Използвайте нашите шаблони за имейли за актуализации на продукт, за да подобрите ангажираността на вашите потребители и да обявите нови функции и интеграции. Научете как да създадете ефективни имейли, ще се радвате на повече отзиви и продажби.
Постоянните подобрения в продукта ви, за да останете конкурентоспособни и да запазите довилните си клиенти са от съществено значение, особено при софтуерните продукти. Имейлът за актуализация на продукта е една от най-добрите възможности да покажете, че чувате обратната връзка на клиентите си, постоянно работите, за да покриете очакванията им и да напомните за стойността на продукта си. Имейлът за актуализация на продукта може също така да ангажира отново потебителите, които са били на път да преминат към друг продукт. За съжаление, за много бизнеси имейлът за актуализация е последна мисъл.
Много имейли за актуализация на продукта обаче могат да на направят много повече от това просто да информират потребителите ви за скорошни подобрения, които сте направили. С правилната стратегия, може да използвате имейлите за актуализации на продукта, за да уверите новите си клиенти, че са направили правилния избор, да повишите удовлетвореността и задържането на клиентите си, както и да рекламирате премуим функционалностите когато обявявате актуализации.
Създаването на ефикасни имейли за актуализация на продукта може да е сложна задача. По-долу ще намерите някои съвети, които ще ви помогнат да създадете по-добри имейли за актуализации, които със сигурност ще подобрят ангражираността на потребителите, както и 10 шаблона за имейли за актуализация на продукт, които можете да използвате като примери когато създавате свои версии на имейли за актуализации.
На база на бранда, продукта ил ивзаимоотношенията ви с потребителите ви, имейлите за актуализация на продукта може да се различават по съдържание, дизайн и изказ. Въпреки че няма универсална формула за перфектния имейл за актуализация на продукта, ето 10 имейл шаблона, които могат да ви помогнат да започнете.
We’re excited to announce the launch of one of our most requested features – [feature name]! It’s now easy to [do whatever the feature allows users to do]. Here’s a quick overview of how you can use it:
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
To learn more about this feature, check out this support article.
As always, let us know if there’s anything we can do to make your experience better. Your feedback is always appreciated.
Thanks for using [Product name]!
[YOUR SIGNATURE]
We just released a fully revamped version of our [Name] feature. If you’re interested in what’s new, check out our latest blog post that covers it all.
Here’s a quick overview:
[Improvement #1]
[Improvement #2]
[Improvement #3]
If you have any questions or feedback, we’d love to hear from you!
[YOUR SIGNATURE]
We’ve added a bunch of cool new features and made some major improvements. Here are our top 5 recent updates that we’re especially excited about:
[Update #1: From now on you can …]
[Update #2: It became even easier to …]
[Update #3: You’ll finally be able to …]
You can read more about the updates in our most recent blog post. And as always, if you have any questions or feedback – don’t hesitate to contact us!
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
We’re back to share a couple of major bug fixes that will make your experience with [Product] better than ever. Here’s a shortlist of what we’ve done:
[Fixed: bug 1]
[Fixed: bug 2]
[Fixed: bug 3]
Want to see *your* favorite bug featured in this list? We would too. Send your suggestions to [email] and we’ll see what we can do.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
If you – like us – use [Tool] for your […], then we’ve got some news you’re going to love.
We’ve just launched a new integration with [Tool]. Here are just a few of the things the new integration allows you to do:
[Benefit 1]
[Benefit 2]
[Benefit 3]
For more details, including how the integration works, why it’s a huge win for [Brand] users, and how to set it up (it’s really easy), click here.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
We’ve been hard at work these past few weeks/ months [adding/ improving features] to help make [Product] even more valuable for you. We’re super excited to tell you all about these new features/ improvements and we hope you enjoy them as much as we do.
