Система за управление на тикети за поддръжка
Оптимизирайте обслужването на клиентите си чрез система за управление на тикети, която осигурява ефективно сътрудничество и персонализирано обслужване през различни канали на комуникация.
Създаване на безпроблемно преживяване на услугата със софтуер за контактен център
Подобрете маркетинговите съобщения и задръжте клиентите с помощта на клиентския портал и хелп деск софтуер. Жив чат и CRM управление са важни за подобряване на клиентското обслужване.
Система за уеб хостинг, осигуряваща подобрение на клиентското обслужване в B2B индустрията, се препоръчва. LiveAgent е софтуер, който подобрява клиентското преживяване чрез жив чат и CRM управление. Контактни полета помагат за персонализиране на маркетинга и повишаване на удовлетвореността на клиентите. Организационни диаграми и видео конферентни решения също са полезни инструменти.
Искате да повишите скоростта си на отговаряне?
Една готова система за уеб хостинг, която предлага различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. Основните стратегии включват реферален маркетинг, онлайн чат и сегментация на клиентите. Софтуерът LiveAgent помага за подобряване на клиентското преживяване чрез жив чат и управление на CRM.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни