслужване (SLA), подписано от агенти за обслужване на клиенти. Времето за реакция може да варира в различните отрасли и от компания до компания в зависимост от много променливи.
Тези променливи може да включват броя на агентите в екип за обслужване на клиенти, количеството билети за бюро за помощ, подадени в даден период от време, сложността на исканията на клиентите, нивото на автоматизация на вашите операции на бюрото за помощ, както и качеството на вашия софтуер за обслужване на клиенти, само за да назовем няколко. .
Независимо от вътрешните условия в рамките на вашия екип, вашите агенти за обслужване на клиенти трябва да имат за цел да отговорят на заявките на клиентите веднага след подаването им, с оглед на най-добрия интерес на вашите клиенти.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Шаблони за информационни имейли
Шаблони за информационни имейли за ефективна комуникация с клиенти. Готови текстове и съвети за персонализиране. Опитайте безплатно!
Имейл шаблони за абонамент за бюлетин
Използвайте ангажиращите ни имейли шаблони за абонамент за бюлетин, за да направите добро първо впечатление на абонатите на бюлетина си.
Шаблони за клиентско обслужване
Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team