• Шаблони
  • Шаблони за имейли за актуализации на продукт

Шаблони за имейли за актуализации на продукт

Постоянните подобрения в продукта ви, за да останете конкурентоспособни и да запазите довилните си клиенти са от съществено значение, особено при софтуерните продукти. Имейлът за актуализация на продукта е една от най-добрите възможности да покажете, че чувате обратната връзка на клиентите си, постоянно работите, за да покриете очакванията им и да напомните за стойността на продукта си. Имейлът за актуализация на продукта може също така да ангажира отново потебителите, които са били на път да преминат към друг продукт. За съжаление, за много бизнеси имейлът за актуализация е последна мисъл.

Много имейли за актуализация на продукта обаче могат да на направят много повече от това просто да информират потребителите ви за скорошни подобрения, които сте направили. С правилната стратегия, може да използвате имейлите за актуализации на продукта, за да уверите новите си клиенти, че са направили правилния избор, да повишите удовлетвореността и задържането на клиентите си, както и да рекламирате премуим функционалностите когато обявявате актуализации.

Създаването на ефикасни имейли за актуализация на продукта може да е сложна задача. По-долу ще намерите някои съвети, които ще ви помогнат да създадете по-добри имейли за актуализации, които със сигурност ще подобрят ангражираността на потребителите, както и 10 шаблона за имейли за актуализация на продукт, които можете да използвате като примери когато създавате свои версии на имейли за актуализации.

Персонализиране на имейл шаблон
Персонализирайте и запазете имейл шаблони директно в LiveAgent

5 най-добри практики при имейлите за актуализация на продукта

  1. Сегментирайте аудиторията си: Обмислете да разделите абонатите си на групи (по възраст, пол, предпочитания и т.н.) и да им изпращате различни имейли, които варират по съдържание, изказ и стил според това кое е най-привлекателно за всяка от групите потребители.
  1. Преценете кои актуализации заслужават имейл: Получаването на множество имейли за дребни актуализации на продуки и премахнати бъгове може да подразни някои потребители. Помислете кои актуализации, промени и подобрения носят стойност на клиентите ви и наистина си струва да бъдат изпратени в имейл.
  1. Фокусирайте се върху комуникирането на предимствата на продукта: Преминете от съобщения с фокус върху функционалностите към такива с фокус върху ползите, които се въртят около това какво прави продукта ви и как подобренията, които сте направили, могат да помогнат на потребителите да постигнат целите си и да се справят с предизвикателствата.
  1. Използвайте визуализации, за д аподобрите ангажираността: Тъй като 55% от хората помнят информацията по-добре ако върви с подходящо изображение, имейлите за актуализация на продукта с хващащи окото визуализации е по-вероятно за изпъкнат, да ангажират потребителите и да привлекат интереса им.
  1. Бъдете последователни и се придържайте към графика си: Ако искате да привлечете редовни читатели за имейлите за актиализации на продукта, постоянството е от съществено значение. Определене честотата на съобщенията и се придържайте към нея, така че потребителите да знаят кога могат да очакват следващия имейл.

Относно на имейли за актуализации на продукт

  • Новият подобрен [продукт] е тук!
  • Новите функции пристигнаха!
  • Нашата [нова функция] най-накрая е тук!
  • Представяме ви най-новите функции
  • Кратък преглед на новите ни функции
  • Официално е: новите функции са тук
  • Най-желаната функция пристигна
  • Опитайте тези нови фунцкии
  • Поздравете новия [продукт]
  • Новият [продукт]. Интелигентен. Елегантен. Мощен.
  • Вече е налична актуализацията на [продукт]
  • Това е голяма промяна!
  • [Продукт] току-що стана още по-добър! Погледнете
  • Представяме ви най-новата интеграция на [продукт] с [инструмент]
  • Не пропускайте новия ни [продукт/функция]
  • Добре дошли в напълно обновения [продукт]
  • Изцяло ново преживяване с [продукт]
  • Какво ново в [продукт]/[компания]
  • Новата версия на [продукт] пристигна! Всичко, което трябва да знаете
  • Важна актуализация на [продукт]
  • Летни актуализации на [продукт]
  • Най-новите актуализации на [продукт]

10 шаблона за имейли за актуализации на продукт

На база на бранда, продукта ил ивзаимоотношенията ви с потребителите ви, имейлите за актуализация на продукта може да се различават по съдържание, дизайн и изказ. Въпреки че няма универсална формула за перфектния имейл за актуализация на продукта, ето 10 имейл шаблона, които могат да ви помогнат да започнете.

Имейл за пускане на нова функционалност


Hi [Name]!

We’re excited to announce the launch of one of our most requested features – [feature name]! It’s now easy to [do whatever the feature allows users to do]. Here’s a quick overview of how you can use it:

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]

To learn more about this feature, check out this support article.

As always, let us know if there’s anything we can do to make your experience better. Your feedback is always appreciated.

Thanks for using [Product name]!
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за подобрена функционалност


Hey [Name],

We just released a fully revamped version of our [Name] feature. If you’re interested in what’s new, check out our latest blog post that covers it all.

Here’s a quick overview:

[Improvement #1]
[Improvement #2]
[Improvement #3]

If you have any questions or feedback, we’d love to hear from you!
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за множество подобрени функционалности


Hi [Name],

We’ve added a bunch of cool new features and made some major improvements. Here are our top 5 recent updates that we’re especially excited about:

[Update #1: From now on you can …]
[Update #2: It became even easier to …]
[Update #3: You’ll finally be able to …]

You can read more about the updates in our most recent blog post. And as always, if you have any questions or feedback – don’t hesitate to contact us!

