Хелп деск софтуер за предприемачески бизнеси
Присъединете се към глобалния бизнес, като адаптирате уиджетите си, за да приветствате международните клиенти на техния предпочитан език. Рационализирайте комуникацията с мигновени съобщения и предложете консиерж миграция от най- популярните хелп деск решения, за щастливи клиенти и по-добро обслужване.
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
LiveAgent е софтуер за Help Desk, използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет. Предлагат се различни опции, включително Тикет За малки компании и предприемачи за $15 /мес. и Тикет+Чат за МСБ и големи компании за $29 /мес. Присъединете се към тези компании и осигурете първокласно обслужване на клиентите си чрез LiveAgent.
Помощен софтуер за търговия на дребно
LiveAgent може да помогне на компаниите да подобрят клиентското си обслужване и управлението на електронни магазини чрез концепцията за тухла и клик. Този подход може да доведе до по-добра комуникация в реално време с потребителите и повишаване на клиентската ориентираност на компанията.
Преместване от Crisp в LiveAgent?
LiveAgent предлага прехвърляне на контакти, билети и тагове с лекота при миграция от Crisp. Ключови предимства за клиентите включват лесен трансфер на агенти, администратори, крайни потребители и клиенти, както и прехвърляне на прикачени файлове и полета за потребители и билети.
Правилният хелп деск софтуер за всеки стартъп
LiveAgent е хелп деск софтуер, който може да помогне на стартъпите да управляват клиентското си обслужване по-ефективно, като предлага функции за комуникация в множество канали и база знания. Някои бизнеси могат да се справят без специализиран хелп деск софтуер, но LiveAgent предлага безплатен план за базово управление на имейлите от клиенти и достъпни ценови планове, започващи от $15 на потребител на месец. Не се предлагат скрити такси и няма да ви принудят да надграждате.
Чат инструментите на LiveAgent предлагат лесен начин за обратна връзка с клиентите, включително текуч URL адрес, автоматични покани за чат и вътрешен чат. Докинг чат прозорецът може да подобри клиентското изживяване и да повиши удовлетвореността на клиентите, с персонализируемите опции за чат прозореца, включително съобщение за добре дошли, скриване на бутона за стартиране на чата отново и потребителски CSS. LiveAgent е подходящо решение за онлайн магазини, които искат да предоставят бърза и ефективна услуга на клиентите си.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни