Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за имейли за актуализации на продукт

Шаблони за имейли за актуализации на продукт

Постоянните подобрения в продукта ви, за да останете конкурентоспособни и да запазите довилните си клиенти са от съществено значение, особено при софтуерните продукти. Имейлът за актуализация на продукта е една от най-добрите възможности да покажете, че чувате обратната връзка на клиентите си, постоянно работите, за да покриете очакванията им и да напомните за стойността на продукта си. Имейлът за актуализация на продукта може също така да ангажира отново потебителите, които са били на път да преминат към друг продукт. За съжаление, за много бизнеси имейлът за актуализация е последна мисъл.

Много имейли за актуализация на продукта обаче могат да на направят много повече от това просто да информират потребителите ви за скорошни подобрения, които сте направили. С правилната стратегия, може да използвате имейлите за актуализации на продукта, за да уверите новите си клиенти, че са направили правилния избор, да повишите удовлетвореността и задържането на клиентите си, както и да рекламирате премуим функционалностите когато обявявате актуализации.

Създаването на ефикасни имейли за актуализация на продукта може да е сложна задача. По-долу ще намерите някои съвети, които ще ви помогнат да създадете по-добри имейли за актуализации, които със сигурност ще подобрят ангражираността на потребителите, както и 10 шаблона за имейли за актуализация на продукт, които можете да използвате като примери когато създавате свои версии на имейли за актуализации.

Персонализиране на имейл шаблон
Персонализирайте и запазете имейл шаблони директно в LiveAgent

5 най-добри практики при имейлите за актуализация на продукта

  1. Сегментирайте аудиторията си: Обмислете да разделите абонатите си на групи (по възраст, пол, предпочитания и т.н.) и да им изпращате различни имейли, които варират по съдържание, изказ и стил според това кое е най-привлекателно за всяка от групите потребители.
  1. Преценете кои актуализации заслужават имейл: Получаването на множество имейли за дребни актуализации на продуки и премахнати бъгове може да подразни някои потребители. Помислете кои актуализации, промени и подобрения носят стойност на клиентите ви и наистина си струва да бъдат изпратени в имейл.
  1. Фокусирайте се върху комуникирането на предимствата на продукта: Преминете от съобщения с фокус върху функционалностите към такива с фокус върху ползите, които се въртят около това какво прави продукта ви и как подобренията, които сте направили, могат да помогнат на потребителите да постигнат целите си и да се справят с предизвикателствата.
  1. Използвайте визуализации, за д аподобрите ангажираността: Тъй като 55% от хората помнят информацията по-добре ако върви с подходящо изображение, имейлите за актуализация на продукта с хващащи окото визуализации е по-вероятно за изпъкнат, да ангажират потребителите и да привлекат интереса им.
  1. Бъдете последователни и се придържайте към графика си: Ако искате да привлечете редовни читатели за имейлите за актиализации на продукта, постоянството е от съществено значение. Определене честотата на съобщенията и се придържайте към нея, така че потребителите да знаят кога могат да очакват следващия имейл.

Относно на имейли за актуализации на продукт

  • Новият подобрен [продукт] е тук!
  • Новите функции пристигнаха!
  • Нашата [нова функция] най-накрая е тук!
  • Представяме ви най-новите функции
  • Кратък преглед на новите ни функции
  • Официално е: новите функции са тук
  • Най-желаната функция пристигна
  • Опитайте тези нови фунцкии
  • Поздравете новия [продукт]
  • Новият [продукт]. Интелигентен. Елегантен. Мощен.
  • Вече е налична актуализацията на [продукт]
  • Това е голяма промяна!
  • [Продукт] току-що стана още по-добър! Погледнете
  • Представяме ви най-новата интеграция на [продукт] с [инструмент]
  • Не пропускайте новия ни [продукт/функция]
  • Добре дошли в напълно обновения [продукт]
  • Изцяло ново преживяване с [продукт]
  • Какво ново в [продукт]/[компания]
  • Новата версия на [продукт] пристигна! Всичко, което трябва да знаете
  • Важна актуализация на [продукт]
  • Летни актуализации на [продукт]
  • Най-новите актуализации на [продукт]

10 шаблона за имейли за актуализации на продукт

На база на бранда, продукта ил ивзаимоотношенията ви с потребителите ви, имейлите за актуализация на продукта може да се различават по съдържание, дизайн и изказ. Въпреки че няма универсална формула за перфектния имейл за актуализация на продукта, ето 10 имейл шаблона, които могат да ви помогнат да започнете.

Имейл за пускане на нова функционалност

Имейл за подобрена функционалност

Имейл за множество подобрени функционалности

Имейл за премахнати бъгове

Имейл за обявяване на нова интеграция

Месечен/тримесечен имейл с актуализации за подобряване на ангажираността

Имейл за нова версия

Имейл покана за бета функционалност

Имейл за пускане на ново приложение

Имейл за обявяване на нов продукт

Имейл за актуализация на продукт – често задавани въпроси

Как да създам най-добрия имейл за актуализация на продукт?

Имейлът ви за актуализация на продукта трябва да съдържа нова информация, за да може клиентите ви да се почувстват информирани. Важно е винаги да започвате с представяне и да кажете на клиента кой стои зад имейла за актуализация на продукта. В повечето случаи трябва да обясните как продуктът е от ползва за клиентите.

Защо да изпращам имейли за актуализация на продукта?

Имейлите за актуализация ви помагат да: – Получите нови отзиви – Повишите конверсиите от тест период към платени профили – Подобрите доверието в продукта – Повишите задържането на клиентите – Подобрите репутацията на продукта – Привлечете трафик към сайта си – Привлечете нови клиенти, изглеждайки по-професионално – Получите споделяния и retweet-тове и по този начин повече трафик в социалните медии – Повишите продажбите.

Каква е идеалната дължина на имейл за актуализация на продукт?

Имейлът за актуализация не трябва да надвишава 2 параграфа, но трябва да включва ясна причина за актуализацията, например нова функционалност, версия или премахване на бъг.

Ready to use our product update email templates?

Save them directly into LiveAgent to save yourself over 15 hours of manual clicking per week!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Как да създам най-добрия имейл за актуализация на продукт?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлът ви за актуализация на продукта трябва да съдържа нова информация, за да може клиентите ви да се почувстват информирани. Важно е винаги да започвате с представяне и да кажете на клиента кой стои зад имейла за актуализация на продукта. В повечето случаи трябва да обясните как продуктът е от ползва за клиентите.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо да изпращам имейли за актуализация на продукта?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлите за актуализация ви помагат да: – Получите нови отзиви – Повишите конверсиите от тест период към платени профили – Подобрите доверието в продукта – Повишите задържането на клиентите – Подобрите репутацията на продукта – Привлечете трафик към сайта си – Привлечете нови клиенти, изглеждайки по-професионално – Получите споделяния и retweet-тове и по този начин повече трафик в социалните медии – Повишите продажбите.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Каква е идеалната дължина на имейл за актуализация на продукт?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Имейлът за актуализация не трябва да надвишава 2 параграфа, но трябва да включва ясна причина за актуализацията, например нова функционалност, версия или премахване на бъг.” } }] }
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо