Какво представляват адресите на партньори?
Имейл адреси на организации, с които компанията има сключено споразумение за споделяне на данни. Това е изключително полезно, когато се опитвате да избегнете циклично изпращане на еднотипни имейл съобщения.
Frequently asked questions
Какво представляват адресите на партньори?
Адресите на партньори са имейл адреси на организации, с които работи компанията ви и има сключени споразумение за обмяна на данни.
Защо е полезно използването на функцията адреси на партньори?
Използването на адресите на партньори е добра идея, тъй като по този начин избягвате цикличното изпращане на еднотипни съобщения по имейл.
Къде можете да добавите адресите на партньорите си в системата на LiveAgent?
Адресите на партньори могат да бъдат добавени в панела за управление на LiveAgent в раздела Конфигурация.
Expert note
Адресите на партньорите са имейл адреси на организации, с които вашата компания има споразумение за обмен на данни. Тази функция ви позволява да избягвате цикличното изпращане на съобщения.

Кръг от щастливи, лоялни клиенти води до генериране на нови приходи. Създаването на уникални контактни полета помага за предоставянето на по-персонализирани и компетентни услуги за удовлетвореност на клиентите. LiveAgent предлага решение за съхранение на контактна информация и персонализирани полета.
LiveAgent е чат и тикетинг система, която се откроява сред конкурентите си, осигурявайки качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции. Клиентите му го характеризират като стабилен, функционален и компетентно разработен продукт, който е лесен за използване. LiveAgent е предпочитан продукт от много бизнес клиенти, вече опитали други възможности като Zendesk, Freshdesk.
Шаблони за покана за телефонно обаждане
Маркетингът от реферали е важен за B2B индустрията, като повече от 90% от решенията за закупуване са повлияни от партньорски препоръки. LiveAgent е софтуер, който комбинира лайв чат, запитвания и автоматизация, като повече от 76% от купувачите предпочитат да работят с посочени доставчици. Изследванията на казуси са теждението в маркетинга, като те са най-ефективната форма за самореклама. Подобрете клиентското обслужване с шаблони за отговор, специализирани за социалните медии и подобните области на клиентското обслужване.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
The Contact groups feature in LiveAgent allows separating special customers from standard ones, such as VIP customers who need higher priority. By creating a group and adding the customer to it, a rule can be set up to trigger when a special customer opens a ticket, allowing agents to handle it faster or move it to a special department. Other articles and features of LiveAgent are also discussed.