Използвайте имейл шаблони за доставка на важна информация до клиентите си. Ускорете и подобрете комуникацията си, като използвате подходящи шаблони за обявления, прикачени документи и други. В този материал ще намерите полезни съвети и примери на шаблони.
Понякога има новини или съобщения, които са толкова важни, че ще им сложите етикет “трябва да прочетете”. Това може да е новина за компанията, текуща ситуация или становище за някой от продуктите или услугите ви.
Щом намирате тази информация за толкова важна, един от най-добрите начини да я споделите е като изпратите имейли с важна информация. Те могат да бъдат изпратени на целия ви мейлинг лист или да таргетират само специфични сегменти (надяваме се, че базата ви данни е сегментирана!).
Имейлът е ефективен начин да разпространите важни новини, защото е популярен метод за комуникация. Повечето хора използват имейл всекидневно и оставят входящата си кутия отворена, за да виждат имейлите си скоро след като се получат. Освен това можете да проверите процентът на отворените имейли, за да разберете каква част от получателите всъщност са прочели важната информация, която искате да споделите с тях.
С тази информация ще сте наясно колко са ефективни имейлите с етикет “трябва да прочетете”. Например, ако процентът на отваряне е нисък, трябва да повишите въздействието на съобщенията си като напишете тема на имейла, която да се забелязва по-лесно в препълнените входящи кутии.
Всеки имейл, който съдържа или насочва към обявление, което смятате, че е от съществено значение да се прочете, може да се класифицира като имейл “трябва да прочетете”. За разлика от други имейли, като например бюлетините, имейлите, които трябва да бъдат прочетени, нямат фиксиран график. Те се пращат само когато е нужно.
Ако изявлението, което трябва да направите, е кратно, е възможно да включите информацията в самия имейл. Но ако новината е по-дълга или форматът я прави неподходяща за четене директно от входящата кутия на получателите, може да е по-добре да я изпратите като прикачен файл към съобщението. Може да изпратите и имейл с важна информация, който обяснява накратно и включва линк към друго място онлайн, където е наличен целият текст.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Съпричастност в обслужването на клиенти
Научете за съпричастността към клиентите и начините, по които можете да подобрите цялостното си обслужване, като включите изрази на емпатия.
Настройка на кол център – дизайн и структура
За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.
LiveAgent може да ви помогне за по-добро категоризиране на клиентските запитвания чрез използването на функциите отдели и етикети. Това ще ви помогне да насочвате запитванията към експертите и да осигурявате по-бързи и правилни решения на въпросите на клиентите. Тези функции могат да помогнат и за организирането на взаимодействията с клиентите спрямо тяхната категория.
The text provides advice, templates, and best practices for various types of email communication in businesses, including recommendations, loyalty program templates, customer feedback responses, and knowledge base responses. The emphasis is on proactive communication, personalization, and directing questions. Incorporating a link to a recommendation page is recommended, and LiveAgent software is promoted as a way to improve customer satisfaction. Tips for writing job rejection and recommendation thank you letters are also included.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team