[Update #1]
[Update #2]
[Update #3]
[Update #4]
[Update #5]
In the meantime, we’d love to hear any feedback you have on [Product] and what we can do to make it even better.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
We’re excited to announce [Product name] 2.0. It has more functionality than ever before to ensure it helps businesses like yours to [accomplish specific goals].
[Product name] 2.0 provides:
[Feature #1: benefit]
[Feature #2: benefit]
[Feature #3: benefit]
[Feature #4: benefit]
[Feature #5: benefit]
You can read all about it on our completely revamped website at www.companyname.com. And don’t forget to check our new video!
[embedded video]
If you have any questions or feedback – we’d love to hear your thoughts!
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
[Feature name] is a new beta feature for [Product] Pro plan, and allows you to [details on what the feature allows users to do].
We’re excited to give you a limited-time offer to take [Feature name] for a test run: from now until [date] you can [use the feature for …].
Ready to get started? You can read more about [Feature name] here.
If you have any questions or feedback, simply respond to this email.
One last thing: [Feature name] is still a private beta feature, so please keep it a secret until it’s ready for its debut ☺
Best,
[YOUR SIGNATURE]
We are proud to announce the launch of the [Product name] Android app! Our small team at [Company name] worked extremely hard to get this app out as soon as possible following the release of our iOS app. Thank you to all our Android users for your patience!
[Product name] app gives you [a short description of what the app allows users to do].
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
DOWNLOAD IT NOW
P.S. A note for Android users: While we rigorously tested the app internally and with our Beta users, there can still be a few undiscovered bugs. If you come across anything, please email us at [email address]!
Created with love,
[Company Team]
It’s never been more important to […].
The good news is we’ve built a new [app/ service] that makes it easy to […]. We call it [Product Name].
As a [Company] customer, we thought you might want to be one of the first to try [Product Name] while it’s still in Beta mode.
GET [PRODUCT NAME]
[Product Name] will be a free service while in Beta. You can read more about it here [link].
What will [Product Name] do for me?
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
Any questions or feedback? As always, feel free to reach out to our support team at [email].
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Ready to use our product update email templates?
Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!
Шаблони за благодарствени имейли до клиенти
Персонализирайте нашите шаблони за иблагодарствени имейли до клиенти директно в LiveAgent, Изпращането на имейл за благодарност никога не е било толкова лесно!
Настройка на кол център – дизайн и структура
За да подобрите клиентското изживяване и да повишите репутацията на компанията си, е важно да използвате шаблони за имейли и да комуникирате ефективно с клиентите си. Обучението на екипа за обслужване на клиенти и използването на инструменти, като информационни имейли и видео чат, са от съществено значение. LiveAgent предоставя тези възможности за поддръжка и комуникация с клиентите, като предлага и демонстрации, интеграции и партньорски програми.
Имейл шаблони за Черен петък и Кибер понеделник
Текстът предлага множество идеи и съвети за подобряване на маркетинговите кампании в социалните медии и чрез имейл маркетинг. Възможности за ефективна комуникация с клиентите са представени като използването на телефонни централи и софтуер за клиентско обслужване като LiveAgent. Съвети за изпращане на следпродажбени имейли и отговаряне на въпроси на клиентите в социалните мрежи са представени. Шаблоните за имейли за празнични маркетингови кампании и шаблони за имейли с ваучери могат да са полезни за ангажиране на потенциалните и настоящите клиенти и увеличаване на приходите.
Текстът предлага различни шаблони за имейли, свързани с маркетинга, включително покана за препоръки и продажба на студен контакт. Шаблоните могат да бъдат използвани за подобряване на клиентските отношения и възвръщаемостта на инвестициите. Въпреки наличието на много други маркетингови канали, имейл маркетингът е най-ефективният, като може да предизвика до 4400% възвръщаемост на инвестицията. Успехът на имейл маркетинга зависи от това как го използвате във вашата стратегия за дигитален маркетинг. Текстът предлага и софтуерни решения, включително LiveAgent, които могат да помогнат за управлението на клиентските отношения.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team