Помощен софтуер за счетоводство и правна индустрия

Бройте с LiveAgent и подобряване на активите си. LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2019. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Намаляване на разходите

Спестете време и пари, като минимизирате броя на инструментите, които използвате, за да осигурите отлично обслужване на клиентите.

Постигане на висока възвръщаемост на инвестициите

Преобразувайте качеството на офертите в клиенти, които плащат и генерират повече от 500% от приходите, които инвестирате.

Защита на важни данни

Поддържайте данните на клиента си защитени с най-съвременните мерки за защита, включително HTTPS криптиране, смекчаване на DDoS и др.

Ускоряване на заявката за избор на клиенти

Клиентите искат да имат достъп до информацията незабавно и искат да им отговори възможно най-скоро. Чрез внедряването на чат на живо в реално време на вашия сайт можете да им предоставите лек бързи отговори, да подобрите лоялността им към вашия бизнес и да повишите удовлетвореността на клиентите. Защо чакате?

LiveAgent answering ticket-gif
Интерфейс на системата за издаване на билети
LiveAgent answering ticket-gif
Неограничена история на билетите

Затворете ощеизядания в реално време

С опростена комуникация на едно място, е много лесно да проверите предишната история на разговора. Не си спомняте какъв беше адреса или условията? Няма значение, няма значение! С LiveAgent можете ясно да видите цялата информация от миналото.

Организирайте Вашите проекти

Никога не търсете стари имейли отново. Можете да използвате сложността на таблата на LiveAgent за отделни проекти/клиенти, клиентски портал за информация за техните услуги и софтуер за чат на живо за директни запитвания. Не трябва да прекарваш много часове с комуникацията, трябва да ги харчиш в часовете, в които се фактурират.

LiveAgent answer to ticket-gif
Функция за изглед на въвеждане в реално време
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Намали разходите

Нека бъдем честни. Всяка компания иска да поддържа възможно най-ниските разходи и да има най-високи приходи в баланса. С чат в реално време, вашите представители за поддръжка на клиенти могат да се справят 3 чатове в същото време, което е по-икономично. LiveAgent за счетоводната индустрия ви помага да оптимизирате разходите си.

Calculating illustration
reports-illustration

Изберете печелившия RoI

Инвестирането на пари в нещо ново може да бъде плашещо за някои компании. Изчисляването на сумата на еврото / доларите и вземането на решение, къде да ги инвестираме, е истинска борба. LiveAgent със своя all-inclusive план е една от най-сигурните инвестиции за вас. Не само, че ще ви донесе щастливи клиенти, но също така ще увеличи приходите, паричния поток и пазарния ви дял. Броите с LiveAgent.

Увеличете приходите си

Поддържането на доволни и доволни клиенти трябва да бъде в основата на правенето на бизнес. Щастливи клиенти разпространяват новините около тях или в дигиталния свят или офлайн на своите колеги и приятели. Един от инструментите как да го постигнете е да предоставяте поддръжка на клиенти от А*. В сърцето си е за клиентите. Комбинирайте тези две и ще видите положително въздействие върху бизнеса си.

customer touchpoints report-illustration

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории за успех и препоръки и открийте положителното въздействие от внедряването на помощен софтуер върху счетоводството и правната индустрия

"Обичаме цените и подкрепата, предоставяни от LiveAgent."

Тъй като броят на клиентите и имейлите за поддръжка се увеличава, преминахме от Gmail към Zendesk Support. Но скоро разбрахме, че отнемат много време, за да решат проблема и понякога да ескалират на ръководителите на ниво 2. Дори след като сте инвестирали много време, пари и усилия, ако инструментите не са от голяма полза за вас, тогава е по-добре да преминете и това направихме. Обичаме цените и подкрепата, предоставяни от LiveAgent.

RTIwala services logo

Sumeet Mahendra, RTIwala Services

Related Articles to Счетоводство & Легалност
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Отзив за телефон Poly Edge B20

Videos - Otziz Za Telefon Poly Edge B20

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Насрочете демо

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Насрочете демо
Start Free Trial x