Какво представляват адресите на партньори?
Имейл адреси на организации, с които компанията има сключено споразумение за споделяне на данни. Това е изключително полезно, когато се опитвате да избегнете циклично изпращане на еднотипни имейл съобщения.
Frequently Asked Questions
Какво представляват адресите на партньори?
Адресите на партньори са имейл адреси на организации, с които работи компанията ви и има сключени споразумение за обмяна на данни.
Защо е полезно използването на функцията адреси на партньори?
Използването на адресите на партньори е добра идея, тъй като по този начин избягвате цикличното изпращане на еднотипни съобщения по имейл.
Къде можете да добавите адресите на партньорите си в системата на LiveAgent?
Адресите на партньори могат да бъдат добавени в панела за управление на LiveAgent в раздела Конфигурация.
След като разгледате текущата страница за адреси на партньори, вероятно ще искате да научите повече за различните начини за поддръжка на клиентите. Започнете с поддръжка чрез чат, където ще разберете как тази услуга може да подобри вашето клиентско обслужване. Ако ви интересува как социалните мрежи могат да бъдат използвани за комуникация с клиентите, разгледайте страницата за поддръжка чрез социални мрежи. За по-задълбочено разбиране на IP адресите и тяхната роля във вашата система за клиентска поддръжка, вижте статията за IP адрес. Ако искате да разберете как бележките в Help Desk системата могат да оптимизират процесите ви, посетете страницата за бележки. И накрая, ако сте в процес на избор на лайв чат софтуер, не пропускайте да разгледате топ 15 лайв чат софтуери за 2024.
За да предложитеотлично клиентско обслужване
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"