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за премахнати бъгове


Hi [Name],

We’re back to share a couple of major bug fixes that will make your experience with [Product] better than ever. Here’s a shortlist of what we’ve done:

[Fixed: bug 1]
[Fixed: bug 2]
[Fixed: bug 3]

Want to see *your* favorite bug featured in this list? We would too. Send your suggestions to [email] and we’ll see what we can do.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за обявяване на нова интеграция


Hey [Name],

If you – like us – use [Tool] for your […], then we’ve got some news you’re going to love.

We’ve just launched a new integration with [Tool]. Here are just a few of the things the new integration allows you to do:

[Benefit 1]
[Benefit 2]
[Benefit 3]

For more details, including how the integration works, why it’s a huge win for [Brand] users, and how to set it up (it’s really easy), click here.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Месечен/тримесечен имейл с актуализации за подобряване на ангажираността


Hey [Name],

We’ve been hard at work these past few weeks/ months [adding/ improving features] to help make [Product] even more valuable for you. We’re super excited to tell you all about these new features/ improvements and we hope you enjoy them as much as we do.

[Update #1]
[Update #2]
[Update #3]
[Update #4]
[Update #5]

In the meantime, we’d love to hear any feedback you have on [Product] and what we can do to make it even better.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за нова версия


Hi [Name],

We’re excited to announce [Product name] 2.0. It has more functionality than ever before to ensure it helps businesses like yours to [accomplish specific goals].

[Product name] 2.0 provides:

[Feature #1: benefit]
[Feature #2: benefit]
[Feature #3: benefit]
[Feature #4: benefit]
[Feature #5: benefit]

You can read all about it on our completely revamped website at www.companyname.com. And don’t forget to check our new video!

[embedded video]

If you have any questions or feedback – we’d love to hear your thoughts!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл покана за бета функционалност


Hi [Name],

[Feature name] is a new beta feature for [Product] Pro plan, and allows you to [details on what the feature allows users to do].

We’re excited to give you a limited-time offer to take [Feature name] for a test run: from now until [date] you can [use the feature for …].

Ready to get started? You can read more about [Feature name] here.

If you have any questions or feedback, simply respond to this email.

One last thing: [Feature name] is still a private beta feature, so please keep it a secret until it’s ready for its debut ☺

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за пускане на ново приложение


Hi friends,

We are proud to announce the launch of the [Product name] Android app! Our small team at [Company name] worked extremely hard to get this app out as soon as possible following the release of our iOS app. Thank you to all our Android users for your patience!

[Product name] app gives you [a short description of what the app allows users to do].

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
DOWNLOAD IT NOW

P.S. A note for Android users: While we rigorously tested the app internally and with our Beta users, there can still be a few undiscovered bugs. If you come across anything, please email us at [email address]!

Created with love,
[Company Team]

Имейл за обявяване на нов продукт


Hi [Name],

It’s never been more important to […].

The good news is we’ve built a new [app/ service] that makes it easy to […]. We call it [Product Name].

As a [Company] customer, we thought you might want to be one of the first to try [Product Name] while it’s still in Beta mode.

GET [PRODUCT NAME]

[Product Name] will be a free service while in Beta. You can read more about it here [link].

What will [Product Name] do for me?

[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]

Any questions or feedback? As always, feel free to reach out to our support team at [email].

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Имейл за актуализация на продукт – често задавани въпроси

Как да създам най-добрия имейл за актуализация на продукт?

Имейлът ви за актуализация на продукта трябва да съдържа нова информация, за да може клиентите ви да се почувстват информирани. Важно е винаги да започвате с представяне и да кажете на клиента кой стои зад имейла за актуализация на продукта. В повечето случаи трябва да обясните как продуктът е от ползва за клиентите.

Защо да изпращам имейли за актуализация на продукта?

Имейлите за актуализация ви помагат да: – Получите нови отзиви – Повишите конверсиите от тест период към платени профили – Подобрите доверието в продукта – Повишите задържането на клиентите – Подобрите репутацията на продукта – Привлечете трафик към сайта си – Привлечете нови клиенти, изглеждайки по-професионално – Получите споделяния и retweet-тове и по този начин повече трафик в социалните медии – Повишите продажбите.

Каква е идеалната дължина на имейл за актуализация на продукт?

Имейлът за актуализация не трябва да надвишава 2 параграфа, но трябва да включва ясна причина за актуализацията, например нова функционалност, версия или премахване на бъг.

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как да създам най-добрия имейл за актуализация на продукт?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлът ви за актуализация на продукта трябва да съдържа нова информация, за да може клиентите ви да се почувстват информирани. Важно е винаги да започвате с представяне и да кажете на клиента кой стои зад имейла за актуализация на продукта. В повечето случаи трябва да обясните как продуктът е от ползва за клиентите.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо да изпращам имейли за актуализация на продукта?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлите за актуализация ви помагат да: – Получите нови отзиви – Повишите конверсиите от тест период към платени профили – Подобрите доверието в продукта – Повишите задържането на клиентите – Подобрите репутацията на продукта – Привлечете трафик към сайта си – Привлечете нови клиенти, изглеждайки по-професионално – Получите споделяния и retweet-тове и по този начин повече трафик в социалните медии – Повишите продажбите.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква е идеалната дължина на имейл за актуализация на продукт?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлът за актуализация не трябва да надвишава 2 параграфа, но трябва да включва ясна причина за актуализацията, например нова функционалност, версия или премахване на бъг.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо