Помощен софтуер за счетоводство и правна индустрия

Бройте с LiveAgent и подобряване на активите си. LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2019. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Намаляване на разходите

Спестете време и пари, като минимизирате броя на инструментите, които използвате, за да осигурите отлично обслужване на клиентите.

Постигане на висока възвръщаемост на инвестициите

Преобразувайте качеството на офертите в клиенти, които плащат и генерират повече от 500% от приходите, които инвестирате.

Защита на важни данни

Поддържайте данните на клиента си защитени с най-съвременните мерки за защита, включително HTTPS криптиране, смекчаване на DDoS и др.

Ускоряване на заявката за избор на клиенти

Клиентите искат да имат достъп до информацията незабавно и искат да им отговори възможно най-скоро. Чрез внедряването на чат на живо в реално време на вашия сайт можете да им предоставите лек бързи отговори, да подобрите лоялността им към вашия бизнес и да повишите удовлетвореността на клиентите. Защо чакате?

LiveAgent answering ticket-gif
Интерфейс на системата за издаване на билети
LiveAgent answering ticket-gif
Неограничена история на билетите

Затворете ощеизядания в реално време

С опростена комуникация на едно място, е много лесно да проверите предишната история на разговора. Не си спомняте какъв беше адреса или условията? Няма значение, няма значение! С LiveAgent можете ясно да видите цялата информация от миналото.

Организирайте Вашите проекти

Никога не търсете стари имейли отново. Можете да използвате сложността на таблата на LiveAgent за отделни проекти/клиенти, клиентски портал за информация за техните услуги и софтуер за чат на живо за директни запитвания. Не трябва да прекарваш много часове с комуникацията, трябва да ги харчиш в часовете, в които се фактурират.

LiveAgent answer to ticket-gif
Функция за изглед на въвеждане в реално време
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Намали разходите

Нека бъдем честни. Всяка компания иска да поддържа възможно най-ниските разходи и да има най-високи приходи в баланса. С чат в реално време, вашите представители за поддръжка на клиенти могат да се справят 3 чатове в същото време, което е по-икономично. LiveAgent за счетоводната индустрия ви помага да оптимизирате разходите си.

Calculating illustration
reports-illustration

Изберете печелившия RoI

Инвестирането на пари в нещо ново може да бъде плашещо за някои компании. Изчисляването на сумата на еврото / доларите и вземането на решение, къде да ги инвестираме, е истинска борба. LiveAgent със своя all-inclusive план е една от най-сигурните инвестиции за вас. Не само, че ще ви донесе щастливи клиенти, но също така ще увеличи приходите, паричния поток и пазарния ви дял. Броите с LiveAgent.

Увеличете приходите си

Поддържането на доволни и доволни клиенти трябва да бъде в основата на правенето на бизнес. Щастливи клиенти разпространяват новините около тях или в дигиталния свят или офлайн на своите колеги и приятели. Един от инструментите как да го постигнете е да предоставяте поддръжка на клиенти от А*. В сърцето си е за клиентите. Комбинирайте тези две и ще видите положително въздействие върху бизнеса си.

customer touchpoints report-illustration

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте положителното въздействие от внедряването на помощен софтуер върху счетоводството и правната индустрия

"Обичаме цените и подкрепата, предоставяни от LiveAgent."

Тъй като броят на клиентите и имейлите за поддръжка се увеличава, преминахме от Gmail към Zendesk Support. Но скоро разбрахме, че отнемат много време, за да решат проблема и понякога да ескалират на ръководителите на ниво 2. Дори след като сте инвестирали много време, пари и усилия, ако инструментите не са от голяма полза за вас, тогава е по-добре да преминете и това направихме. Обичаме цените и подкрепата, предоставяни от LiveAgent.

RTIwala services logo

Sumeet Mahendra, RTIwala Services

Related Articles to Счетоводство & Легалност
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x