Какво представлява алгоритъмът a-law?
A-law е стандартен алгоритъм за компресиране, използван за обработка на аудио в дигиталната телекомуникация. Този комбиниран алгоритъм се използва в Европа за оптимизиране на динамичния диапазон на аналогов сигнал преди да бъде дигитализиран.
A-law е една от двете стандартни версии на G.711. Кодек a-law е подобен на алгоритъма u-law, който се използва за дигитална комуникация и телефония в Южна Америка и Япония. Основноата разлика между двете обаче, освен държавите, които ги използват, е, че u-law разполага с малко по-голям динамичен обхват.
Като цяло, динамичният обхват е съотношението между най-силния звук, при който няма изкривяване, и фоновия шум. В определени случаи кодирането с алгоритъм a-law намалява динамичния обхват на аудио сигнала, което повишава ефективността на кодирането и осигурява по-високо съотношение сигнал-изкривяване, отколкото линейното кодиране. A-law компресията гарантира същото ниво на шум, като същевременно осигурява по-ясен звук без изкривяване.
A-law се използва за телефония и телекомуникация както за по-нови дигитални, така и за аналогови системи. След като компютърната система получи звука, аналогова система превръща аналоговите сигнали в дигитални. В съответствие с алгоритъма a-law, нивата на квантуване трябва да се настроят за аналоговия сигнал в неравномерно пространство. Това се прави чрез използването на усилвател с нелинейно усилване.
Ако аудио сигналът вече е дигитализиран, няма нужда да бъде компресиран. Повечето компютри могат без проблем да разпознаят 8-битов файл с цифрови данни.
Някои от предимствата на аудио обработката с помощта на алгоритъма a-law включват:
По-висока ефективност на кодирането – необходима е по-малко енергия за декодиране на сигналите
Осигурява се динамичен обхват като същевременно се поддържа разделителната способност за сигнали с ниска амплитуда
По-добро съотношение сигнал-изкривяване отколкото при линейно кодиране
Improve your call center customer service
LiveAgent has a built-in call center packed with features, that is easy to set up and handle.
Expert note
A-Law е алгоритъм за кодиране на звук, който има по-голям динамичен обхват в сравнение с u-law. В определени случаи a-law може да намали динамичния обхват на аудио сигнала.

Неограничени записи на разговори
LiveAgent предлага вътрешна комуникация между агенти, като съобщенията и прикачените файлове са видими само за получателя. Системата е подходяща за спестяване на време и улеснение на връзката между екипите. LiveAgent предлага също редица софтуерни решения за клиентско обслужване, включително за входящи телефонни централи, управление на оплаквания и имейли.
Идентифициране на набрания номер
LiveAgent предлага ефективна система за управление на тикети и разпределение на чатове, която включва универсална пощенска кутия, хибридни тикет потоци и уникален идентификатор за всеки тикет. Входящият кол център се оборудва с технология за получаване и разпределение на телефонни обаждания. Шаблоните за имейли и софтуерът за управление на имейли могат да подобрят ефективността и удовлетвореността на клиентите.
Автоматично разпределение на тикети
LiveAgent предоставя автоматизирано разпределение на запитванията, което спестява време и пари. Софтуерът може да направи разпределението на заявки автоматично, оставяйки на служителите да се съсредоточат върху поддържането на взаимоотношенията с клиентите. LiveAgent също така предлага опция за чат с клиентите и може да се използва като инструмент за комуникация. Експертите препоръчват LiveAgent за персонализирано, навременно и компетентно обслужване на клиентите.
Текстът обхваща няколко теми, като конвертирането на аналоговия в цифров сигнал и приложението на алгоритъма u-law. Също така обяснява предимствата на използването на система за управление на тикети и вътрешен чат за подобряване на обслужването на клиентите. Това може да включва и входящия кол център за оптимизиране на управлението на запитванията.