Понякога има новини или съобщения, които са толкова важни, че ще им сложите етикет “трябва да прочетете”. Това може да е новина за компанията, текуща ситуация или становище за някой от продуктите или услугите ви.
Щом намирате тази информация за толкова важна, един от най-добрите начини да я споделите е като изпратите имейли с важна информация. Те могат да бъдат изпратени на целия ви мейлинг лист или да таргетират само специфични сегменти (надяваме се, че базата ви данни е сегментирана!).
Имейлът е ефективен начин да разпространите важни новини, защото е популярен метод за комуникация. Повечето хора използват имейл всекидневно и оставят входящата си кутия отворена, за да виждат имейлите си скоро след като се получат. Освен това можете да проверите процентът на отворените имейли, за да разберете каква част от получателите всъщност са прочели важната информация, която искате да споделите с тях.
С тази информация ще сте наясно колко са ефективни имейлите с етикет “трябва да прочетете”. Например, ако процентът на отваряне е нисък, трябва да повишите въздействието на съобщенията си като напишете тема на имейла, която да се забелязва по-лесно в препълнените входящи кутии.
Всеки имейл, който съдържа или насочва към обявление, което смятате, че е от съществено значение да се прочете, може да се класифицира като имейл “трябва да прочетете”. За разлика от други имейли, като например бюлетините, имейлите, които трябва да бъдат прочетени, нямат фиксиран график. Те се пращат само когато е нужно.
Ако изявлението, което трябва да направите, е кратно, е възможно да включите информацията в самия имейл. Но ако новината е по-дълга или форматът я прави неподходяща за четене директно от входящата кутия на получателите, може да е по-добре да я изпратите като прикачен файл към съобщението. Може да изпратите и имейл с важна информация, който обяснява накратно и включва линк към друго място онлайн, където е наличен целият текст.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Можете да изпращате имейли “трябва да прочетете” винаги, когато имате важни новини, които смятате, че трябва да бъдат видяни от всичките ви клиенти. За да се уверите, че новините ще достигнат възможно най-много хора и за да наблюдавате процента на отворените имейли (за да разберете дали получателите наистина четат обявленията), тези съобщения трябва да се изпратят в отделен имейл от друго съдържание.
В този случай те няма да имат регулярен график за изпращане като другото имейл съдържание, което обикновено изпращате. Вместо това преценете кога е необходим имейл “трябва да прочетете” и ако се окаже, че изпращате прекалено много такива, е възможно преценката ви какво е от съществено значение да е грешна.
Обикновено най-доброто място, на което да споделите важно изявление, е тялото на самия имейл. Това дава възможност на получателите да прочетят новините бързо и лесно без да се налага да кликат на линкове и бутони, които ще ги пренасочат на друго място.
Изявлението обаче може да е прекалено дълго, за да се включи в текста на имейла, или пък да искате да предоставите допълнителна информация на място, където ще бъде налична за постоянно, вместо да се изгуби във входящата кутия. В такъв случай би било добра идея да изпратите съобщение с прикачен документ или линк към важните новини, публикурани в уебсайта, блога или социалните ви медии.
Фокусът в случая е върху важните новини като тип съдържание, което потребителите ви трябва да видят. Разбира се, има и новини, свързани с бизнеса, които трябва да се споделят само вътре в компанията. Някои имейл шаблони важат и за вътрешни новини освен за външните, но някои обявления са подходящи само да се включат в имейл или като публикация в локалната мрежа, защото съдържат конфиденциална информация, която не трябва да се публикува в сайта ви и да бъде публично достъпна.
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни