Използвайте имейл шаблони за доставка на важна информация до клиентите си. Ускорете и подобрете комуникацията си, като използвате подходящи шаблони за обявления, прикачени документи и други. В този материал ще намерите полезни съвети и примери на шаблони.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Понякога има новини или съобщения, които са толкова важни, че ще им сложите етикет “трябва да прочетете”. Това може да е новина за компанията, текуща ситуация или становище за някой от продуктите или услугите ви.
Щом намирате тази информация за толкова важна, един от най-добрите начини да я споделите е като изпратите имейли с важна информация. Те могат да бъдат изпратени на целия ви мейлинг лист или да таргетират само специфични сегменти (надяваме се, че базата ви данни е сегментирана!).
Имейлът е ефективен начин да разпространите важни новини, защото е популярен метод за комуникация. Повечето хора използват имейл всекидневно и оставят входящата си кутия отворена, за да виждат имейлите си скоро след като се получат. Освен това можете да проверите процентът на отворените имейли, за да разберете каква част от получателите всъщност са прочели важната информация, която искате да споделите с тях.
С тази информация ще сте наясно колко са ефективни имейлите с етикет “трябва да прочетете”. Например, ако процентът на отваряне е нисък, трябва да повишите въздействието на съобщенията си като напишете тема на имейла, която да се забелязва по-лесно в препълнените входящи кутии.
Всеки имейл, който съдържа или насочва към обявление, което смятате, че е от съществено значение да се прочете, може да се класифицира като имейл “трябва да прочетете”. За разлика от други имейли, като например бюлетините, имейлите, които трябва да бъдат прочетени, нямат фиксиран график. Те се пращат само когато е нужно.
Ако изявлението, което трябва да направите, е кратно, е възможно да включите информацията в самия имейл. Но ако новината е по-дълга или форматът я прави неподходяща за четене директно от входящата кутия на получателите, може да е по-добре да я изпратите като прикачен файл към съобщението. Може да изпратите и имейл с важна информация, който обяснява накратно и включва линк към друго място онлайн, където е наличен целият текст.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
LiveAgent уебинар 1: Представяне и общ преглед
Videos - Liveagent Webinar 1 Predstavyane I Obst Pregled
Функцията за обединяване на тикети позволява на служителите да съчетаят повече от един тикет за същото запитване. Това помага да се избегне дублиране на работата и да се спестят време и усилия. Обединяването на тикетите изтрива първоначалния тикет и е необратимо, затова трябва да се избегне да се прави това, освен ако е абсолютно необходимо. LiveAgent предлага и безплатна пробна версия за тези функции.
Инструменти за съвместна работа
LiveAgent предлага хелп деск портал, помощен софтуер за туристическата индустрия и персонализирани роли на потребителите. Спам филтрите са настроени автоматично или ръчно, като LiveAgent разпознава и маркира съобщения като непоискани. Възможност за получаване на безплатен тестов период и контакт с екипа на LiveAgent чрез различни канали.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни