Ценен във всяка една индустрия

Открийте как LiveAgent подобрява вашия HR бизнес.

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Увеличете застъпничеството

Създайте положителен CX, който ще накара вашите клиенти да говорят.

24%

Намалете времето за реакция

Подобрете процента на първи отговор с автоматизирано маршрутизиране на билети.

37%

Намалете обема на билета

Намалете притока на заявки за поддръжка с база от знания.

Industry background

Помощен софтуер за HR индустрията

Сближавайте се с кандидатите си с LiveAgent. Сортирайте комуникацията си по приоритет и никога не губите информация за кандидатите. Управлявайте контактите си и опростявайте работния поток.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Наблюдавайте поведението на посетителите на уебсайта си, идентифицирайте подходящите потенциални клиенти и ги конвертирайте в потенциални кандидати за секунди.

Поддържайте връзка с кандидатите си в множество канали, включително имейл, телефон, чат на живо и социални медии.

Прехвърлете всеки кандидат в съответния отдел или агент, независимо от канала, който те използват, за да се свържете с вас.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Бъдете в контакт с Вашите кандидати

Какво общо имат всички кандидати? Обичат да задават въпроси. Всеки път, всеки път. Чат на живо в реално време или дори кол център ви дава свободата да отговорите на техните нужди веднага. Бъдете ориентирани към клиентите и създайте лоялна база с LiveAgent за HR лидери.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Заснемане на повече потенциални клиенти

Предоставяйте ръка &и насоки дори и след работното време. Внедрявайте LiveAgent на вашия уебсайт и дайте на клиентите възможност да се свързват с вас в реално време благодарение на чата на живо. Създавайте връзки и улавяйте повече потенциални клиенти на всеки час от денонощието.

Насочете Вашите бъдещи колеги

Благодарение на възможностите на LiveAgent за HR лидери, Вашите бъдещи клиенти (или дори колеги) могат да се обърнат към конкретния човек според техните нужди. Имат ли конкретен въпрос за ДЖ, отговорности или заплата? Свържете ги с hr представител.

interview illustration

Прозрачно и достъпно ценообразуване

Вземете нашето професионално решение за помощ на фиксирана месечна цена, без скрити такси или дългосрочни ангажименти. Регистрирайте се за 30-дневен безплатен пробен период, за да получите пълен достъп до всички налични функции.

30-дневен пробен период
Не се изисква кредитна карта
и много други
$9 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form

Спестете повече с LiveAgent

Анализирайте и сравнете LiveAgent с различни решения за поддръжка на клиенти и изберете едно с най-подходящите функции за вашата индустрия и най-добра цена.

Related Articles to Набиране на персонал
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x