• Шаблони
  • Шаблони за формуляри за заявка на бюро за помощ

Шаблони за формуляри за заявка на бюро за помощ

Предоставянето на добро обслужване на клиентите на клиентите ви не е достатъчно, за да се откроите на претъпкан пазар. Това правило се отнася както за B2C, така и за B2B бизнеса, както и за тези, които продават необходими стоки, луксозни продукти или софтуер.

Защо? Тъй като в днешно време купувачите имат по-високи очаквания и се използват за персонализирани и положителни преживявания. Тези положителни преживявания са силно свързани с един от принципите на съвременното обслужване на клиентите – поддръжка на клиенти на –   omnichannel oбслужването на клиенти

Ролята на обслужването на клиенти на Omnichannel и неговите предимства

Потребителската поддръжка на Omnichannel означава да сте на разположение на клиентите си по различни комуникационни канали и да предоставяте еднакво ниво на поддръжка на всеки канал. Като такива, като omnichannel поддръжка трябва да даде възможност на клиентите да променят комуникационни канали (от телефон на имейл или социални медии и чат чат на живо гладко, без да се налага да повтарят своите проблеми и въпроси на различни агенти за поддръжка.

Основните предимства на обслужването на клиенти на Omnichannel, освен очевидно подобряване на клиентската практическа работа, включват:

1. Научете повече за клиентите си

Свързването с клиентите по различни канали по техен избор може да ви помогне да разберете техните нужди, желания, очаквания и проблеми по-добре. Ангажирането в комуникацията с тях по множество канали е чудесен начин да ги опознаете, и да покажете желанието си да ги направите удобни.

1. Научете повече за клиентите си - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png
Запишете клиентските прозрения в вградения ни CRM.

2. Събиране на прозрения за вашите продукти или услуги

Можете да събирате много ценни прозрения и безценна обратна връзка за вашия продукт или услуга, докато се свързвате с клиенти на различни платформи. Обикновено клиентите са по-склонни да споделят мнението си за вашия продукт или услуга по канал, който се чувства по-естествен за тях. Под “по-естествено” имаме предвид например съобщения в социалните мрежи или имейл за разлика от проучванията за удовлетвореност на клиентите или изскачащите NPS въпроси.

3. Подобряване на производителността и производителността на агентите

Може да изглежда невъзможно, но предлагането на обслужване на клиенти на Omnichannel всъщност прави работата на агентите ви по-лесна и по-бърза. Как? Тъй като предлагането на поддръжка на omnichannel изисква дадена компания да организира по-ефективно обслужването на клиентите си в сравнение с многоканална поддръжка. И благодарение на това агентите могат да работят по-продуктивно  и представянето им ще се подобри с течение на времето.

agent-performance-LiveAgent
Отчети за ефективността на агента в LiveAgent

4. Значителни икономии от разходите за обслужване на клиенти

Предлагането на обслужване на клиенти на Omnichannel означава значителни икономии в бюджета ви за обслужване на клиенти. Един-единствен агент е в състояние да реши повече заявки в същото време – той е пряко свързан с увеличаването на производителността на вашия агент. Нещо повече, агентите са по-малко разочаровани и работата им е по-лесна. Това означава, че мотивацията и трудовият им морал се подобряват. 

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Help desk request form templates

Шаблони за формуляри за заявка на бюро за помощ


Please provide us with the basic information below. It will help our agent start working on your request faster.

First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:

Please briefly describe your request:
[Long text field]

When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]

How would you like to be contacted? [List of options]

[Button] Submit your request

[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.

Шаблон за формуляр за заявка на бюро за помощ 2


Please fill out the fields below and describe your problem. We’ll be happy to help!

First and last name:
Client no.:

Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]

How can we help? Describe your request:
[Long text field]

How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]

[Button] Send a request

[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.

Шаблон за формуляр за заявка на бюрото за помощ 3


Fill out the form below to help us assist you faster. It will only take you up to [X] minutes.

First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:

When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]

Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]

[Button] Click here to send your request

* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.

[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.

Често задавани въпроси

Колко дълго трябва да бъде формуляр за заявка на бюро за помощ?

Формулярите за заявка на бюрото за помощ трябва да бъдат възможно най-кратки. Те трябва да включват само най-важните полета като клиентски данни (име и фамилия, имейл, телефонен номер, ако е необходимо), дълго текстово поле, за да може клиентът да опише заявката си и бутон “подаване”.

Ако отделът Ви за обслужване на клиенти е по-сложен и се състои от няколко екипа, такива формуляри трябва да включват и падащ списък, където клиент може да избере с кой екип би искал да се свърже. Можете да добавите и други падащи списъци, но не забравяйте, че формулярът трябва да бъде възможно най-кратък и прост.

Какъв език трябва да се използва във формуляр за заявка на бюро за помощ?

Подобно на дължината и структурата на формуляр за заявка на бюро за помощ, формуляр трябва да бъде написан на лесно смилаем език. Използвайте изявления, които са разбираеми и с които клиентите Ви са запознати. Отдалечете се от използването на жаргон или технически език, избягвайте да използвате фразиални глаголи или сложни, комбинирани изречения. Не забравяйте, че клиентите ви са заети, така че те трябва да могат да подадат формуляра ви за минути, или дори секунди, без да прекарват време, опитвайки се да интерпретират вашия корпоративен код.

Колко бързо трябва да отговоря на подаден формуляр за заявка?

Простият отговор на този въпрос е възможно най-бърз, но знаем, че това е по-лесно казано, отколкото направено. Времето, необходимо за отговор на заявка за клиент, трябва да бъде установено вътрешно във вашият екип за обслужване на клиенти и ако е възможно, потвърдено от Споразумение за ниво на обслужване (SLA), подписано от агенти за обслужване на клиенти. Времето за реакция може да варира в различните отрасли и от компания до компания в зависимост от много променливи.

Тези променливи може да включват броя на агентите в екип за обслужване на клиенти, количеството билети за бюро за помощ, подадени в даден период от време, сложността на исканията на клиентите, нивото на автоматизация на вашите операции на бюрото за помощ, както и качеството на вашия софтуер за обслужване на клиенти, само за да назовем няколко. .

Независимо от вътрешните условия в рамките на вашия екип, вашите агенти за обслужване на клиенти трябва да имат за цел да отговорят на заявките на клиентите веднага след подаването им, с оглед на най-добрия интерес на вашите клиенти.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Колко дълго трябва да бъде формуляр за заявка на бюро за помощ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Формулярите за заявка на бюрото за помощ трябва да бъдат възможно най-кратки. Те трябва да включват само най-важните полета като данните за клиентите (име и фамилия, имейл, телефонен номер, ако е необходимо), дълго текстово поле, за да може клиентът да опише заявката си и бутон за подаване.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какъв език трябва да се използва във формуляр за заявка на бюро за помощ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Използвайте изявления, които са разбираеми и с които клиентите Ви са запознати. Отдалечете се от използването на жаргон или технически език, избягвайте да използвате фразиални глаголи или сложни, комбинирани изречения. “, } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко бързо трябва да отговоря на подаден формуляр за заявка?”,. ” “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Независимо от вътрешните условия в рамките на вашия екип, вашите агенти за обслужване на клиенти трябва да имат за цел да отговорят на заявките на клиентите веднага след подаването им, с най-добрия интерес на вашите клиенти предвид.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо